דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עצות להזמנה חכמה של כתיבת מאמרים לבעלי עסקים 

מאת    [ 28/12/2014 ]

מילים במאמר: 396   [ נצפה 1839 פעמים ]

בעל עסק יקר, אם אתה תוהה מהי נוסחת המאמרים אשר מבטיחה קידום ברמה גבוהה, כמובן שאין פתרון בית ספר לשאלה, אבל ישנן כמה אסטרטגיות המהוות בטוחות ברמה גבוהה למדי. הן כולן נשענות על כתיבת מאמרים המיועדת לתחומים שונים. נכון, תחום אזוטרי וקטן יכיל פחות שדות מחקר מאשר תחום ענק רב שכבתי, אבל יש משותף אחד לכל מוצר, שירות או תחום הגות בעולם המתבטא בחלוקת המאמרים לשתי קבוצות:


    • מקצועיים - מאמרים המיועדים לבלוגים ואתרי מאמרים בהם גולשת הקהילה המקצועית ממנה אתה בא.
    • שירותיים -  מאמרים מקצועיים אך יש בהם דגש מופחת על תהליכים ודגש רב יותר על איכות נותן השירות: כיצד נבדוק שהוא מקצועי, האם השירות שלו טוב, והאם מחיריו זולים. מאמרים אלו הם מאמרי צרכנות.

ההמלצה שלנו היא להזמין 70% מן התכולה – מאמרים מקצועיים, ו- 30% מאמרים שירותיים-צרכניים.

הזמנת המאמר המקצועי

בהזמנת המאמר המקצועי עלייך לגלות אחריות ולהבין בעצמך מהי רמת המידע שדורש המאמר. למשל הביטוי "שמלות כלה" נותן יותר חופש לכותב  מאשר הביטוי "שמלות כלה של מעצבים ישראליים מפורסמים מבד תחרה". זהו נושא מורכב ומקצועי, שיש לקחת בחשבון שיש יותר סיכוי שנשים יכירו אותו מאשר גברים, וגם לא כל אישה תוכל לכתוב זאת ברמה גבוהה אם היא אינה מגיעה מתחום האופנה. לכן, אם אתה יודע שהמאמרים שלך מכילים מידע אזוטרי – גלה יוזמה, התקשר לחברת כתיבת מאמרים, וודא עם ההנהלה שהכותבים מכירים את המושגים, וספק את הביאור למושגים הקשים והנדירים.

הזמנת המאמר השירותי

במסגרת כתיבת מאמרים שירותיים (צרכניים) עליך להסביר לכותבים מה נחשב להישג בתחום שלך ומה נחשב להיפך מכך. על סמך מידע זה, ניתן להבין מיהו מקצוען ומיהו אדם שאינו מקצועי, וזה יוכל לאפשר לכותב לכתוב זאת כהסבר לקהילה שאינה בקיאה בתחום העיסוק שלך – הקהילה הצרכנית שמכירה את הנושא פחות טוב מאשר זו המקצועית (למשל פציינטים עם בעיות עיניים לעומת פורום של רופאי עיניים). בנוסף, ניתן להגדיל לעשות ולספק מידע על מחירי שוק מקובלים ועל פרמטרים המעידים על שירות טוב של נותנו. 

מדוע שילובם של מאמרים אלו מהווה בטוחה קידומית?

כתיבת מאמרים מקצועיים אשר סגורים לפורומים מקצועיים מצומצמים מעידה שלא נס כוחכם, ואתם מאד רלוונטיים-מקצועית לתחום בו אתם עוסקים. יתרה מכך, יש לכם מה לחדש ולהציע ולכן כדאי גם לקולגות ללמוד מכם ולהמליץ עליכם מפה לאוזן. מאידך, אתם צריכים תנועה גם מצרכנים שבקיאים פחות מכם, והם נמצאים בדיוק במדורי הצרכנות. הם יהיו מעוניינים לקבל הסבר מהו שירות טוב, מהו מוצר טוב ומהו מחיר טוב על מנת להתחיל לצרוך את התחום.

עמרי שטח, יועץ תוכן


http://www.goldenwords.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב