דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המדריך השלם לבחירת טבעת אירוסין 

מאת    [ 29/09/2014 ]

מילים במאמר: 593   [ נצפה 1912 פעמים ]

 

ראשית כל – מזל טוב. אם אתה נמצא במאמר הנ"ל ככול הנראה שהגעת אל אחת ההחלטות המרגשות ביותר בחייו של כל גבר (ולעיתים גם אישה) כאשר הבנת שאתה מעוניין לחיות את חייך עם בת זוגך ולמעשה להקים עמה משפחה.
השאלה הבאה שאתה בוודאי שואל את עצמך היא: כיצד מוצאים את הטבעת האידיאלית, זו שתגרום לבת זוגי להתרגש ואף להחסיר פעימה, בתוך עולם התכשיטנות הסוער? שאלה מצוינת. בוא נענה עליה!

טבעות אירוסין – הדרך אל הבחירה.

ובכן, הסיבה הראשונה שגברים רבים זקוקים אל מדריך רכישה עבור טבעות אירוסין היא לא רק בשל העובדה שרוב הגברים (כמובן שיש כאלו שכן חובבי תכשיטים מושבעים) לא כל כך עונדים טבעות ולא חיים ונושמים את התחום כמו נשים, אלא גם בשל עובדה נוספת – המבחר העצום. אין כל צל של ספק שהמבחר העצום יכול לבלבל אפילו כאלו שמאורים בפרטים הקטנים ביותר הן בכל הנוגע לטבעות והן בכל הנוגע ליהלומים ואבני חן.

טבעת יהלוםהיא חלומה של כל אישה (ניתן לבדוק זאת על ידי הצצה בקופסת התכשיטים שלה – אם רוב התכשיטים מעוטרים ביהלומים הרי שהטבעת צריכה להיות עם יהלום ואם אלו מעוטרים באבני חן, כנראה שבת הזוג מעדיפה דווקא אבני חן. מומלץ להתייעץ גם עם חברותיה/אחיותיה בכדי להיות בטוחים) ולכן חשוב להתחיל משם, כלומר, לפסול את כל שאר האופציות להתמקד באלמנטים שמרכיבים את מחיר היהלום – צבע, בהירות, חיתוך וקראט. על פי משחקים שונים של הקריטריונים הללו ניתן למעשה להוריד את המחיר ולהחליט מה חשוב יותר שיהיה ביהלום – גודל אך בהירות פחות טובה? וכן הלאה.

טבעות אירוסין סוליטרנחשבות כמועדפות והפופולאריות ביותר בתחום על ידי נשים רבות והסיבה לכך היא פשוטה: יופיין מחזיק מעמד ונחשב כרלוונטי ואופנתי גם לאחר מספר שנים מרגע הרכישה.
היופי הקלאסי לצד היום הנוצץ מצליחים להתאים ללבוש של האישה בכל אירוע ועל ידי שמירה של הטבעת – הן הטבעת והן היהלום יראו כחדשים ומרשימים.
טבעת הסוליטר, מעבר למראה הקלאסי שלה, היא נעשית ללא פיתולים או חריטות משמעותיות אלא על ידי עיצוב פשוט כאשר במרכזה של הטבעת מונח היהלום ולכן גודלו, בטבעת הנ"ל, הינו בעל משמעות גבוה אף יותר מטבעות אחרות.
רוצה לדעת פרטים נוספים אודות סוגי טבעות אירוסין? לחץ כאן.

טבעות נישואין מחירים – כיצד לדעת שהמחיר הוגן ומשתלם?

אחת הסוגיות המרכזיות שעולות בכל הנוגע אל רכישה של טבעות אירוסין, באופן טבעי, היא סוגיית המחיר. חשוב מאוד לציין שסוגיה זו משתנה הן בהתאם לטבעת והן בהתאם ליהלום/אבן החן שעוטרים אותה ומהי הכוונה?

ובכן, טבעת קלאסית (טבעת סוליטר) היא טבעת שהעבודה עליה היא מועטה, לעומת, לדוגמא, טבעת אירוסין מעוצבת בה בעל המקצוע יושב לעצב ולערוך פיתולים מיוחדים, חריטות ושפע של עיטורים על מנת שהיא תהיה מעוצבת בצו האופנה העכשווי ותתאים לכינוי שלה – מעוצבת.
בשל כך, סוגיית המחיר נקבעת לפי כמה הטבעת מעוצבת.

מעבר לכך, כפי שציינו קודם לכן, פרמטר נוסף שיקבע את מחירה של טבעת הנישואין הוא פרמטר של היהלום או אבן החן. באופן אוטומטי טבעת עם אבן חן תהיה זולה יותר באופן משמעותי מטבעת עם יהלום אך אין זה אומר שבלתי מושג לרכוש טבעת עם יהלום במחיר הוגן ומשתלם. על ידי "משחק" עם פרמטרים שונים שמרכיבים את היהלום ניתן יהיה להגיע למחיר משתלם (כפי שציינו בתחילתו של המאמר). למידע נוסף בנוגע לטבעות עם יהלומים לחץ על הקישור המצורף.

כמו כן, חשוב לזכור לערוך בדיקות מקיפות אודות החנויות השונות שקיימות בתחום, מה כל חברה/חנות/בעל מקצוע מציעים לצד מראה הטבעת, אחראיות הן על הטבעת והן על היהלום ולאחר מכן לערוך בניהם השוואות מחירים. מומלץ לעיתים לרכוש טבעת יקרה יותר וליהנות ממנה לאורח זמן מאשר לרכוש טבעת בזול ולמעשה לקבל טבעת שאיננה איכותית.

 

מחפש חברה איכותית והוגנת בתחום? אהבה-דימונס.

ליאת




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב