דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חשיבות השימוש בתמונות באתר האינטרנט שלך 

מאת    [ 27/05/2015 ]

מילים במאמר: 379   [ נצפה 3794 פעמים ]

שימוש בתמונות באתר האינטרנט שלך או בדף הפייסבוק, אינסטגרם וכו' הוא דבר חשוב מאד.
היום צרכני התוכן אוהבים לראות תמונות באתר האינטרנט שכן זה מחליף להם לעיתים את הצורך בלקרוא תוכן.
כמו כן שימוש בתמונה מקדם נפלא את אתר האינטרנט שלך במידה ואתה נותן לתמונות אלו שמות נכונים הקשורים לתוכן שאתה מפרסם.
תמיד השתמש בתמונה, זהו הוא כלי נפלא לקדם את התוכן שלך ולגלות עניין בעיני הציבור.
גם אם אתה נמצא בתהליך בניית אתר – תכנן אותו כך שתדע היכן להכניס תמונות וכמה.
תמונה משדרת יותר מהר מטקסט, נעימה יותר לעין מטקסט וביכולתה להעיד על נושא התוכן.
אם אתה מפרסם פוסט כלשהו בפייסבוק – השתמש בתמונה רלוונטית.
אם אתה כותב תוכן באתר האינטרנט שלך או מפרסם דבר מה באתר – הוסף תמונה ותן לה שם רלוונטי.
השתדל למצוא תמונה שתהה מעניינת ומושכת את הקוראים להמשיך ולקרוא את התוכן שפרסמת.
אל תתפשר על איכות התמונה!
שים לב כי היא ברזולוציה נכונה לפני שאתה מעלה אותה לאתר האינטרנט או דף הפייסבוק.
כיום ישנן מגוון אפשרויות למצוא תמונות איכותיות בכל נושא באינטרנט.
ישנם אתרים בתשלום וישנם גם כאלה שהתמונות הן בחינם.
במידה והתמונה שאתה מעוניין לפרסם גדולה מידי, הקטן אותה בעזרת אינספור כלים באינטרנט וגם תוכנות דיפולטיביות המותקנות על כל מערכת הפעלה
שבעזרתן ניתן לכווץ תמונות.
שים לב – לא ניתן להסיק את גודל התמונה רק על פי איך שהיא נראית על המסך – יש לפתוח את הנתונים של התמונה על מנת לראות את גודלה.
במידה והיא גדולה מידי היא עלולה להאט את מהירות העלאת הדף בו אתה מפרסם את התמונה.
במצב כזה עליך לפתוח את התמונה בתוכנה מתאימה כמו "צייר" של ווינדווס ושם תמצא את האפשרות להקטין את גודלה של התמונה.

אם הינך נמצא בשלבי בניית אתר אינטרנט לעסק שלך היעזר במעצבי האתר אשר בבוודאי יוכלו לעזור באופטימיזציה של התמונות אשר תבחר להשתמש בהן.

התמונה היא גם אמצעי טוב להעברת מסרים לקוראים שלך. אם אתה יודע לבחור את התמונה הנכונה ואתה יודע להביט בתמונה ולראות מה היא משדרת מתחת לפני השטח תוכל לפתח יחסים מאד מעניינים עם הקוראים שלך.
ישנם צרכני תוכן שנכנסים לאתרים מסויימים שהם יודעים שבבודאי יש שם תמונות מעניינות היכולות אולי לעורר השראה או לספק איזשהו צורך לעשייה.

לסיכום אל תשכח - אם אתה בלוגר, בעל אתר אינטרנט, בעל חנות אינטרנטית וכו'... השתמש תמיד בתמונות לצורך קידום התוכן שלך. וזכור - תמונה מוכרת יותר, נעימה לעין ופשוטה יותר מטקסט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב