דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לכניסת גור חדש בבית 

מאת    [ 21/04/2015 ]

מילים במאמר: 389   [ נצפה 2906 פעמים ]

 

 בא לשכונה חבר חדש

כלב זהו חבר לכל החיים, וכמו כל דבר חדש- לוקח זמן עד שגור הכלבים מכיר אתכם ומתרגל אליכם, ומהצד השני עד שהילדים שלכם ואתם מתרגלים אליו. כלב נכנס למשפחה ומבחינתו אנחנו הלהקה שלו וכמו כל להקה כדי שיהיו חוקים וכללים בחיים בבית כך שהגור החדש שהגיע הביתה יזהה מה מותר ומה אסור וזמן לכל תהליך בבית ,זמן ההתרגלות משתנה מכלב לכלב, אך בעזרת טיפים מתאימים ניתן להפוך את תקופת ההסתגלות קלה יותר ומהירה.

כלב חדש בבית זהו סוג של אטרקציה חדשה. בדיוק כמו תינוק כמו ילד ,גם את הגור צריך להרגיל לדפוסי התנהגות שמתאימים לנו כלהקה מה מותר ומה אסור,חוקים וכללים מסייעים לנו לשהייה נכונה ,כמו כן כדאי גם להרעיף על הגור פינוק, אהבה ,מלטפים ומשחקים איתו, ומביאים חטיף למתן חיזוק חיובי .

טיפים לכניסת גור חדש לבית

זכרו כי כלב הוא דבר חי, הוא צריך את תשומת הלב שלכם, אך אם בעתיד יתכן שלא יהיה לכם זמן- מראש אל תפנקו אותו יותר מדי, משום שהגור לא יבין מדוע בשבוע שבועיים הראשונים דאגתם לו כל כך ופתאום הוא מקבל תשומת לב הרבה יותר מזערית. מראש כדאי לתת תשומת לב שווה שלא תגרום להפחתה בתשומת הלב במשך הזמן,שכן הגור יחשוב שעשה משהו רע ולכן אתם מענישים אותו בפחות תשומת לב.

השתדלו להוציא את הגור לטיולים אפילו יותר משלוש פעמים יותר, עד שיתרגל לעשיית צרכים בחוץ. בכל הקשור להקניית הרגלי עשיית צרכים נכונה לגור, בעת קניית גור כלבים ממולי חיות מחמד תקבלו הדרכה מקצועית כיצד להרגיל את הגור לעשיית צרכים נכונה, וכן טיפים לאילוף ראשוני.

הכינו לגור מקום משלו, שבו הוא יוכל לישון או סתם לנוח. זהו מקום קבוע של הכלב שם הוא יוכל להרגיש "בבית". זו יכולה להיות מיטת הגורים המיוחדת שלו, או שטיח מפנק שהוא רק שלו. רצוי מאוד לא להרשות לכלב לעלות על הספה והמיטות שלכם, שכן אם הוא יתרגל שמותר- ההרגל יישאר איתו.

לכל שאלה או עצה נוספת אתם מוזמנים לפנות למומחים של מולי חיות מחמד. גורים רוכשים ממי שסומכים עליו- גם בכך שייתן מענה בכל שאלה, וגם שיספק אחריות על מצבם הרפואי של הכלבים. הגורים של מולי חיות מחמד נמצאים בפיקוח של וטרינר וימסרו רק לאחר בדיקה מקיפה של וטרינר שיאשר את בריאותם. הגורים עברו טיפול נגד תולעים ושני חיסוני משושה, וימסרו מטופחים ומסורקים לאחר מקלחת.

 

 

לקבלת טיפים נוספים לגידול חיית המחמד  http://www.dogs-cats.co.il/  יש לי המון ניסיון כמאלף וספר כלבים מזה 30 שנה  אשמח לתת לך  לשאלות וליעוץ  03-9624844




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב