דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מאפרת כלות ממליצה - איפור לאקנה 

מאת    [ 13/06/2014 ]

מילים במאמר: 577   [ נצפה 3109 פעמים ]

איפור וטשטוש אקנה

את המאמר הבא אני מקדישה לבחורות בנינו אם המראה בעל שיעור גבוהה של פצעי בגרות בפנים, זה שיש לך פצעים זה לא אומר שאת לא יפה, או שאת לא יכולה להראות הכי טוב שרק אפשר, עולם האיפור נועד גם לדברים האלה, אני ינסה במאמר הזה, ללמד או יותר נכון לתת טיפים ,איך לטשטש סימני פצעים עד רמה כמעט של עיבוד תמונה , אני חייבת לפני שאני מתחילה לפרט ולהסביר לפרוס את האני המאמין שלי בנוגע לכל הנושא של הופעת פצעי בגרות: כולנו עברנו את זה כולנו נלחמנו בזה, יש כאלה שהשתמשו בתרופות מאוד חזקות ויש כאלה שנתנו לזה לעבור מאליו, איפור הוא לא פתרון טוב בכלל, להתמודד עם אקנה ,או כל פצע אחר באם הוא דלקתי או סתם פצע שלא נסגר, גם אם חומרי האיפור בעלי תווית היפולארגניים זה לא אומר שזה עושה טוב לעור ובמיוחד לפצע, מה עוד שבמהלך איפור את נוגעת לעצמך בפצעים , דבר שלא טוב בכלל.

אז אם את הולכת להתאפר, בכל זאת והמטרה שלך להעלים פצעים, אני יגיד לך איך אני עושה את זה.

השלבים:

1.מריחת קרם לחות על בסיס מים  על כל הפנים – את הפעולה הזאת את בכלל צריכה, להתחיל בבית מרקחת בהתייעצות אם רוקחת אודות קרם לחות שלא יזיק לעור שלך בעת המריחה.

לאחר שבחרת ואת מצוידת בקרם לחות טוב, התחילי למרוח את הקרם לחות על הפנים, ודאי שאת לא מפספסת חלק, וגם לא את הצוואר.

2.מריחת מייק אפ בגוון העור שלך על כל הפנים- יש בחורות שנוטות למרוח את המייק אפ בעצבנות ומהירות בעזרת אצבעות הידיים, לעור מדולק באקנה ,אני הייתי נמנעת מי צעד כזה והייתי מורחת את המייק אפ בעדינות בעזרת ספוגית, בצורה מעגלית, בשלב הזה , מכיוון שעור הפנים מכוסה בפצעים מומלץ  למרוח כמות נדיבה של מייק אפ, בכל מקרה את צריכה למרוח ,עד אשר את רואה כי הכול מרוח בגוון שווה. שאת עושה את הפעולה הזאת את מוודה כי הצוואר גם מרוח כיאות אל תדלגי עליו בשום פנים ואופן אחרת הפנים שלך לא יראו שייכות לגוף בסוף התהליך, בעת המריחה ודאי פיזור נכון גם לעפעפיים, וגם מתחת לאף.

3.מריחת מייק אפ בגוון קצת יותר ככה מגוון העור שלך- את הפעולה הזאת את מבצעת רק באזורים מסוימים, והדבר נועד לחיזוק קונטור של הפנים שלך. את הגוון הכהה יותר את מורחת (חכי אל תתחלי לטשטש- קודם למרוח איפה שצריך). מתחת לעצמות הלחיים, על עצמות הלסת, על האזור העליון של המצח כלומר החלק שבו השערות מתחילות לצמוח בשיער הראש ועד סנטימטר למטה, בסופו של תהליך הזה אמור להיווצר מעיין מסיכה עגולה, השלב הזה קשה להבנה ללא תמונות אשמח אם תיצרו איתי קשר אסביר במפורט יותר. לאחר שסיימת אם המריחה התחילי לטשטש בעדינות.

טיפ קטן למאפרות שבנינו או כאלה שסתם רוצות להוסיף עוד מוצרים יקרים לארון הקוסמטיקה ואם את מאפרת כלות או יותר נכון כלה, לעיתים שגם כל מריחת המייק לא עוזרת לי לטשטש אני משתמשת בפודרה בעלת שני גוונים ,אחת עם גוון העור, ואחת עם גוון כהה יותר , את זה אני עושה אחרי שלב 4 ,פידור גוון העור אני מבצעת על כל הפנים, וגוון עור כהה יותר אני מבצע על קווי הקונטור

4.מריחת קונסילר על נקודות בעייתיות – כאשר שפורפרת הקונסילר מונחת מולך – קחי בעזרת כלי ייעודי מברשת ספוגית או מה שזה לא יהיה מומלץ לא עם הידיים, ורק הניחי בשלב ראשון קונסילר על כל הנקודות שאת חושבת שהם בעייתיות, עדין לא למרוח ,רק לאחר שאת סגורה שכל הנקודות כבר מכוסות בקונסילר רק אז מומלץ לטשטש. זהו תני למצב לנוח להתקרר להיספג

5.התחילי באיפור רגיל של הפנים שלך.

אילה כהן - מאפרת ומסרקת מקצועית למעלה מ10 שנים מגיעה לכל מקום בארץ ניידות מלאה. www.ayala4u.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב