דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עצות זהב לתכנון חדר הכביסה שלכם 

מאת    [ 14/12/2014 ]

מילים במאמר: 577   [ נצפה 1985 פעמים ]




למרות שאנו עשויים שלא להשקיע סכום עצום של זמן בחדר הכביסה, בשיפוץ אנו מאמינים שעל ידי השקעה קטנה תכנון ומחשבה תחילה ליעילות החדר שלעתים קרובות נשכח  אפשר ליצור חלל כביסה שאתה תאהב.

דבר זה נכון

אם אתם בונים או משפצים החלק של להחליט היכן הכביסה שלך תלך, תנסה לבחור חדר בקומת קרקע עם גישה חיצונית ישירה. זהו גם זמן טוב לחשוב על התקנת מצנח כביסה.

מגשים יחסית מהירים וקלים להתקנה, אם יש לך דרך ברורה בין שתי קומות ולעשות את זה הרבה יותר נגיש סביר להניח כי הבגדים המלוכלכים של המשפחה יהיה בסופו של דבר איפה שאתה רוצה אותם.

מכבסות מסוגלות ליצור הרבה לחות, בחירה או יצירת חדר מאוורר היטב עם שפע של אור טבעי הוא חשוב על מנת למזער את הסיכון של רטיבות ועובש. זה יכול להיות שגם שווה להתקין קולט אדים ולהבטיח  שהקירות צבועים בצבע עובש עמיד.

כביסה ועוד

לאחר שהקמת את חדר הכביסה, יש להכין רשימה של כל המשימות שאתה רוצה לדאוג כאן. כביסה וייבוש אולי; מיון, קיפול והגיהוץ הולך להיות בראש הרשימה, אבל גם זה יכול להיות מקום מצוין להתקין מכונת תפירה

מחשבה על חדר הכביסה כחדר שירות יכול לתת לך עוד יותר רעיונות; טנקי מים חמים,  שני מקפיאים בהחלט יכוליםלהיות דבר מועיל וישוכנו כאן אם יש לך המקום"

לחסוך מקום עם  עבור הכלים 

סוסי העבודה של הכביסה

כשזה מגיע למכשירים, כדאי לחשוב בגדול. רוב המשפחות  מסוגלות לייצר הרבה כביסה וזה חסכוני יותר לעשות עומס גדול אחד ולא כמה שטיפות קטנות יותר. אם יש לך משפחה גדולה או צריך לעשות הרבה כביסה , וייתכן שתרצה לשקול להביא שתי מכונות כביסה.



מדף תלוי הוא ידידותי יותר לסביבה  ומהווה דרך לייבוש בגדים בבית, במיוחד אם הכביסה שלך לא נהנתה משפע של אור שמש ומתלה-רכוב תקרה מסייע לשמור על הרצפה 

כיור כפול  הוא השקעה נבונה וייתן לך שפע של מקום לשטיפת ידיים, השריה והלבנה.  לשקול אחד עם אפשרות תרסיס אם סביר להניח שתהיה ניקוי פריטים גדולים, כגון מגפי גומי, בכיור. לוחות ניקוז  בגודל מתאים חשובים וייתנו לך משטח חזק להחלת טיפולי כתם קדם שטיפה או שפשוף.

אם אתה לא יכול להתיר חדר שלם לכביסה שלך,  כדאי לשקול לערום את המכונת כביסה והמייבש (או לבחור מכשיר אחד שיכול לבצע את שני הפונקציות) ולשכן אותם מאחורי דלתות של ארונות. זה לא רק נראה יותר אלגנטי, אבל יהיה לעזר למזער את הרעש של המכונות . .

קומות 

בכל מקום שתבחר לחדר הכביסה שלך בבית,  חשוב על הריצוף.רצפת כביסה צריכה להיות עמידה, קלה לניקוי  וחשוב מכך, מונעת החלקה ועמידה למים. 

בתוך הקופסה


גימור

הכביסה יכולה להיות חלל פונקציונלי אבל זו לא סיבה שלא להשתעשע בעיצוב. זה הגיוני לבחור משטחים , ניטראליים, קלים נקיים - אבל לערבב אותם עם כמה הדגשי צבע ואבזרים.

קירות או תקרות אפילו הן דרך קלה להוסיף פופ של צבע. גם אריחים ייחודיים יכולים לשמש כדי להביא את דמותך למרחב זה.

"מכבסות בדרך כלל נוהגות לעמוד על שלהם ולמרות שחלק מהבית הראשי לא צריך לזרום מהחדר 
"יש הרבה מקום לריהוט רך אחר מאשר יכולים לתת וילונות או תריסים עליזים אבל  הזרקת צבע כדי לשמור על החדר  בהיר . צבעים כמו אדום, צהוב וכתום יכולים לתת עזרה וליצור מצב רוח עליז .

האמנות של אבזרים
סלי כביסה עכשיו מגיעים במגוון עצום של גדלים, מרקמים וצבעים; תשלים את הבחירה שלך עם מגוון  חומרי ניקוי ואבזרים אחרים כגון דליים וספוגים.זה עוד דרך נהדרת להוסיף חיים או צבע; אם הילדים שלכם אוהבים לצייר על בד אתה יכול אפילו ליצור מיני גלריה  כאן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב