דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חשיבות צילום אירועים וצילום חתונות 

מאת    [ 17/12/2014 ]

מילים במאמר: 439   [ נצפה 1808 פעמים ]

צילום אירועים ובמיוחד צילום חתונות מאוד חשוב להנצחת החתונה ולזיכרון עד הפרטים הקטנים של החתונה. הרי ביום כל כך לחוץ וכל כך עמוס רגעים מאושרים אי אפשר לתת למוח שלנו לזכור את הכול. אז אפשר להסתמך על כמה תמונות של האורחים אבל אי אפשר באמת לצלם אירוע עם איפון. צילום אירועים טוב חד וברור מחייב ציוד מקצועי מתאים כשמדובר בתנאי תאורה נמוכים ובתנאי צילום לא הכי אידאלים ללא צילום לא נתן לתעד ולהנציח את צילום החתונה - צוות הצילום מחויב בצילום החתונה ויעשה הכול כדי לתעד את כל הרגעים המקסימים המרגשים והמיוחדים שקורים בחתונה.

כי להנות מכל היתרונות של צוות צילום מוצלם מאוד חשוב לידע אותו על הלוז בחתונה ועל אירועים מייוחדים שיהיו בחתונה עצמה. מעבר ללוז של צילומי החוץ שאת זה קובעים יחד עם צלם האירועים שאר הלוז לא ידוע לצלם ומאוד חשוב שהוא ידע בעוד מועד על התוכניות שלכם ועל כל הרעיונות שלכם כדי שהוא יוכל לדעת מראש ולהתכוננן עם צוות נוסף או עם ציוד נוסף מעבר למה שנסגר. את סגנון הצילום צריך לבדוק לפני סגירה עם צלם האירועים וצריך להרגיש אם הסגנון של הצלם מתאים ואם הכימיה עם הצלם מתאימה לכם. שמו לב טוב לאופן בו הצלם עובד עם הזוג ואם אתם מתחברים יותר לצילום שלו ולסגנון שהוא מראה לכם. מאוד מומלץ לראות סט צילומים מלא של צילומי החוץ ולא להסתפק רק בBEST שהצלם מראה - אתם תגלו המון על הסגנון של הצלם כשתראו את האופן שהוא בונה את הפריימים. זכרו התמונות הם מזכרת לכל החיים ומאוד חשוב לדעת שמה שאתם רוצים והתמונות שתמיד חלמתם עליהם יהיו בצילום האירוע שלכם. פריים שלא צולם לא יהיה שוב .

מאוד חשוב שיהיה תאום בן שאר נותני השרות בחתונה כמו תקליטן או צלם מגנטים. עם התקליטו מאוד חשוב לעדכן שלא יתחיל את הארוע בלי שצוות הצילום מוכן לצילומים ושלא יהיה מאורגן עם הציוד ברחבת הריקודים. צלם מגנטים שלא מגיע מצוות הצילום מאוד חשוב לעדכן לבוא עם חולצת אני צלם מגנטים שישם לב טוב לא להכנס לפריימים של צילום הוידאו בחתונה או צילום הסטילס והכי חשוב לא להוציא מגנטים בזמן ריקודים. מאוד מומלץ לתאם עם רב המלצרים או מנהל הארוע שיש X צלמים שצריך לדאוג להם לאוכל הרי הם איתכם כבר 10 שעות.

החלטות ולוחות זמנים חייבים לסגור כמה שיותר מוקדם ולא להשאיר קצוות פתוחים ליות הארוע. החלטות לוקחים שרגועים ולא שנמצאים בלץ של זמנים ובזמן זה סגרו את אופן התשלום עם הצלם על לוח זמנים של הגעתו ותחילת צילומי הכנות. תאמו עם ההורים והמשפחה המצולמת שעת הגעה לצילום משפחות.

לסכום צילום אירועים מקצועי מאוד חשוב לארוע מושלם ואת זה אפשר לקבל רק ע"י צוות מיומן מנושא ועם ציוד מתאים אל תתפשרו על מחיר זול בדרך כלל הוא מראה על התפשרות

 

צלם אירועים וסטודיו




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב