דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מקום מושלם ליום אהבה או דייט 

מאת    [ 14/02/2015 ]

מילים במאמר: 738   [ נצפה 2848 פעמים ]

פעם בשנה, מגיע יום שהוא רק בשבילה. 14.2.2015 הוא יום כזה. במאמר הזה תגלה איך תפתיע אותה? ותהפוך את הדייט לחוויה

לפני שנתחיל – חוק ברזל

זה לא הכסף אלה ההשקעה! בחורות הרבה יותר רגשיות מגברים ויעריכו את ההשקעה שלך בה ולא את הכסף שהשקעת במתנה.
ב1980 רוברט פלצ'יק פיתח את מעגל הרגשות.

ישנן 8 רגשות שבחורה יכולה להרגיש – שמחה, ציפיה, כעס, גועל, עצב, הפתעה, פחד, מקובלת. 2 הרגשות שיוצרים התאהבות זה שמחה וקבלה, מה זאת אומרת?
שבשביל להתאהב בך הבחורה צריכה להרגיש שכיף לה איתך ושאתה מקבל אותה כמו שהיא ומבין אותה.

אני אישית מאמין במערבולת רגשות, תמיד תנסה להעביר אותה חוויות רגשיות דרך כמה שיותר רגשות, זה תורם רבות למשיכה ומונע מהקשר להפוך לצפוי ומשעמם.

איך יוצרים מערבולת רגשות? זה די פשוט רוב התקשורת שלנו מורכבת מסיפורים, כשאתה מדבר איתה תספר לה סיפורים שמעבירים אותה דרך חוויה רגשית, מסקרנות לכעס, מכעס לשמחה וכו'. כמובן שאתה יכול להעזר במקום אליו אתה לוקח אותה ובמתנה על מנת להעצים את הרגשות, אז הנה כמה רעיונות, איך לפנק את הבחורה שלך ולעשות לה ערב מיוחד שיהיה כיף גם לך:

לחובבי הטבע

מתחילים את הערב בפארק הקרוב לביתכם. זה יכול להיות פארק הירקון בו תמיד יש מקומות נחמדים לשבת, ביפו ליד גשר המשאלות, או אפילו בגינה הקרובה לביתכם. ההמלצה שלי היא קרוב למקורות מים- ים, נחל, אלו המקומות הכי רומנטיים.תכין סל פיקניק, אם יש לך שמיכה משובצת. בסל יש כמה ארוחות שתוכל להכין. למשקיעים – אפשר להכין פסטה, או סלט. חובבי האיכות יכולים להתפנק עם בקבוק יין, קרקרים וגבינות. מי שרוצה להתעסק פחות יכול גם להכין סל עם פרות ושוקולדים. זה תמיד כיף לשבת בגינה, להסתכל על העוברים ושבים, לנשנש משהו ולצחוק.

תמשיכו את הערב בטיול לאורך הפארק. תבדקו מראש איזה פעילויות נוספות יש בקירבה למשל מצפה כוכבים יכול להוות הסיום המושלם לערב כזה.

לבעלי התקציב (והרכב)

אם יש לכם תקציב גדול ובא לכם להשקיע, תכננו ערב מלא בפעילות. תתחילו את הערב במסעדה יוקרתית(אפשר גם להכין ביחד ארוחה בביתך). משם, צאו להופעה של זמר שהיא אוהבת או לסטנדאפ. את הערב מסיימים במקום רגוע עם גלידה וחוויות.שים לב שתמיד מומלץ לעבור כמה "תחנות" בכל פגישה במיוחד אם זה דייטים ראשונים, כי כל תחנה זה חוויה בפני עצמה, במקום לצאת לדייט בבית קפה ואז לדייט בסנוקר ואז לדייט בים. תשלב את שלושתם בפגישה אחת!

לעירוניים

את הדייט הזה עדיף לבצע באור יום. מתחילים ביפו, ברחוב המזלות עד גשר המשאלות. משם לאורך הים, על הטיילת, עד לכרמלית. מהכרמלית יש מעבר לרחובות נווה צדק, אפשר לעבור דרך שוק הכרמל או ישר לרחובות. בנווה צדק הכי כיף זה ללכת לאיבוד, להסתכל על הבניה, על הרחובות והאנשים. מנווה צדק ממשיכים לרוטשילד, ויושבים לארוחת ערב במסעדה טובה.

לחובבי האקסטרים

אם אתם חובבי אקסטרים, אתם לא צריכים את עזרתנו. צניחה חופשית, טיול, סנפלינג או רכיבה על סוסים. כל דבר שאתם אוהבים, כיף לעשות גם ביחד. למי מכם שפחות אוהב אקסטרים אבל רוצה לנסות משהו מיוחד, אפשר גם לנסות אטרקציות מיוחדות. קיר טיפוס בפארק הירקון, לונה פארק, קרטינג. לפעמים הכי כיף זה פשוט לקחת את האוטו ולנסוע לאן שיוביל אתכם הכביש. בית הפנקייק זה תמיד אחלה יעד!
עכשיו כשבחרתם את הדייט שלכם, צריך לדעת גם לא לבוא בידיים ריקות.

הנה גם כמה טיפים למתנה המושלמת:

קודם כל, הכי חשוב זה לזכור את הקלישאה שהכסף לא באמת חשוב. כמובן שהיא תשמח אם תיתן לה שרשרת משובצת ביהלום, אבל היא תשמח אפילו יותר אם תיתן לה שרשרת עשויה ממקרונים. זה יהיה בעיקר סנטימנטלי.
עוד דבר שחשוב לזכור, היא הברכה. זה יכול להסתכם במשפט, אבל הוא יעשה לה הרבה יותר מכל מתנה שתבוא איתה.

דרך נחמדה להפתיע היא "מתנה בהפתעה". לוקחים אריזה של דיסק או ספר, אפילו קופסת תכשיטים. בתוכה שמים משהו שונה לחלוטין. לדוגמא, לחברה שהייתה לי שמתי בקופסא של קלטת וידאו שרשרת יפה(והבאתי לה את זה יומיים לפני בעטיפה עם כיתוב לא לפתוח עד ה8 למרץ) . לחברה אחרת, כמה שבועות אחרי שהתגייסתי לקחתי קופסא של טבעת, ושמתי בה את התרמיל של הכדור הראשון שיריתי בטירונות. כבר הייתה לי קופסא, ככה שזה לא עלה לי כלום ואותה זה ריגש בטירוף.

חשוב שהמתנה תהיה מקורית. לפעמים שווה להשקיע באיזה מכשיר מיוחד ושימושי. אפשר למצוא המון כאלה בחנויות כמו ENTER ודומיהן.

עוד דבר שיכול לעזור זה לשמור את המתנה קשורה אליה – אם היא אוהבת לבשל, תתן לה משהו שקשור לבישול. אם היא אוהבת מוזיקה, תקנה משהו שקשור לנגינה.
ואם אתה ממש אבוד עצות ואין לך שום רעיון מקורי לך ל-LALINE, קשה מאוד לטעות בחנות הזאת.

אז עכשיו כשבחרת את המתנה שמתאימה לך, ומצאת את הערב שיעשה לשניכם כיף, זה הזמן להתקלח, ללבוש חולצה יפה, ולצאת לאסוף אותה לפני שתאחר.

שיהיה לך בהצלחה!

ניקולס, nikolas7777@gmail.com , אשמח לענות על כל שאלה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב