דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דעי את העובדות אודות איפור קבוע ואיפור למחצה 

מאת    [ 10/03/2015 ]

מילים במאמר: 459   [ נצפה 3434 פעמים ]

רוב הנשים אם הייתה להן הבחירה ישמחו לאיפור קבוע או קבוע למחצה, זה יחסוך להן זמן יקר ואנרגיה רבה לקום כל בוקר ולהתאפר. לפחות את שמה אייליינר, תוחם שפתיים, ליפסטיק או שאת משתמשת בכולם. רוב הנשים לא יוצאות מהבית אם הן לא שמות איפור ולו הקל שבקלים על פניהן, הן חייבות להיות מאופרות כפי שהן טוענות ולמרות זאת יש כאלה שמרגישות שלא בנוח ביישומו של איפור קבוע או איפור קבוע למחצה.

איפור בלתי ניתן להסרה הוא למעשה איפור קעקוע כך שכביכול הוא נישאר על הפנים לנצח. משמעות הדבר כי את אף פעם לא תצטרכי לשלם עבור איפור שוב ושוב, כל מה שאת צריכה לעשות הוא להתקלח, להתלבש ולצאת מכיוון שיש לך כבר איפור קבוע.

איפור קבוע למחצה הוא פשוטו כמשמעו, זה לא איפור קבוע והוא ניתן להסרה. משמעות הדבר היא כי יש להחילה מחדש מדי פעם כדי לשמור על המראה הרצוי, זה יכול להיות נהדר עבור מי שרוצה לנסות איפור קבוע אך אינה מוכנה עדיין לעשות את הצעד.

קבעי פגישת יעוץ וגלי את כל העובדות אודות יופי שהוא קבוע

לפני שאת שוקלת אפשרות זו למדי את הנושא ככל שתוכלי, צפי בכמה מגזינים של יופי על עבודות שכבר הושלמו וכיצד הם נראים על פניה של מישהי. אם לאחר צפייה בתמונות איפור קבוע עדיין תאמיני/תחשבי ותרצי באיפור קבוע עבורך זהו הזמן כי תמצאי מומחה בתחום והיפגשי עימו למתן דעה וחוות דעת.

מציאת מומחה בתחום באזור הקרוב אלייך לא צריכה להיות בעיה, נשים רבות בוחרות באיפור קבוע כחלופה לצורך לבזבז זמן רב כל בוקר בלהתאפר כאשר הם יכולות לעשות משהו אחר באותו הזמן כמו לקבל תוספת שעות שינה חשובות מאוד. הסבירי את ציפיותייך מאותו מומחה ברגע שאיתרת אחד כזה, אותו מומחה יציג את תהליך העבודה, התכשירים אתם הוא עובד, הציוד שיש ברשותו ומה כרוך בתהליך ומה מצפה בהמשך גם בהספקט ההחלמה.

פשוט קחי את הזמן לחשוב מבלי לבזבז זמן יקר כל כך על איזה איפור נהדר תשימי היום, עם איפור קבוע בתהליך אחד את מקבלת את המראה המחמיא ביותר עבורך כאילו זה עתה בילית שעות מול המראה. זו עובדה כי תוכלי להסתיר את העובדה שיש לך איפור קבוע ורבות עוד יחשבו כי לקח לך זמן  להתאפר כפי שאת נראית.

אז על מה כדאי לך להוציא, על איפור קבוע או איפור קבוע למחצה?

עלויות האיפור משתנות ממקום למקום ולכן עלייך לעשות סקר שוק טרם בחירתך ואולם חשוב לציין כי את משלמת על מה שאת מקבלת. איפור קבוע באמת כשמו כן הוא, קבוע לכל החיים כך שתוודאי כי את תאהבי את התוצאות בסופו של תהליך. בעוד שאיפור קבוע למחצה מציע אלטרנטיבה כזו שתעזור לכם להחליט טרם התחלה של טיפול יופי כלשהו.

את מוזמנת להכיר את עולם האיפור קבוע ולהכנס ולהמשיך לקרוא בנושא ולהחליט מהו האיפור הקבוע הבא שלך ולהיפטר משגרה יומיומית של התבלטות ובזבוז של זמן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב