דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


5 מגמות בפיתוח אפליקציות שצפויות להפתיע בשנת 2015 - 2016 

מאת    [ 19/06/2015 ]

מילים במאמר: 402   [ נצפה 6720 פעמים ]

5 מגמות בפיתוח אפליקציות שצפויות להפתיע בשנת 2015 - 2016

תעשיית פיתוח אפליקציות משגשגת וממשיכה להתפתח שנה אחר שנה. ב- 2014, חזינו בהתרחבות שוק פיתוח האפליקציות ממכשירי מובייל חכמים וטאבלטים, לפרטי לבוש ותחומי אינטרנט. כמו כן, הייתה התמקדות מוגברת בניתוח אפליקציות (analytics) ושיווק אפליקציות מובייל. כעת ששנת 2015 בסביבה, להלן 5 מגמות בתעשיית פיתוח האפליקציות שצפויות השנה.

[הניתוח באדיבות Gapps - חברה לפיתוח אפליקציות]

1. האצה התפתחותית בפיתוחי מובייל

ארגונים מתקשים לעמוד בקצב הביקוש ליישומי ניידים. הודות לדרישה הולכת וגדלה, עסקים רבים צפויים להשיק אפליקציות מהר יותר מאי פעם. התמקדותם העיקרית של מפתחי אפליקציות בשנת 2015 תהיה לקצר את מחזור הפיתוח והפחתת הזמן בין רעיון להשקה. צפוי שנבחין בכלי פיתוח אפליקציות מהירים. חברות פיתוח אפליקציות רבות השיקו לאחרונה פתרונות למטרת סיוע בבניית האפליקציות עבור לקוחותיהן. הפתרונות מגיעות מהנחה פילוסופית של הענקת ערך רציף ללקוחות, בכל שלב הפיתוח, כשהמרכיב העיקרי הוא דגש על מהירות השקה. תגובת לקוחות היא לא פחות מפנטסטית.

2. פתרונות ענן

טכנולוגיית הענן תשחק תפקיד מרכזי בעולם פיתוח האפליקציות בשנת 2015. עם השימוש הגובר במכשירים ניידים ופרטי לבוש טכנולוגיים, מפתחי אפליקציות יאלצו לשלב סנכרון של אפליקציות עבור מספר פריטים ומכשירים. גישת הענן תאפשר למפתחים בניית אפליקציות בעלות יכולת גישה אליהן ממספר רב של מכשירים בעלי אותן פונקציות, תכונות ונתונים.

3. אבטחת אפליקציות

ב- 2014, דווחו לא מעט מקרים של פריצות ודליפות מידע. על פי הערכת מומחים בתחום, כ- 75% מאפליקציות מובייל יכשלו בבדיקות אבטחה בסיסיות. ההאקרים ימשיכו לנצל את פערי האבטחה בתחום האפליקציות לצורך גישה למידע רגיש. אבטחה נותרת אתגר גדול מאוד בכל הקשור לעולם האפליקציות לניידים. בכך, צפוי שנראה חדשנות ויזמויות חדשות בכל הקשור לאבטחת מידע בשנת 2015.

4. פרטי לבוש

הודות ל- Apple Watch, טכנולוגיה לבישה הייתה אחד הנושאים החמים ביותר בענף הטכנולוגיה ומוצרי האלקטרוניקה בשנת 2014. עד עתה, אפליקציות עבור פרטי לבוש התמקדו בעיקר בתעשיית הכושר והבריאות. אולם, שנת 2015 צופה לנו התרחבות בתחום, כשיזמים וארגונים עשויים לרתום את הטכנולוגיה לטובת שיפורי התייעלות ופרודוקטיביות. כמו כן, קיים לא מעט רעש סביב תעשיית האופנה והטקסטיל לגבי אימוץ הטכנולוגיה הלבישה. בשורה התחתונה, בשנת 2015 - 2016 מפתחי אפליקציות יסיטו את המיקוד שלהם מטלפונים חכמים לפרטי לבוש בשלל התעשיות.

5. פרסום וצרכנות מובנים באפליקציות

על פי מחקר חדש מאת "חברת ג'וניפר למחקר", הוצאות פרסום מובנות בתוך אפליקציות יגיעו לסכום משוער של כ- 7.1 מיליארד דולר בשנת 2015. רשתות פרסום בניידים ילכו מעבר למודעות באנרים, ישלבו ויתנסו בפורמטי מודעות שונים. פרסום אפליקציות לניידים ורכישות יישומיות יתמקדו בעיקר על מונטיזציה והמפתח להצלחה כשיותר ויותר מפתחי אפליקציות סוטים ממודל ההורדה בתשלום המסורתי.

בברכה, gapps.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב