דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הורדת איפור - כל מה שצריך לדעת 

מאת    [ 03/09/2014 ]

מילים במאמר: 481   [ נצפה 4104 פעמים ]

אנחנו שמות איפור במהלך היום בכדי להיראות טוב אבל כאשר נגמר היום ואנו צריכות להוריד את האיפור מהפנים ישנם הרבה נשים אשר סובלות מכך. הן סובלות מכך בגלל שהם לא יודעות כיצד להוריד בצורה נכונה ובטוחה את האיפור. הם משפשפות חזק את הפנים ונסות להוריד את האיפור בכוח, או שהם לא מורידות בצורה טובה את האיפור והא נשאר על הפנים בזמן השינה, מה שפוגע בעור לטווח ארוך. בכל הנוגע להסרת איפור בצורה טובה חשוב לקבל הדרכה ממומחים בנושאי איפור, מומחים כמו מרצים של קורס איפור למשל. מתוך המטרה לעזור לכן לסבול פחות מתהליך הזרת האיפור להלן מספר הנחיות כיצד להסיר איפור בצורה בטוחה יותר:

על מנת להוריד את האיפור בצורה בטוחה ראשית כל יש להתחיל במעבר כללי על כל הפנים, בלי להתמקד בצורה מפורטת על חלק מסוים בפנים. את המעבר הכללי להורדה של האיפור בצעו בעזרת נייר רך או בעזרת מגבונים לחים. יש לנגב בעדינות לאת כל אזור הפנים. אם במידה ויש לכן הרבה איפור, או לחילופין אתן סובלות מעור בעייתי אתם יכולים להשתמש בחומר יותר חזק כמו ג'ל מסיר איפור או במגבונים לחים עם אלכוהול.

אחרי שסיימתם את הניגוב הכולל, התיזו מים פושרים על הפנים ועסו בעדינות את הפנים מספר חזרות. יש לוודא שאתן שוטפות טוב את פנים בכל מקום, כאשר יש לסגור את העיניים ולוודא שאיפור לא נכנס לעיניים, זה לא בריא. לאחר הרחיצה יש לנגב קלות את הפנים, לא בתנועות חזקות.

לאחר ששטפנו פנים צריך לטפל במקומות הקשים שבהם עדיין יש איפור. הרבה פעמים ישנם גושי איפור עקשניים שלא ירדו בניגוב ובשטיפה של הפנים. לרוב מדובר במסקרה באזור העיניים. להורדה טובה של האיפור יש להשתמש במסיר איפור איכותי ולהוריד את האיפור עם קצת מסיר איפור על קצת צמר גפן.

יש להדגיש, שבשום זמן מסוים בתהליך ההורדה של האיפור יש לשפשף חזק את הפנים. שפשוף חזק של עור הפנים פוגע בעור. הוא גורם לאדמומיות, לקמטים ולשפשופים בעור. אם העור כואב לכם או מציק לכם לאחר הסרת איפור זה אומר שאתן משפשפות חזק מדי את הפנים כשאתן מורידות איפור.

לאחר שאתן מורידות איפור מומלץ לשים קרם פנים לטיפוח העור. עור לח ומטופח נפגע פחות משפשופים חזקים. ככל שהעור לח יותר כך הוא יכול להתמודד טוב יותר עם הסרת האיפור. קרם הפנים גם פועל בתור גורם מקרר של העור שמרגיע את העור לאחר הסרת האיפור.

אם אתן סובלות מעור בעייתי או שעור שלכן רגיש במיוחד, עדיף לכן כן להוציא עוד כמה שקלים ולרכוש מסיר איפור איכותי לשימוש בכל תהליך הסרת האיפור, זאת בכדי לצמצם כה שיותר את הצורך מעבר נוסף על הפנים בתהליך הסרת האיפור.

חשוב שתגנו על העור הפנים שלכם. הסרת איפור צריך להיות תהליך שלא פוגע לכם בעור. אם תעשו זאת נכון בטכניקה שמפורטת לעיל אתן לו תסבלו בעקבות כך. אם אתן רוצות לשמוע עוד על טכניקות להסרת איפור בצורה יסודית מומלץ להשלים קורס איפור, בו מלמדים עוד על טכניקות הסרת איפור ועל סודות ניקוי הפנים המקצועי.

הכותב הנו בעל ניסיון עשיר של 10 שנים בתחום האיפור והפקות האופנה והטלוויזיה.
איציק צורי הנו מדריך קורס איפור בצפון ובעלי קומפלקס הלימודים למקצועות היופי - איציק צורי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב