דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


זרוע למסך מחשב ארגונמית - הפתרון לבעיות הגב! 

מאת    [ 03/11/2014 ]

מילים במאמר: 361   [ נצפה 1943 פעמים ]

אנו מתעלמים לעתים קרובות מפריט אחד חשוב ביותר בעת הרכבת תחנת עבודה ארגונומית ובריאה - בחירת זרוע מתאימה למסך המחשב שלנו.

פעמים רבות מדי אנו שמים את מסכינו במרחק ובזווית לא נכונים, אשר גורם בצורה ישירה לכאבי ראש, צוואר, כתפיים ופרקים.

שוק הזרועות למסכים מציע מגוון רחב של זרועות, בגדלים, עיצובים ושימושים שונים. הזרועות הפשוטות ביותר הינן זרועות קבועות, אשר מטרתן לייצב את מסך ולהחזיקו בצורה יציבה ובמקום הרצוי - בדיוק מול גובה העיניים.

מלבד הזרועות הקבועות, ישנן זרועות למסכים המאפשרות הטיה וסיבוב ובכך מתאימות את עצמן לגובה הצפייה של המשתמשים בהן ומאפשרות עמדה ארגונומית נוחה, המגבירה את היעילות ופרודוקטיביות שלך במקום העבודה.

אורח חיים נייח מגביר את הסיכון לסכרת, למחלות לב ולסוגים שונים של סרטן. כך לדברי מעבדת המחקר האקדמי Mayo Clinic. לדברי החוקרים, לאחר ישיבה רצופה של שעתיים הואט קצב זרימת הדם ועלו רמות הסוכר והכולסטרול בו. הפחתה של שלוש שעות ישיבה ביום עשויה להביא להארכת החיים בשנתיים.

"ישיבה ממושכת במשרד או ברכב מעבירה עומס מוגבר למפרקי הגב, לרבות הדיסקים הבין?חולייתיים, הרצועות והשרירים, ומהווה גורם סיכון ידוע להחלשות השרירים ולפגיעות גב". הנזק נגרם לא רק לגופם של העובדים והשלכות הישיבה פוגעות למעשה גם בארגונים שמפסידים ימי עבודה וסובלים מירידה בפרודוקטיביות של העובדים. (ד"ר יוהנה גייגר, ארגונומית ארצית של המוסד לבטיחות וגיהות)

המונח ארגונומיה נוצר לראשונה ב-1857 ומקורו ביוונית: Ergon – עבודה, Nomos – חוקים. הארגונומיה מתאימה את סביבת העבודה לעובד והופכת אותה "ידידותית למשתמש". במקצוע זה מיישמים בעיצוב מערכות טכנולוגיות את התאוריה, העקרונות, והמידע שנאסף בתחום כדי להעלות את נוחות האדם המשתמש, לשמור על בריאותו, והגברת התפוקה מהמערכת אותה מפעילים.

חברת נ.א.מ בע"מ מתמחה במתן פתרונות ארגונומיות בדגש על זרועות למסך מחשב. קו המוצרים שהחברה מספקת, כולל מגוון רחב של פתרונות ארגנומיים, בדגש על זרועות ומעמדים המתאימים לחיבור שולחני ולקיר, עגלות ותחנות עבודה לנשיאת מסכי מחשב בגדלים שונים. זרועות למסך מחשב אלו מפותחים ברמת איכות גבוהה ביותר, תוך שמירה קפדנית על תקנים בינלאומיים.

את הזרועות ניתן לחבר למרבית שולחנות העבודה בקלות באמצעות חיבור יעודי, ומאפשרות עבודה בישיבה או עמידה לפי נוחות ורצון המשתמש. עמדות וזרועות אלו, מעודדות תנועה בריאה במהלך יום העבודה ומפחיתות כאבי גב ולחצים מצטברים.

חברות מובילות ברחבי העולם נעזרות בזרועות ומעדים אלו כדי ליצור סביבת עבודה ארגונומית, לחסוך במקום, ולייעל את עבודת המשתמש. למידע נוסף בקרו בקטלוג המוצרים.

נאמ | נ.א.מ שירותי מחשוב ציוד ותוכנה בע"מ | Naam www.naam.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב