דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גרפיקה לחרדים 

מאת    [ 25/07/2014 ]

מילים במאמר: 399   [ נצפה 3582 פעמים ]

גרפיקה לחרדים

המגזר החרדתי דתי מבין כיום שללא השכלה לא יוכלו להתקדם מספיק בעולם הזה, אין ספק שמקורות ההשכלה כיום סמגזר לא תואמים את מה שקורה בעולם בחוץ, כיום במגזר החרדי יש התעניינות רבה מאוד, במה שקורה בחוץ, רעיונות לבילויים עם המשפחה, אמרות רבניים, שאלות ותשובות שהם נותנים ולכן הובן שגם האינטרנט יכול לשמש כמקור נוסף של מידע איכותי, נגיש, שאחראים לספק אותו אנשים ממגזר החרדי עבור המגזר החרדי ולכן, כדי להצליח בענף זה ולספק את השירות על הצורה הטובה ביותר, יש צורך גדול מאוד שילמדו גרפיקה, שיעורי גרפיקה מותאמת למגזר החרדי, ללא תכנים לא ראויים, ללא סטייה לנושאים אחרים, גרפיקה בסיסית שאמורה לעשות מה שמצופה ממנה, להעביר חומר איכותי ואחראי ומעוצב יפה ובטוב טעם עבור החרדים ובשביל החרדים.

מה צריך ללמוד היום כדי ליצור תכנים גרפיים עבור החרדים

כל שיעורי הגרפיקה והעיצוב, גם בשיעורים המיוחדים למגזר החרדי, יש צורך ללמוד את תורת הצבעים וחוקיותם, יש צורך ללמוד על טיפוגרפיה, תורת הפונטים ואיך להשתמש בה נכון כדי שתעביר מסר כמה שיותר טוב ומובן, ללמוד כמובן תוכנות גרפיות כמו פוטושופ שזוהי תוכנה לעיבוד ועיצוב תמונה הכי טובה שיש, ללמוד את תוכנת האילוסטרייטור, שזוהי תוכנה המסוגלת בעיקר להפיק אלמנטיים וקטוריים, שניתן לשחק איתם ללא חשש שתיפגע איכותם. כל הנושא של קומפוזיציה נכונה, אור וצל, פרופורציות, שילוב אלמנטים שונים כמו תוכן ותמונה וכותרות גם איורים ניתן לשלב וחשוב ללמוד איך.

כשאתם נמצאים בכיתה ללימודי גרפיקה ועיצוב או במכללה, יכול להיות שלפעמים מטעמי צניעות ואורח חיים, לא יסתדר גבר חרדי ללמוד בכיתה מעורבת עם נשים, וזה לגיטימי לפי אמונתו, ישנה אפשרות מהפכנית ומעולה ללמוד לימודי גרפיקה באמצעות מכללה שנותנת שיעורים פרטיים מהבית, כן פלאי האינטרנט שגם תלמדו עליהם במהלך לימודי הגרפיקה, מאפשרים למורה להתחבר למחשבכם בבית ובעזרת שליטה עליו ללמד אתכם כל מה שצריך ללמד אתכם כדי שתדעו גרפיקה, אם זה אומר באמצעות העברת קבצים מתאימים במייל ופתיחתם באותו הרגע, אם מדובר במתן שיעורי בית רבים ובקשה לתרגל את מה שנלמד בזמן השיעור.

כשהסטודנטים לומדים עם מורה מקצועי באופן פרטי אחד על אחד נהנים מבלעדיות וכך גם יראה תיק העבודות שהוא התנאי היחידי כדי להתחיל עבוד בתחום זה, המורה שלך ובשבילך בלבד, עונה מיידית רק לשאלות שלך ומתקדם רק איתך בהתאם להבנתך את החומר הנלמד, לא עוד "רצים בחומר" ונשארים 2 3 תלמידים שאולי יצטרכו להשלים מה שלא הבינו, לא עוד כיתה של תלמידים רבים שלפעמים ברגעי שטות לא ממש קשובה ומפריעה לשאר התלמידים ללמוד. הלימודים נעשים ברוח טובה ומבינה בהתאם לרמה שלך ולהבנה שלך.

בקרו אותנו באתר ובררו עם יועץ הלימודים שלנו כיצד גם אתם יכולים ללמוד את תחומי הגרפיקה והעיצוב אונליין ישירות מהבית  כנסו סולו לימודי עיצוב גרפי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב