דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב אתרים: לקדם את העסק שלך 

מאת    [ 15/09/2014 ]

מילים במאמר: 422   [ נצפה 5736 פעמים ]

עיצוב אתרים: לקדם את העסק שלך

בעידן שבו עסקים רבים נפתחים בו זמנית, חשוב מאד לשמור על העסק בצורה הטובה ביותר וכישלון בשיווק יגרום לבעלי עסקים רבים לסגור את העסק בשל חוסר הצלחה.
כיום, חשוב מאד שלכל עסק יהיה גם אתר אינטרנט, שהוא לרוב משמש מעין כרטיס ביקור. אולם זה לא מספיק לפתוח אתר עבור העסק ולהמתין שגולשים יבקרו בו, יש לדאוג שהוא תמיד יהיה מעוצב ומעודכן בצורה כזו שתצליח למשוך אליו את הגולשים. אין ספק- עיצוב אתרים הוא הפתרון!

להתאים את האתר לעסק

עיצוב אתרים עבור עסק יכול לשמש עבורו הצלחה מסחרחרת או כישלון חורץ, יש לעצב את האתר בהתאם לסוג העסק ולשמור על קו מסוים. כלומר, עיצוב מתאים למוצרים ולשירותים הניתנים. כמו כן חשוב מאד להקפיד כי העיצוב ימשוך את תשומת ליבם של הגולשים.

על מקצועיות לא מתפשרים: מעצב אתרים בהתאמה אישית יחסוך ממכם המון תסכול על כל פרט חשוב כגון:צור קשר, טלפון ועוד גורמים  שחשובים מאוד כשגולשים נכנסים ולאתר. ברגע שפותחים אתר ומעצבים אותו, חשוב מאד לפנות לגורמים מקצועיים בתחום שיעשו את העיצוב בהתאמה אישית שלא יהיו לכם מגבלות בפורמט העיצוב.
ברגע שתעזרו בצוות מקצועי שיעצב עבורכם את האתר העסקי שלכם תוכלו באופן משמעותי להגדיל את הרווחים שלכם, גולשים שייכנסו לאתר ויתרשמו מהעיצוב שהושקע לבטח יצליחו להתרשם גם מהשירות והמוצרים המתפרסמים בו יתרה מכך, ניתן אף לומר כי אפילו אם לא מכירים את העסק, ישנה תחושה שמדובר בעסק רציני, איכותי ומצליח כאשר האתר מעוצב כראוי.

פתחתם את העסק שתמיד רציתם והוצאתם אלפי שקלים על מנת להגשים את החלום?

לרוב ההשקעה היא ברובה בגורם הפיזי כגון: חנות + שיפוץ + עובדים ועוד!  הקימו אתר והשקיעו בפרסום בלי לחסוך בחזות או בחווית המשתמש (UI), זה הרושם הראשון שלכם באינטרנט! ועדיין רבים מחפשים פתרון זול! ממשק בניית אתרים לבד או אפילו בחינם

במידה וכיסתם את תחום הפרסום והשיווק ברשת האינטרנט אז סביר להניח שתוך מספר שבועות כבר תרגישו את ההבדל: אתם כבעלי העסק תרגישו כי אתם מצליחים לקבל לקוחות חדשים וגם תופתעו שלקוחות מעולם הWEB הינם לקוחות שונים ורובם כבר סקרו את תחום העיסוק שלך ומודעים למחירים ברשת.

 

אז איך ואיפה לפרסם?

פייסבוק: ניתן לפתוח דף עיסקי ולשלם עבור מודעות ממומנות בתחום החיפוש שלך, אבל פייסבוק עובד רק עבור חלק מהעסקים! כמובן שיש עסקים שממש אין להם יעדים ברשת חברתית.

גוגל אדוורדס: הקמת קמפיין לפי מילות מפתח - נניח שאני מחפש "חשמלאי במרכז" מייד יופיעו בחלק העליון וגם בצד שמאל מודעות פרסום אשר קשורות אך ורק למילת מפתח! לכן מומלץ לרוב בעלי אתרים חדשים להקים קמפיין מדוייק לפי מילות מפתח.

בהצלחה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב