דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הטיפול היעיל ביותר בטרשת העורקים 

מאת    [ 30/11/2014 ]

מילים במאמר: 451   [ נצפה 3748 פעמים ]

הטיפול של ד"ר לינוס פאולינג לטרשת העורקים

 להלן  ציטוט מדברי ד"ר לינוס פאולינג, המדבר על תחילת השימוש בתרפיה הקרויה על שמו, לטיפול בטרשת העורקים. כיום, רופאים ומטפלים מוסיפים חומרים נוספים לאלה המוזכרים למטה, והטיפול הנו יעיל מאוד. לאחר קריאת הציטוט, המעוניין להתייעץ בנושא הטיפול היעיל בטרשת העורקים, מוזמן לפנות אליי. קריאה נעימה!

 לינוס פאולינג כתב:

לפני שנתיים (1991), השתתפתי בפגישה של האקדמיה הלאומית למדעים של ארה"ב. הייתי במסדרון של בניין האקדמיה, וחבר אקדמיה אחר התקדם לעברי. הוא אמר, "ד"ר פאולינג, אני סובל ממחלת לב. הן אבי והן אחי מתו כתוצאה מהתקפי לב. אני ביוכימאי, אולם התפטרתי ממוסדות הבריאות הארציים לפני מספר שנים עקב נכות, בגלל בעיית הלב שלי. עברתי שלושה ניתוחי מעקפים, ואיני יכול עוד לעבור ניתוחי מעקפים נוספים. אני אוהב ללכת, אבל יש לי בעיה. לאחר שאני הולך קצת, אני מפתח כאב של אנגינה פקטוריס בלבי. אם אני לוקח כדור של ניטרוגליצרין, אני יכול ללכת מעט יותר, אולם אז, אני איאלץ לקחת עוד כדור של התרופה." הוא המשיך ואמר, "אני כבר לוקח 5 ג' של ויטמין C ליום במשך כמה שנים בעקבות המלצתך. האם יש משהו נוסף שאוכל לעשות כדי שיתאפשר לי ללכת?"

אמרתי לו, "אני יכול להעלות בפניך הצעה, שלא נוסתה עדיין בשום מקום. טול ליזין."

ובכן, לא הייתי צריך לומר לו מה זה ליזין, שזוהי חומצת אמינו חיונית ושיש צורך ליטול בערך גרם ממנה ליום כדי לשמור על מצב בריאות טוב, ושמקבלים אותה במאכלים, זאת מאחר שהוא אחד הביוכימאים המפורסמים ביותר בארה"ב, שקיבל גם את המדליה הארצית למדעים בארה"ב. אז הוא שאל, כמה עליי לקחת?

חשבתי לעצמי, מה אני יודע. אני יודע שאנשים מקבלים גרם אחד או שניים ממנו ליום בתזונה שלהם, תוך תלות בכמות הבשר והדגים שהם אוכלים, ושחיוני לצרוך ממנו כמות של בסביבות גרם אחד. אין לו כל רעילות ידועה אצל בעלי חיים או בני אדם. אמרתי לו, 5 גרם ליום, והוא הודה לי.

כמה חודשים לאחר מכן, הוא התקשר אליי, ואמר לי שזה כמעט נס. התחלתי לקחת גרם אחד ליום ו-2 גרמים ליום וכך הלאה. תוך חודש מאז שהתחלתי בכך, הגעתי ל-5 ג' של ליזין ליום, נוסף על ה-5 ג' של ויטמין C, ויכולתי ללכת 2 מיילים בלא כל צורך בנטילת כדורי ניטרוגליצרין או בלא כל כאב בחזה. הוא אמר לי שהוא הפחית בחצי את כמות התרופות ללב שהוא נהג ליטול. "זה כמעט נס," הוא אמר.

עוד מספר חודשים חלפו, ואז הוא התקשר אליי ואמר, "הרגשתי כל כך טוב אתמול, עד שהצלחתי לחטוב עץ גדול בגינה שלנו, וחתכתי אותו לחתיכות, וגם צבעתי את הבית, וקיבלתי כאבים בחזה," למרות ה-5 ג' של ליזין שלו. אז הוא אמר שהוא עלה ל-6 ג' ליזין ול-6 ג' ויטמין C, ואמר לי, "כעת אני ממשיך לחתוך את העץ ולצבוע את הבית." וכעת, כמה שנים לאחר מכן, מצב בריאותו עדיין שפיר.  

ד"ר דולב גילמור PhD, נטורופת, מחבר ספר, ''רפואה כמוסה: הכוח האמיתי של ויטמין C'' אתר: http://www.naturalmedicine.co.il/  ה רשמו באתר לקבלת טיפים שבועיים. דוא"ל dolev@naturalmedicine.co.il לייעוץ, צור קשר: 0523-794092




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב