דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בית ספר לגרפיקה 

מאת    [ 24/07/2014 ]

מילים במאמר: 451   [ נצפה 2968 פעמים ]

בית ספר לגרפיקה

מאז ומתמיד נחשב מקצוע הגרפיקה למקצוע חשוב ביותר לעולם התרבות האנושי, מימי קדם שהאדם הקדמון החל לצייר במערות ולהעביר באמצעות ציוריו סיפורים או מסר לגבי ציד חיות, השבט שבו הוא נמצא גילוי האש וכו'. כך זה היה עוד לפני המצאת הכתב, לאט לאט בהתפתחות תקופות מאוחרות יותר, הגרפיקה נעשתה יותר מעודנת, במגוון צבעים, בעיקר אומנים רבים שלמדו בבית ספר לגרפיקה, רכשו את הכלים ליצור אומנות, למדו לכתוב, למדו לצייר, למדו על הצבעים והחשיבות של כל צבע ומה הוא מייצג. מרגע המצאת הדפוס, הגרפיקה כבר נכנסה לחיי בני האדם בכל תחומי החיים.

מה לומדים בבית ספר לגרפיקה

בית ספר לגרפיקה ייתן לכם את כל הכלים הדרושים כדי שתוכלו גם אתם להשתלב בעולם הדפוס שסובב אותנו, בין אם זה לדעת לעצב קטלוגים, פלייארים, מודעות פרסומיות בעיתון, ספרים, כרטיסי ביקור, ניירות מכתבים, לוגואים לבעלי עסקים שרוצים לייחד את החברה שלהם ועוד המון אפשרויות אחרות, בבית ספר לגרפיקה, תלמדו כמובן רקע תיאורטי בעיצוב, תלמדו על תקופות שונות בעיצוב, תלמדו מושגים בסיסיים בעיצוב שיפתחו לכם את החשיבה וההבנה הגרפית, כגון: לימודים של תורת הצבע, לדעת מה כל צבע מייצג, מה הצבע הניגודי שלו בטבלת הצבעים, איך נהוג להשתמש בו מהסתכלות בעבודות גרפיות אחרות, תורת הכתב טיפוגרפיה, יש המון סוגים של פונטים, כל פונטי נכתב בצורה אחרת ויש לו שימוש אחר, ניתן להגדיר להם גודל מסויים, צבע, משקל, פונט עבה דק נוטה, חשוב שהפונטים שמשתמשים בהם יהיו בעלי רשיון אחרת מדובר בפגיעה בזכויות יוצרים. מושגים נוספים הינם קומפוזיציה, פרספקטיבה, אור וצל.

לימודי תוכנות גרפיות היום זה דבר מאוד חשוב, במיוחד עם היכנסות המחשב לחיי בני האדם, כבר לא עושים עבודות גרפיות ביד, כמו ספרים עיתונים וכו', הכל נעשה בצורה ממוחשבת, התוכנה הראשונה הכי טובה לעיבוד ועיצוב תמונה, היא תוכנת הפוטושופ, תלמדו איך לתקן תמונות, איך לתקן צבעים בתמונה, תלמדו איך להוסיף טקסטים לתמונות, תלמדו לעבוד עם גדלים שונים ופורמטים שונים, כרטיסי ביקור למשל הגודל הסטנדרטי שלהם הוא 9X5 סנטימטר, דף נייר מכתבים הוא בגודל 29.7X21 סנטימטר, ועוד הרבה הרבה עבודות גרפיות שניתן לשלוח לדפוס.

תוכנה נוספת שתעבדו איתה היא אילסוטרייטור, זוהי תוכנה שמומלצת בעיקר לבניית לוגואים וקטוריים, אלמנטים לאתרי אינטרנט כמו כפתורים, ניירת משרדית וקטורית שכאשר תצא לדפוס תודפס באופן מאוד חד וברור. יש תוכנה נוספת שתעבדו איתה במסגרת לימודי הגרפיקה והיא אומנם לא תוכנת עיצוב, אבל היא תוכנה מעולה לעימוד ספרים חוברות וכו', שמה הוא אינדיזיין, היא כן יכולה לייבא עצמה חומרים מתוכנות אחרות כמו פוטושופ ואילוסטרייטור, אבל בגדול אינדיזיין יכולה לחסוך המון שעות מהפקת ספר באופן רגיל.

תוכלו לבדוק באילו מכללות ברחבי הארץ מלמדים גרפיקה וכמובן לבדוק מה נמצא בתוכנית הלימודים ואולי אפילו לשאול תלמידים, בוגרים את דעתם על המכללה, על רמת הלימודים, הסיוע לאתר עבודה אחרי הלימודים, דבר שמאוד חשוב הרי מלבד תיק העבודות שתיצרו, חשוב שתנסו לעבוד בתחום, אפילו בתוך ביצועיסט מתחיל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב