דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום באינטרנט 

מאת    [ 12/05/2014 ]

מילים במאמר: 471   [ נצפה 1831 פעמים ]

 

 

קידום באינטרנט היא ללא שום צל של ספק מילה פופולארית בשנים האחרונות וליתר דיוק – ככול שהאינטרנט הפך כלי שיווקי מוכר יותר, כך הצורך בקידום האתר, הפך גדול יותר.
קידום אתרים ברשת האינטרנט מכילה בתוכה קטגוריות רבות החל מקידום אתרים אורגני (המוכר גם בשמו הפופולארי הנוסף – SEO), קידום אתרים ממומן (המוכר בשם PPC) וכמובן קידום ברשתות החברתיות הנחשב כתחום שהופך להרבה יותר פופולארי מבעבר (שמו הנוסף הוא SEM).

קידום אתרים באינטרנט – על כל אחת מהאפשרויות.

  • קידום SEO  - קידום אתרים אורגני, על פי ההגדרה הכללית, הוא מספר של פעולות הנעשות הן בתוך האתר עצמו והן מחוצה לו וזה בכדי להצליח לגרום לו לטפס במעלי מדרגות מנוע החיפוש וכעת, ניכנס לעובי הקורה בכדי להסביר מהי פעולת הקידום האורגני ומהי כוללת.
    קידום אורגני, בין היתר, כולל בתוכו את הדברים הבאים: טקסט שיווקי או אינפורמטיבי, מילות מפתח, צפיפות מילות מפתח, קישורים יוצאים, קישורים נכנסים, בניית קישורים, החלפות קישורים, אופטימיזציה של טקסט, תמונות, סרטונים ועוד. בזכות פעולות נכונות הנעשות באופן מבוקר ולא פחות חשוב מכך – בצורה איטית וממוקדת, האתר יוכל להגיע להישגים וכמובן שיוכל להצליח להגיע לעמודים הראשונים בגוגל. היתרון של שיטה זו בא לידי ביטוי בכך שגם כאשר מחליטים להפסיק את פעולת הקידום לתקופה מסוימת היא תמשיך לפעול (לעומת פעולת קידום ממומן שברגע שהתשלום נפסק בו – המודעה הממומנת יורדת מגוגל).
  • קידום באינטרנט על ידי רשתות חברתיות – רגע לפני שנפרוש בפנייך את המידע, בוא נברר אילו רשתות חברתיות קיימות בכלל ברשת האינטרנט? פייסבוק, קפה דר-מרקר (פונה בעיקר לאנשים אשר עוסקים בתחום השיווק והפרסום), טוויטר, גוגל פלוס,מיי-ספייס,  לינקדאין ועוד.
    הרשתות החברתיות הללו מאפשרות לבעלי עסקים לפתוח דפים עסקיים ולמעשה, על ידי כך, להישאר מעודכנים באופן יומיומי עם קהל לקוחותיהם לצד האפשרות ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים. על מנת שהדף העסקי יהיה רלוונטי ומעניין יש ליצור אותו באופן נכון וענייני, יש לעדכן בו מידע, להודיע על מבצעים, לעלות תמונות של פריטים הנמכרים כעת בעסק, לנסות תמיד לייצר שיח עם הלקוחות כך תמיד יזכרו את העסק במודע או לא וינהלו שיח פעיל עמו.
  • קידום ממומן – הקידום הממומן נקרא גם PPC, כלומר – PAY PER CLICK כלומר, תשלם עבור קליק. בעל העסק או לחילופין חברת הקידום הממונה על העניין מחליטים על תקציב יומי – נניח, 200 ש"ח. נבחרת מילת מפתח אשר עולה איקס כסף והמודעה הממומנת מופיעה בגוגל ברגע שמקלידים את מילת המפתח הנבחרת. המודעה נמצאת בראשית העמוד, לפני כל התוצאות וכך הדבר מושך יותר גולשים. ברגע שגולש לוחץ על המודעה, הדבר עולה לחברה כסף, כך הדבר נעשה עד אשר התקציב היומי נגמר והמודעה למעשה נעלמת.
    שיטה זו נחשבת לטובה מאוד בייחוד כאשר מעוניינים לפרסם את העסק באופן מהיר ויעיל אך עם זאת חשוב לציין (כפי שציינו קודם לכן) שברגע שהתקציב נגמר – כך המודעה נעלמת.

הינכם מוזמנים לקרוא מאמרים נוספים אשר קשורים לתחום הקידום - דרושים קידום אתרים, קידום עסקים קטנים

ליאת




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב