דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתר אורגני - להתקדם לאט ובטוח 

מאת    [ 11/08/2014 ]

מילים במאמר: 480   [ נצפה 1847 פעמים ]

 אחת הבעיות המרכזיות עבור אנשים רבים שאינם מבינים את תחום קידום אתרים/שיווק אינטרנטי בכל הנוגע לנישה הנקראת "קידום אתרים אורגני" נוגעת בפרק הזמן של ההליך, כלומר, תוך כמה זמן מילות המפתח/ האתר שברשות החברה/העסק/בעל המקצוע יגיע כבר אל העמוד הראשון במנוע החיפוש. זוהי נקודה אליה יש להתייחס במלוא הרצינות ולהסביר את משמעותה לעומק על מנת הן להקל על העסק המבצע את קידום האתר של החברה והן (ויותר חשוב מכך) על מנת להקל על בעלי המקצוע ששכרו את שירותם ולא מבינים בתחום קידום אתרים ועלולים לחשוב שמרמים אותם, שחברת הקידום לא מבצעת את עבודתה כראוי וכדומה.

קידום אתרים אורגני – מה חשוב לדעת?

  • קידום אתרים אורגני אמור, בתכליתו, להיות קידום הנעשה באופן איטי ומדוע? – מנוע החיפוש בוחן את האתר לאורך תקופה על ידי עדכון תכנים, אופטימיזציות שונות באתר, קישורים נכנסים ויוצאים וכדומה. מנוע החיפוש "רואה בעין טובה" כמו שאומרים, אתר המבצע פעולות לעיתים תכופות ומבצע אותם בצורה נכונה, מבחינתו, כאשר אתר מבצע את הפעולות שציינו לאורך זמן ובאופן קבוע – מדובר על קידום אמיתי ונכון ולא קידום הנעשה על ידי תוכנה אוטומטית.
  • שיטת "הזנב הארוך" – קידום אתרים הוא תחום המשתנה בקצב מסחרר אך דבר אחד בטוח: לא מומלץ להישען על מילת מפתח (חזקה ככול שתהיה) אחת או שניים. למעשה, על מנת להבטיח קידום חזק מומלץ לבצע את שיטת הזנב הארוך. שיטה זו למעשה אומרת את הדבר הבא: נקדם מספר מילות מפתח בעלות היקף חיפוש נרחב אך לצידן נקדם גם מספר של מילות מפתח בעלות היקף נמוך.
    אנשים רבים אינם יודעים זאת אך למעשה תנועת גולשים אל אתר ממילות מפתח חזקות מביאה רק כ-30% מכלל הגולשים ואילו מילות מפתח בעלות היקף חיפוש נמוך יותר את 70% הנותרים. מעבר לכך, היתרון של קידום מילות מפתח בעלוץ היקף נמוך יותר היא העובדה שהאתר נמצא במצב של יציבות רבה יותר עקב הסיכון הנמוך של מילות המפתח הללו.
  • קידום מוצלח מתחיל באתר עצמו ומחוצה לו. על מנת שקידום אתרים אורגני יצליח להניב את תוצאותיו יש לבצעו ברמת ה-ON PAGE  (כלומר, בתוך האתר עצמו, לדוגמא: מאמרים בתוך האתר) וכן, מחוץ לאתר, משמע, ברמת ה- OFF PAGE.
  • חשוב לזכור שמכיוון שרשת האינטרנט ושיטות השיווק משתנות בקצב מסחרר, חשוב שהעסק שבחרתם שיבצע עבורכם את קידום האתר, יהיה מוכן ומסוגל להשתנות בהתאם לשיטות השיווק החדשות. בדרך כלל חברות אשר מכירות את התחום לעומק מציעות מגוון של אפשרויות קידום החל מקידום אורגני, קידום ממומן ועד
    שיווק ברשתות חברתיות, שיווק דיגיטלי וכן הלאה.
  • נקודה נוספת אשר חשוב לנו מאוד לציין היא הנקודה העוסקת בקידום אתרים רלוונטי. ניתן למצוא אמנם חברות רבות העוסקות בקידום אתרים ואכן מקדמי אתרים אלו יכולים להוביל את אתר העסק למקומות מכובדים במנוע החיפוש אך חשוב להבחין בין מקדמים המביאים לתוצאות בעולם הווירטואלי (מיקום גבוה במנוע החיפוש) לבין אלו אשר מבצעים קידום אתרים רלוונטי, כזה המביא ללקוח לקוחות חדשים ובעצם מגדיל לו את כמות הלקוחות לצד הגדלת הרווחים. 

ליאת




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב