דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אחסון אתרי וורדפרס בינוניים וקטנים 

מאת    [ 26/11/2014 ]

מילים במאמר: 622   [ נצפה 2995 פעמים ]

אחסון אתר וורדפרס

בין אם יש לכם אתר וורדפרס ואתם מעוניינים להפחית את עלויות האחסון, ובין אם אתם בונים אתר חדש ובודקים היכן לאחסן אותו, לפניכם מספר אפשרויות:


    • אחסון אצל חברות גדולות בישראל
    • אחסון אצל חברות קטנות בישראל
    • אחסון אצל חברות גדולות בחו"ל
    • אחסון אצל חברות קטנות בחו"ל
    • אחסון חינמי.
וורדרפס אחסון – כללי

אתר וורדפרס צריך שרת לינוקס עם גרסת 5.2.4 של PHP ובסיס נתונים MySQL בגרסה 5.0 ומעלה. אין צורך לזכור או להבין את המונחים הללו, כל חברת אחסון המציעה אחסון לינוקס עומדת בתנאים הללו. וורדפרס היא מערכת קלה יחסית, אינה דורשת נפח אחסון גדול מידי, גם לרוב אינה דורשת משאבי שרת גבוהים. יחד עם זאת יש לזכור כי אם מדובר באתר הכולל אלפי מבקרים ליום כאשר מידי יום מתווספים אליו עשרות עמודים, הרי שיידרש אחסון "כבד".

רוב האתרים הם בינוניים וקטנים, אתרים שמתעדכנים פעם, פעמים בשבוע, עם עשרות ואולי אף מאות מבקרים ואלו לא דורשים משאבי שרת גבוהים וכל אחסון מינימלי יתאים.

אחסון אתר וורדפרס אצל חברות גדולות בישראל

היתרונות הן רבים: שרתים חזקים, טכנאים שלרוב כבר מיומנים בכל הבעיות, זמינות שרתים – כלומר השרתים לא נופלים לעיתים קרובות, תמיכה זמינה כל יום בכל שעה, האתר יהיה מהיר יותר, שפת התמיכה היא עברית.

החסרונות: עלות. זה יקר! סביר להניח שיש הסברים הגיוניים לסיבה מדוע האחסון יקר, אבל עדיין, בסופו של דבר התשלום יוצא מהכיס שלנו ואנחנו רוצים לחסוך.

אחסון אתר וורדפרס אצל חברות ישראליות בינוניות וקטנות

לעתים מדובר בחברת אחסון שיש להן שרת אחד או שניים, לעתים מדובר בחברות שמאחוריהן עומד אדם אחד או שני אנשים ולפיכך, הזמינות תהיה נמוכה יותר, התמיכה תהיה מוגבלת יחסית לשעות מסוימות ביום ובעיקר באימייל אבל שפת התמיכה תהיה בעברית. יחד עם זאת, סביר להניח שעלות האחסון תהיה נמוכה יותר.

אחסון בחו"ל בחברות גדולות

היתרונות של אחסון אתרים בחו"ל אצל החברות הגדולות והבולטות הוא רב: הם מתחזקים מאות ואלפי שרתים, יש להם ניסיון ומוניטין רב שנים והמחירים יהיו זולים באופן משמעותי ממחירי האחסון בישראל. לעומת זאת התמיכה והשירות יהיו באנגלית,  סביר להניח שבמבטא הודי ובשיחה בינלאומית. יש גם לזכור כי האתר יגיב באופן איטי יותר, יחסית לישראל. כאמור, היתרון הדרמטי הוא המחיר.

חברות אחסון בינלאומיות קטנות

אחסון אתר אצל חברות בינלאומיות קטנות הוא שאלה גדולה שקשה לענות עליה באופן כולל. לרוב המחירים יהיו זולים מאוד, משהו כמו שנע בין חצי דולר ל-2 דולר לחודש. יתכן שזמינות השרתים תהיה סבירה וכך גם התמיכה, אך מנגד יתכן שהם יהיו בלתי נסבלים.

אחסון חינמי

באינטרנט יש מספר חברות המציעות אחסון חינם לאתרים קטנים ובינוניים. הנחת הייסוד  היא שכאשר האתר יגדל ויתפתח, בעליו יעברו לאחסון בתשלום. סביר להניח שהמודל עובד, אחרת הם לא היו ממשיכים להציע.

כאשר מקבלים משהו בחינם, צריך אמנם להגיד תודה, אבל לברר אם "זה שווה בכלל".  גם כאן מדובר בלא מעט סימני שאלה לגבי זמינות. התמיכה תהיה בכל מקרה באימייל וגם… כאשר חס וחלילה דברים לא טובים קורים, קשה לבוא בטענות, הרי קיבלנו בחינם.

אז במה לבחור?

השאלה היא לא מה הכי טוב, אלא מה הכי מתאים לכם ולכן צריך גם לקחת בחשבון את היכולות הטכניות שלכם. אם אתם יודעים להעביר אתר וורדפרס ממקום למקום. אם מדובר על משהו שעבורכם הוא דבר של מה בכך עבורכם, הרי שאין סיבה מדוע לא תבדקו תחילה את אחד האחסונים החינמיים הקיימים. 

לעומת זאת אם אין לכם ידע ויכולות ואתם רוצים לישון בשקט מוחלט מבלי לדאוג שמא האתר לא עולה/מגיב עדיין הייתי ממליץ תחילה לבדוק חברות אחסון גדולות בחו"ל ורק אם השירות לא מתאים לכם, רק אז לעבור לאחסון בישראל. 

ועוד משהו

גם אם עמודי האתר נראים שהם עולים לאט מידי עבורכם, הרי כדאי לכם לבדוק את אחד מהתוספים המאיצים את אתרי הוורדפרס על ידי שימוש בזיכרון מטמון Cashe (ואף מגבירים את האבטחה על האתר).

וללא כל קשר לשום דבר, ישנם מספר תוספי גיבוי המבצעים גיבויים אוטומטיים. מומלץ להשתמש באחד מהם.

אתם מוזמנים ליצור קשר ולהתייעץ בנושא אחסון אתרי וורדפרס ו/או העברת אתר ממקום למקום

הקמת אתרי וורדפרס שימושיים ב-990 ש"ח כולל עיצוב תבנית יחודית, דומיין אמריקאי ואחסון לשנה. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב