דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתרים - הדרך שלך למעלה 

מאת    [ 06/08/2014 ]

מילים במאמר: 367   [ נצפה 1799 פעמים ]

 אם יש ברשותך אתר עסקי כמספר חודשים הרי שאתה בוודאי יודע שמדובר על הליך קשה בכל הנוגע לקידומו והשארתו בעמוד הראשון במנוע החיפוש במגוון נרחב של מילות מפתח ועל אחת כמה וכמה אם מדובר על מילות מפתח בעלות היקף חיפוש נרחב. מכיוון שמדובר על תחום דומיננטי המשתנה בקצב מהיר, לעיתים קשה לעקוב אחרי התנודות של התחום, במאמר הבא נסרוק מספר כללים שאליהם יש לשים לב בעת ביצוע קידום.

כללי קידום אתרים


    • על מנת להצליח להוביל מילות מפתח בעלות משמעות לתחומו של האתר העסקי חשוב לבצע הליך הנקרא "אסטרטגיית קידום". במהלך אסטרטגיית קידום אתרים יש לבדוק מהן מילות המפתח המרכזיות, מהו היקף החיפושים שלהן לצד מילות מפתח נוספות ולמעשה על ידי כך לבחור את מילות המפתח החלשות ביותר ששימשו בתור מילות מפתח לשיטת "הזנב הארוך". מעבר לכך, חשוב להתאים את סוג העסק למקום בו מקדמים אותו. לדוגמא: חברה לעריכת דין לא יכולה להיות מקודמת/משווקת בפורום של משחקי מחשב וכן הלאה.
    • תוכן מקורי – מוטב שלא ליפול אל מלכודת הדבש הזו ומדוע זו נחשבת כמלכודת דבש? ובכן, אין ספק שמאמרים ומודעות פרסומיות בנוגע לתוכנות שיוצרות למעשה תוכן אוטומטי בכמויות הן מפתות אך הבעיה היא שלעיתים מדובר על תוכן משוכפל או לחילופין שדומה מאוד לתכנים אחרים שהתוכנה כותבת עבור הלקוח ובמשפט קצר אחד – לא משתלם ולא כדאי.
    כאשר מנוע החיפוש מבין שמדובר על תוכן שאיננו מקורי הוא פועל בהתאם על ידי ענישה או החזרת האתר אחורה בדפי התוצאות של מנוע החיפוש או לחילופין פשוט לא מקדם אותו כמו שצריך עקב התוכן ברמה הנמוכה.
    • החלפת קישורים – ללא ספק שהחלפת קישורים היא דרכה מעולה לעזור לאתר להתקדם במעלה התוצאות במנועי החיפוש השונים אך הבעיה מתחילה כאשר המקדם איננו יודע מיהו האתר שנמצא מולו, האם מדובר על אתר המסווג בעיניו של מנוע החיפוש כבעייתי ולכן החלפת הקישורים יכולה להיות לא יעילה (במקרה הטוב) ומסוכנת לאתר (במקרה הרע).
    • תוכן תומך – חשוב לזכור שתוכן תומך הינו כלל חשוב מאוד בכל הנוגע לקידום ברמת הoff page תמיד בכל הליך קידום עסקים באינטרנט באשר הוא.

אם אינך יודע לקדם אתרים ואינך רוצה לקבל "עונש" ממנועי החיפוש או לחילופין אינך מעוניין שמנועי החיפוש יסמנו את אתרך "כחשוד" בעיניהם, מומלץ מאוד לפנות לחברה העוסקת בתחום קידום אתרים אורגני, ממומן, שיווק ברשתות חברתיות וכן הלאה.

ליאת




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב