דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפול באמצעות בעלי חיים 

מאת    [ 11/09/2014 ]

מילים במאמר: 475   [ נצפה 3609 פעמים ]

טיפול באמצעות בעלי חיים

ילדים וכלבים, טיפול בעזרת כלבים, כלבים ידידותיים לילדים

תקשורת רגשית בעייתית, התפתחות איטית, מופנמות ואפילו בדידות יכולים להוות סימנים לצורך בטיפול נפשי. אין ספק כי ילדים רבים כיום אינם מוצאים את המענה לצרכיהם האישיים במערכת החינוך הקונבנציונאלית. בינות עשרות זאטוטים ומבוגרים, ילדים מסוימים הולכים לאיבוד. לא מוצאים את דרך הביטוי המתאימה, לא מצליחים להשתלב, לא מחוברים לסביבה. ילדים אלו יכולים לפרוח ולשמוח בצורה שלא דמיינתם באמצעות טיפול בעזרת כלבים.

תודות להתפתחות סוגי הטיפול השונים והמודעת ההולכת וגוברת לצרכיו של האינדיבידואל, ילדים רבים זוכים לקבל את המענה לבעיות מהן סבלו ילדים גם בשנים עברו, ללא יכולת לבטא את עצמם – באמצעות כלבים ידידותיים לכלבים. חוסר ביטחון, פחדים שאין להם שמות, חרדות חברתיות, קשיים בהשתלבות חברתית ועוד – כל אלו הם רק חלק ממניפת הקשיים הלגיטימיים בהם עלול להיתקל כל ילד. אנחנו במולי חיות מחמד נתקלים מדי יום בכלבים אשר חוללו ניסים בחייהם של ילדים וילדות בגילאים שונים.

כדי שתוכלו גם אתם ליהנות מהנסים שאנו ראינו, ריכזנו עבורכם את כל המידע הדרוש על מנת להעניק לילדכם את שהוא זקוק לו באמצעות טיפול בעזרת כלבים.

מחקרים רבים מוכיחים פעם אחר פעם כי שהייה בסביבת כלבים, משחק עם כלבים וטיפול בהם מחולל פלאים בליבו של כל ילד. ההשפעה של טיפול בעזרת כלבים מקטינה את הלחץ שמרגיש הילד, מורידה דכאון ומקלה על חרדות שונות, מרגיעה ומעודדת יצירת תקשורת בלתי מילולית. לסוגי כלבים ידידותיים לילדים ישנה יכולת יצירת קשר בלתי אמצעי עם בני האדם ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר בילדים קטנים.

טיפול בעזרת כלבים מעניק תוצאות משמעותיות אצל ילדים מופנמים וסגורים, ילדים מחינוך מיוחד, ילדים עם בעיות שכליות כגון אוטיזם, ילדים עם בעיות התנהגות ונוער עם התמכרות לסמים, קשישים, אסירים ועוד. מגוון האוכלוסיות המפיקות הנאה ורווח משמעותי מהתקשורת הישירה עם כלבים ידידותיים לילדים הינו עצום ועשיר. בשנים האחרונות החל הטיפול באמצעות כלבים לסייע גם לילדים בעלי הפרעות קשב וריכוז.

למה טיפול באמצעות בעלי חיים?

למה כלב? האם ראיתם פעם תקשורת של ילדים וכלבים? נדמה שמדובר בעולם קסום ומופלא שכל כולו מוקדש לתמימות, נאיביות ואהבה אין קץ. בשל פשטות הכלבים, ילדים מרגישים נוח להתחבר אליהם ואפילו ניתן לראות בתקשורת שיוצר הילד עם הכלב מעין מראה למסרים שקלט מהסביבה הקרובה. ילדים מרגישים טוב יותר כאשר הכלב נענה לצורך שלהם באהבה באופן מיידי. ילדים העוברים טיפול בעזרת כלבים נהנים מהיכולת להשפיע על הסביבה.

עבור ילדים ומבוגרים בעלי קשיים ומגבלות פיזיות שונות – התרומה היא משמעותית וניכרת באופן מיידי. בעלי מגבלות וקשיים פיזיים שונים הבאים במגע עם כלבים ידידותיים לילדים במסגרת טיפולית חווים הקלה ורגיעה מיידית. טיפולים רבים שנכשלו באמצעים אחרים מוכיחים את עצמם באמצעות מגע הכלב. אם נדמה לכם שילדכם סובל מבעיות רגשיות או התנהגותיות, אם אתם מחפשים את הפתרון להתנהגותו של ילדכם ואינכם מוצאים מזור – בדקו אפשרות של טיפול באמצעות כלבים והיווכחו עד מהרה בתוצאות המרשימות.

 

לקבלת טיפים נוספים לגידול חיית המחמד והשהייה במחיצתה תהווה עם כייף ואהבה ללמציאת פתרונות לבעיות שצצות ,,, כנסו לאתר למתן טיפים   http://www.dogs-cats.co.il/ ;  יש לי המון ניסיון כמאלף וספר כלבים מזה 30 שנה וכל זה מתוך אהבה במתן פתרונות ועצות חכנות מנסיוני  העשיר אשמח לתת לך  לשאלות וליעוץ ניתן להתקשר 03-9624844




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב