דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניה ירוקה והחסרון בחוסר יכולת הניצול של התכונות שלה 

מאת    [ 10/12/2014 ]

מילים במאמר: 451   [ נצפה 2990 פעמים ]

 

 

הבניינים המודרניים של היום הם ללא ספק פלא במונחים של ארכיטקטורה וטכנולוגיה, אלא גם הובילו להשפעה שלילית על הסביבה.הבניינים החדשים שנבנים בימינו מהווים 12% משימוש במים, 30% מגזי חממה
פליטה, 65% מתפוקת פסולת ו -70% מצריכת חשמל.


בניגוד לכך, בניינים אשר נבנים בבניה קלה וירוקה ידידותיים לסביבה ויכולים לתרום לסביבה נקיה יותר על ידי הפחתת הכמות של אנרגיה המשמשת לאור, חום, קור רוח . הכרה בצורך בבנייה ירוקה הוא בלתי נימנע, כמה אנשים פרטיים, כמו גם ארגונים עושים מאמצים להגדלת המודעות לחשיבותם ואת ההיתרונות נעשה להעביר לכם מכאן .
עלות הבנייה הראשונית של בניין עשויה לייצג רק 20-30% מהעלויות השימושיות . בדרך כלל, עלות הקמת מבנים ירוקים היא גבוהה יותר על ידי 15-20%, אבל הם חוסכים כ -30% בצריכת אנרגיה בשנה. לפיכך, יש צורך ליצור מודעות ולא רק על העלות 'הראשית', אלא גם את עלויות תפעול שנה לשנה לכל פרויקט.
כמו כן יש לזכור כי יתרונות מחזור החיים של עיצוב ירוק יותר יכולות לפצו על הערך שלהם בדרכים נוספות . על מנת להעריך את העלות אפקטיבית של בניה ירוקה על פני תקופה של זמן, נאמץ את הנוהג של הפרדת הון ועלויות התפעול
רוב זמן, מי שמשלם לבניית בית בבניה ירוקה אינו מבינה את היתרונות. ולעתים קרובות היזמים לא מעוניינים לשלם עבור תכונות ירוקות ןשהיתרונות ילכו לדיירים, אלא אם כן הוא משחזר את העלות הנוספת במחיר המכירה.
זה דורש שינוי במדיניות הממשלה. כדי לעודד את הבנייה ירוקה, הרשויות צריכות לספק תמריצים בצורה של הטבות מס. גם יחס מועדף יכול להיות מוצע לפרויקטים מסוג זה על ידי מתן הרשאות מסלול מהיר ואישורים. זה מזה, השטחים טכניים נוספים עבור שימוש בציוד חסכוני באנרגיה צריך להיות נקיים מנורמות ולעודד מפתחים להשתמש בהם.

אתגרים


מפתחים צריכים לזכור שעוברים לבניה ירוקה ובניה קלה בפרט ייתכן שיהיה צורך בתהליך עיצוב משולב ומעורבותם של גופים חדשים, וזה המקום שבו חוסר ודאות מתגנבת חוסר כוח האדם מנוסה בתחום זה בעיה גדולה כנותני שירות לא מיומנים מהווים סיכון עצום בתחום של הבניה קלה . בשל המחסור במנהלי פרויקטים מאומנים היטב, יש אפשרות של מפרטים שמתעלמים מהם כגון עבודה לקויה היכולה להשפיע על איכות העבודה. .
הגברת המודעות על ההתקדמות בטכנולוגיות בנייה ירוקות היא צורך השעה. למשל, סימולציה אנרגיה ומודלים מתבצעת על ידי מעט מאוד יועצים ואדריכלים במדינה שלנו. בהתחשב בביקוש הגובר לסוג זה של הבניה . מחסור בחומרים ירוקים הוא תקלה אחרת,
עם זאת, השימוש בפועל של אנרגיה סולארית במבנים ירוקים ובניה קלה במדינה היום מפצה על רק 0.5% מסך צריכת האנרגיה.הסיבה העיקרית לתת-ביצוע זה היא העלות הגבוהה של פריסה .ושהאנרגיה הסולארית זמינה באופן חופשי והיא לא מנוצלת בצורה אופטימלית היא עניין של דאגה חמורה.
במדינה מתפתחת כמו שלנו, יש צורך דחוף במציאת פתרונות המתאימים לאקלים המקומי ולקצור משאבים מתחדשים כמו אנרגיה סולארית אשר זמינה בשפע כמעט בכל ימות השנה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב