דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הובלות קטנות 

מאת    [ 02/09/2014 ]

מילים במאמר: 331   [ נצפה 34677 פעמים ]

אם רכשתם פריט ריהוט חדש או יד שניה, כמו ארון, ספה, פסנתר, מיטה וכדומה, או אם אתם עומדים לעבור לדירת שותפים ממש לפני תחילת הלימודים, אתם בוודאי זקוקים לשירות של הובלות קטנות. הובלות קטנות הן הפתרון הטוב ביותר, הזול ביותר והבטיחותי ביותר להעברת חפצים בודדים ממקום למקום.

אתם עשויים לחשוב משהו כמו – "יש לי רכב גדול, אני יכול לעשות את זה לבד". האמת היא שזו טעות נפוצה, אשר גורמת לבעיות רבות כגון פציעות (במיוחד באזור הגב), פגיעות ברכב וכמובן פגיעות בפריט אותו מעבירים לבד. עליכם לדעת כי הובלה היא סיפור מסובך, אשר דורש שיטות ואביזרים מיוחדים, לצד ידע והתמקצעות. כל אלה דואגים בסופו של דבר לשמירה על בריאותם של המובילים, לשמירה על הרכב שלהם, וכמובן, בראש ובראשונה, לשמירה על החפצים אותם מעבירים.

לכם אין את כל הידע והציוד הדרוש להעביר חפצים כבדים ממקום למקום. אם תנסו זאת לבד אתם מסתכנים באופן כמעט וודאי בפציעות שונות, במתיחה של שרירים שונים, וכמובן בהרס ופגיעה בריהוט שלהם. אם תחשבו על זה לרגע, הסיכונים האלה אינם שווים את המחיר ההגיוני שההובלה הקטנה תעלה לכם.

במקרים רבים בהם אנשים השתמשו ברכב שלהם, של חברים שלהם או של ההורים שלהם, על מנת לבצע העברה קטנה, התוצאה היתה נזק משמעותי לרכב. יש כל כך הרבה דברים שיכולים לקרות לרכב שלכם במידה ואינכם יודעים כיצד לבצע את ההובלה, או במידה והרכב פשוט לא מיועד להעמסת הובלות קטנות . כך למשל, הרכב יכול להישרט מבחוץ וגם מבפנים, המתלים שלו עשויים להיפגע, והברקסים שלו עלולים לא לעמוד בעומס הכבד. התוצאה תהיה ביקור במוסך ותיקון אשר יעלה לכם הרבה יותר מכל המחיר של ההובלה הקטנה. גם אם זה לא יקרה ביום של ההובלה, זה בהחלט יקרה בביקור התקופתי הבא במוסך.

שירות ההובלות הקטנות מורכב מאנשים שיודעים כיצד לעשות זאת. מובילים הם בעלי מקצוע לכל דבר, גם אם לפעמים נראה לכם שכולם חאפרים. מדובר באנשים בעלי הידע המתאים ובעלי הכוח הגופני הנחוץ על מנת להעביר ציוד כבד ממקום למקום. הם יודעים כיצד לשמור על הרהיטים שלכם, וכיצד לשמור על הבריאות שלהם ועל הציוד שלהם. 

סנירגו הובלות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב