דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב חדר אמבטיה בסגנון כפרי 

מאת    [ 14/01/2015 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 2054 פעמים ]

כאשר אנו חושבים על בית בכפר, סביר להניח שהתמונה הראשונה שתעלה לראשנו תכלול רהיטים מעץ מלא, פרזולים שונים, חלונות שמשקיפים אל עצים ירוקים, ושילוב של אלמנטים מהטבע – כמו למשל אבן טבעית או אריחי קרמיקה, כאשר רובם לא עברו עיבוד ומופיעים בצורתם הגולמית. ברוב המקרים, בתים כפריים יהיו יותר מזמינים ויעניקו תחושה חמימה הן לבעלי הבית והן לאורחים השונים. אין זה אומר שבתים כפריים מתאימים אך ורק לאלו הגרים בכפר או בעיירות ציוריות, מכיוון שעיצוב כפרי מתאים לכל חלל, הן בעיר והן בכפר – בעזרת השילוב הנכון.

הסגנון הכפרי

עיצוב הבית בסגנון כפרי יכלול שימוש ברהיטים פחות תעשייתיים, כאשר הדגש יושם על עבודת יד. הצבעים המזוהים עם עיצוב כפרי יהיו צבעים בגווני אדמה, אשר מעניקים לחלל תחושה חמימה. יצירת תחושה כפרית בחללים כמו הסלון או חדרי הבית אינה מסובכת כאשר פועלים על פי קודים עיצוביים מקובלים, אך מה קורה כאשר רוצים ליצור תחושה כפרית בחללים יותר קטנים ופונקציונליים, כמו למשל בחדר האמבטיה?

עיצוב חדר אמבטיה - רגע לפני שמתחילים

בבואנו לעצב את חדר האמבטיה בסגנון כפרי, עלינו קודם כל להחליט על מספר גורמים חשובים, כאשר העיקרי שביניהם הוא התקציב העומד לרשותנו. הגדרת התקציב בשלבים מוקדמים תעזור לנו ליצור את העיצוב הכפרי האידיאלי לחדר האמבטיה, הן מהבחינה הרעיונית והן מהבחינה הכלכלית. לאחר הגדרת התקציב, עלינו לקבוע כיצד הסגנון הכפרי יבוא לידי ביטוי בחלל האמבטיה שלנו – האם בעזרתם של צבעים סולידיים? האם על ידי צבע אחד דומיננטי? או, לחילופין, האם חדר האמבטיה שלנו יעוצב תוך שימוש בקשת רחבה של צבעים?

איך לעצב את האמבטיה בסגנון כפרי?

באופן כללי, עיצוב חדר האמבטיה יכלול שימוש באלמנטים מרכזיים כמו ארון אמבטיה, כיור, ברז, אריחי קרמיקה וכדומה. כאשר אנו רוצים ליצור תחושה כפרית בחדר אמבטיה, ישנה חשיבות לבחירת האלמנטים הנכונים. ארון אמבטיה מעוצב המתאים לעיצוב הכפרי, יהיה עשוי מעץ מלא עם ידיות מפורזלות שיוסיפו למראה הכפרי שלו, ולעיתים יאופיין בעיטורים. הכיור של חדר אמבטיה המעוצב בסגנון כפרי בדרך כלל יונח על הארון, וזאת בניגוד לכיורים אשר מגיעים כבר מובנים בתוך ארון האמבטיה, כאשר ניתן לבחור גם בכיורים מעוצבים. בכל הנוגע לבחירת אריחי קרמיקה מעוצבים, אם ברצונכם ליצור אווירה כפרית צבעונית ועכשווית, הבחירה האולטימטיבית תהיה חיפויי אבן טבעית עמידים במים או אריחי קרמיקה מעוצבים.

בחירת אלמנטים עיצוביים בסגנון כפרי

לאחר שבחרנו באלמנטים הכפריים המרכזיים, זה הזמן להשתעשע, לסגנן ולהוסיף אביזרים נלווים כמו מראות מעוטרות, נרות ריחניים ואף ווים מפורזלים או סולם במבוק לתליית מגבות, על מנת שישמשו כאלמנטים עיצוביים משלימים וידגישו את כל הקו של עיצוב הבית בסגנון הכפרי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב