דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית - העלאת הרמה שלך באיפור לרמה בינלאומית 

מאת    [ 11/04/2015 ]

מילים במאמר: 681   [ נצפה 3205 פעמים ]

איך רוכשים מקצוע לחיים איך נהיים להכי טובים שרק אפשר במה שאתה עושה- מאפרת מקצועית עד הבית ממליצה  , אין דרך מקוצרת לכך, רק על ידי עבודה קשה, זה מה שאני יכולה להגיד מהרקע שלי, אני לא באה להשתחצן ולהגיד שאני המאפרת הכי טובה שפגשתם אי פעם , אבל אני כן יכולה להגיד שיש לי כישרון איפור יוצא דופן ואת זה לא אני נותנת לעצמי להגיד. את זה הרוב המוחלט של הלקוחות שהתאפרו אצלי אמרו עליי, אני כן יכולה להגיד על עצמי שהתחלתי מי רמה מאוד בסיסית ולא טובה של איפור ,והגעתי לרמה מאוד חזקה , שלא הייתה מביישת אף מאפר או מאפרת מקצועית בארץ או בעולם.
וחלילה אני לא בדיוק באה להשוויץ , אני עבדתי בשביל זה קשה מאוד ועברתי גם הרבה מאוד חוויות לא נעימות . הרבה כישלונות שחוויתי כמעט הפילו אותי מהרגליים וכמעט שגרמו לי לאבד את הרצון עוד לעסוק במה שכל חיי רציתי להיות כישלונות שגמרו לי כמעט את הקריירה בעולם האיפור.
אם כן מה עזר לי כן להרים את הראש , וכן להגיע לרמה שכל כך רציתי ?. 
זה לא יכול להסתכם בשני מילים , זה מכלול של דברים זה דבר ראשון עבודה קשה, דבר שני התמדה ואמונה בעצמי , והדבר השלישי ידע , רכישת ידע בעולם האיפור ככל האפשר , ומי כל מיני מקורות , אני רוצה כאן במאמר הזה קצת לחלוק איתכם קצת מהתחנות שהיו לי בדרך ואולי לעזור גם לך בתור מאפרת או סתם כדי לקבל מוטיבציה או רעיונות בקשר לקריירה אחרת שאת רוצה לטפח לעצמך ראי בזה מאין קאוצ'ינג .

תחנה ראשונה – התנסות בתור ילדה – עוד בתור ילדה משך אותי מאוד המראה האישי, אני זוכרת את עצמי יושבת על הכיסא בחדר מול המראה , יחד עם צלליות האיפור והאודם של אימא , וללא אישורה המיוחד ,לאחר שהייתי מסיימת את האיפור שלי , הייתי עוברת לאפר את האחיות שלי ,ולבסוף הייתי גם מאפרת את השכנות ,וזאת לא שכנוע מסיבי שלי. כל זה ואני רק בת שש , אלו בעצם היו הצעדים הראשונים שלי בעולם האיפור. כמובן שהם לא היו מספקים, וזאת לאור העבודה שהמשאבים שלי קוצצו וצומצמו על ידי אימי שחרדה מאוד לעבודה שכל מוצרי האיפור היקרים שלה נגמרים בקצב מסחרר , חדשות לבקרים. מה שכן אני יכולה להגיד שמבחינת ידע זה ממש לא טרם לי הרבה, גם לא פרסום מי יודע מה , למרות שאחת השכנות שלי התחתנה והזמינה אותי לאפר אותה מי יודע אולי, זה היה בזכות העובדה שאני הבן אדם הראשון שאיפר אותה.
מה שכן יצא לי י כל העניין הזה הוא עניין התשוקה והכיסופים העזים לעולם האיפור. דבר שיתרום לי בעתיד להיאחז בעולם האיפור והיופי לעוד שנם רבות .

שלב שני -  לימוד בבית ספר מקצועי – אז בתור מאפרת מתחילה הרגשתי , באיזה שהוא מחויבות כשהיא לעבור את ההכשרה הזאת , אני גרה בירושלים והבחירה או יותר נכון האפשרויות בחירה שלי היו מאוד מצומצמות ביחס למה שקורה באזור המרכז, למעשה הייתה לי אפשרות ראית אחת ,שיהא נחשבת לרמה כלשהיא וזאת האפשרות ללמוד איפור במכללת איל מקיאג' , המילה מכללה האמת קצת יותר מידי גבוהה למקום הזה, אני לא רוצה ללכלך על המקום מי כיוון שהמאמר הזה עתיד להתפרסם באינטרנט ואני עשויה להיות חשופה לתביעות , אבל אני יכולה להעיד שבאופן אישי לא רווית בדיוק מה שרציתי מי המקום. מאוד הצטערתי שלא בחרתי במקום ללמוד כמו ירין שחף בתל אביב, אולי קצת מאמץ בנסיעה אבל אני מרגישה ששם הייתי נבנית בצורה יותר טובה , שבה הייתי שלמה עם עצמי יותר .

שלב שלישי – הכשרות וקורסים פרטיים אצל גדולי המעצבים בארץ – את השלב הזה היה הכרחי מאוד עבורי לחצות, אני לא רוצה לפרט אצל מי עברתי בדיוק את ההכשרות, שכן היחס שקיבלתי תמיד היה מאוד מתנסה, ולא ידידותי, אבל אני כן יכולה להגיד ספגתי הרבה מאוד מידע, מי כל מי שלימד אותי

שלב רביעי – יחד עם השלב השלישי – הבנתי את הכוח העצום שיש באינטרנט  ביוטיוב מצאתי את כל מה שרציתי את כל מה שאי פעם רציתי לשאול ולדעת ואף אחד לא רצה ללמד , מסכן בן זוגי שהיה צריך להיות הבובה לניסוי שלי .

היו עוד כמה תחנות אבל כל אחת עם ההתנסות שלה יכולה ללמוד בדרך שהיא תבחר , אם יש לכם ידע איך לשדרג את הידע שלכם אני מאוד ישמח ללמוד עוד דרך להעלות את הרמה.

אילה כהן מאפרת בירושלים  מאפרת ומסרקת מקצועית למעלה מ10 שנים מגיעה לכל מקום בארץ ניידות מלאה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב