דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המשולש החיוני לעסק שלך 

מאת    [ 03/06/2015 ]

מילים במאמר: 528   [ נצפה 2477 פעמים ]

שלום לכם קוראים יקרים,
במאמר זה נדבר על המשולש החיוני לכל עסק שקיים או שרוצה להיות קיים ברשת, הלא הוא אתר האינטרנט, גוגל, ופייסבוק.
בטח ובטח אם העסק שלך עדיין לא נמצא ברשת עליך להבין כי המתחרים שלך וודאי נמצאים שם, לכן אתה מפספס זמן יקר בו המתחרים שלך נמצאים לפחות צעד אחד לפניך.
המשולש החיוני: אתר אינטרנט, גוגל ופייסבוק הם למעשה 3 ערוצים חיוניים למינוף העסק שלך ולחשיפתו בצורה המיטבית ביותר באינטרנט.
נתחיל מהאתר – אז כפי שתארנו במאמרים קודמים את היתרונות בקיום אתר אינטרנט לעסק שלך, זהו למעשה הפנים שלך, החנות שלך, הכרטיס ביקור שלך באינטרנט.
זהו הבית שלך.
בבית שלך אתה תרצה לקבל את האורחים שלך בצורה הכי יפה והכי מכובדת, כך עליך לחשוב גם על אתר האינטרנט שלך.
האתר צריך להראות טוב, בנוי טוב והכי חשוב – מוכר.
גם אם האתר אינו חנות אמיתי בה אתה מוכר מוצרים, עדיין אתה מקים אתר אינטרנט כי אתה מעוניין לקדם משהו דהיינו למכור משהו לציבור.
לכן האתר צריך להיות מקצועי ביותר, יעיל וענייני לקהל שמעוניין במה שהאתר מציע.
כמובן לא נשכח שעל האתר שלך להיות מגוון ורלוונטי לזמן, למקום ולהעדכן כל הזמן בחידושים. הרי זה מה שמביא אותנו לערוץ השני, גוגל.
אז אמרנו שיש לך אתר מפוצץ שנראה מיליון דולר! אך מה זה שווה אם הוא רואה אך אינו נראה ?

זה הזמן לחשוף את האתר שלך למנוע החיפוש הגדול ברשת, גוגל.
זה הזמן לגרום לכך שמיליוני האנשים שמחפשים בכל רגע נתון ביטוי מסויים בגוגל, יראו גם את האתר שלך במידה וחיפשו את התחום שלך.
גוגל מציעה לך 2 אפשרויות קידום לטובת חשיפה במנוע שלהם:
1. קידום אורגני
2. קידום ממומן
אם תרצה לקרוא עוד לגבי 2 אפשרויות הקידום האלו מצא אותם כאן.

אך נאמר בקצרה כי קידום אורגני זה הליך שדורש לעמוד בקריטריונים מסויימים אותם דורשת גוגל על מנת שהיא תדרג אותך גבוה בדפי החיפוש.
לכן זהו תהליך ארוך, מורכב ודורש אנשי קידום מקצועיים.
לעומת זאת הערוץ השני- קידום ממומן זהו ערוץ שבו גוגל מציעה לך לשלם בעד פרסום מיידי על פי מילות חיפוש שאתה תגדיר.

מיותר לציין כמה הערוץ הזה שנקרא, גוגל הוא חיוני לחשיפה וקידום העסק שלך.

הערוץ השלישי והלא פחות חשוב הוא פייסבוק.
פייסבוק – הפלטפורמה החברתית הגדולה ביותר ברשת. נכון ליוני 2015 ישנם כ 1.44 ביליון משתמשים רשומים בפייסבוק.
והיכן שיש לובי גדול שם אתה רוצה להיות למען הצלחת העסק שלך.
פייסבוק פונה גם לעסקים וכאן אתה חייב להופיע. כמעט לכל עסק היום יש עמוד עסקי בפייסבוק.
אותו עמוד שונה במהות מחשבון של חבר פייסבוק היות ומטרת העמוד היא לאסוף כמה שיותר "אוהבים" או בשפה שאנחנו מכירים "לייקים".
למעשה כל מי שלוחץ לייק לעמוד העסקי שלך הופך להיות "לקוח" שלך בפייסבוק.
אותו לקוח ייחשף מעתה לכל התכנים שתפרסם בעמוד העסקי שלך, ועל ידי פיתוח יחסים נכונים עם חברי העמוד העסקי שלך ניתן בהחלט להפוך אותם ללקוחות אמיתיים אשר גם ירכשו את מה שאתה מעוניין למכור.
מטרת העמוד העסקי של העסק שלך בקצרה היא לצבור כמה שיותר חברים על מנת לחשוף אותם ולהוביל אותם אל האתר שלך שם נמצא ה"מקדש" שלך, שם הם ייחשפו לעולם שלך ושם גם (במידה והאתר הוא חנות) הם גם יהפכו ללקוחות שלך.

לסיכום,
לב המשולש הוא כמובן אתר האינטרנט שלך אשר מוזן כל העת ועל ידי עבודה נכונה על ידי 2 הערוצים החשובים ביותר כיום, גוגל ופייסבוק.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב