דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להתגבר על לב שבור? 

מאת    [ 14/06/2015 ]

מילים במאמר: 492   [ נצפה 4430 פעמים ]

איך להתגבר על לב שבור? איך לאסוף את השברים ולהמשיך הלאה?
החדשות הטובות, זה יקרה!
החדשות הרעות, זה ייקח קצת זמן.

אם הגעת לכאן, בטח כבר קראת לפחות כמה כתבות בנושא לב שבור ולמרות שהבטיחו לך שאם תעשי את כל מה שכתוב בכתבה, מחר תתעוררי חדשה לגמרי, את עדיין עצובה ולא מבינה איך דווקא לך לוקח כל כך הרבה זמן לצאת מזה.

אז קודם כל, ברוכה הבאה. את ממש לא היחידה שלוקח לה זמן להתגבר על לב שבור וכמה שהיינו רוצות פשוט לשכוח מכל העניין ולהמשיך הלאה, בחיים האמיתיים זה לוקח זמן. אף אחד לא יכול להתחייב לך אם זה ייקח חודש או חצי שנה, אבל מה שבטוח – יש לך את הכוח בידיים להרים את עצמך במקום לשקוע ברחמים עצמיים.

אז איך באמת מתגברים על לב שבור?

אחרי פרידה או אחרי אכזבה רומנטית, הנטייה הטבעית שלנו היא להסתגר, לבכות, לרחם על עצמנו ולהיזכר בכל הרגעים היפים שהיו או כאלה שהיו יכולים להיות אם... זה בסדר, מותר לך לעשות את זה, אבל לתקופה מוגבלת. כלומר, זה הגיוני שאחרי שנשבר לך הלב תעדיפי להתאבל על אהבה נכזבת במקום לצאת לרקוד עם חברות או להסתובב בקניון, אבל זה לא הגיוני שזה כל מה שתעשי במשך כמה חודשים או אפילו שבועות.
נכון שאף אחד לא יכול להגיד לך כמה זמן זה נורמלי להתאבל על לב שבור, אבל מה שבטוח זה שאם המצב שלך רק מחמיר ואת מתחילה להתנתק מהסביבה במקום להתרומם לאט-לאט, משהו במה שאת עושה פשוט לא עובד וצריך להתחיל לחשב את המסלול מחדש. זאת אומרת, לחשוב על דרכים חדשות ויעילות יותר להתמודד עם המצב.

מה יכול לעזור לך להתמודד?

1. לדבר על זה. נכון, אחרי שכבר בכית לחברות שלך במשך שבועיים כמה פעמים ביום וחזרת על עצמך מספר פעמים, את מרגישה לא כל כך נעים להמשיך עם אותו תקליט, אבל בשביל מה יש חברות, אם לא בשביל לעזור לנו לפתור בעיות ולהוציא את מה שכואב החוצה? לדבר על זה באמת עוזר. אבל! חשוב גם להקשיב לצד השני ולא לשלול הצעות וטיפים של חברות שכבר היו שם, שרדו ועכשיו הן כאן בשביל לעזור גם לך להתגבר על לב שבור.

2. לצאת מהבית. למרות שהדבר האחרון שבא לך לצאת כשנשבר לך הלב זה לצאת מהבית, שלא לדבר על להיפגש ולתקשר עם אנשים – זה בדיוק מה שאת צריכה. ככל שתעסיקי את עצמך, כך יהיה לך פחות זמן לשקוע במחשבות עצובות ותיזכרי בכל הדברים הנפלאים שיש לך בחיים על אף הלב השבור שלך. מובן שכל זה צריך לקרות אחרי שנתת לעצמך מספיק זמן להתאבל

3. לצפות בקומדיות. גם אם בחמש הקומדיות הראשונות שתצפי בהן בקושי תצליחי לגחך, שלא לדבר על לצחוק, בשישית כבר יהיה לך יותר קל ובלי שתשימי לב, אפילו תחזרי לצחוק.

4. לעשות דברים שגורמים לך להרגיש טוב עם עצמך. תחביבים, חוגים, התנדבות – כל דבר שאת אוהבת לעשות וגורם לך להרגיש קצת יותר טוב, זה הזמן לעשות אותו. גם אם את ממש צריכה להכריח את עצמך בשביל להתרומם מהמיטה, אל תוותרי לעצמך! ברגע שתתחילי, יהיה לך הרבה יותר קל להמשיך.

הכותבת היא כתבת צעירה, מומחית לענייני אהבה באתר הבנות 4girls (לבנות בלבד)




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב