דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איפור קבוע לנשים עובדות (ולא רק) 

מאת    [ 04/05/2014 ]

מילים במאמר: 434   [ נצפה 1803 פעמים ]

אם אתן נשים עובדות ואמהות לילדים, אתן לבטח משמשות גם כנהגות לחוגים, כטבחיות לארוחות הערב, מספקות שירותי כביסה, גיהוץ ונקיון לכל המשפחה וזה רק על קצה המזלג. מה הפלא שאין לכן זמן להתאפר בבוקר לעשות זאת באופן מדויק ויפה? הפתרון האפקטיבי ביותר עבורכן הוא איפור קבוע, שיכניס הרבה אור לפניכן.

נשיות מודרנית

האשה המודרנית היא אשה עסוקה המנהלת חיים שלמים ואינטנסיביים. היא תורמת לפרנסת המשפחה ויחד עם זאת עדיין משמשת כעוגן, ככתף וכתמיכה לבני משפחתה, גם בעניינים הקשורים בניהול הבית וגידול הילדים. האשה המודרנית שואפת גם להיות מטופחת, יפה ואסתטית, רק שלא תמיד הדבר עולה בידה, כאשר כל דקה ביום נמדדת במירוץ החיים הבלתי פוסק הזה.

הבשורות הטובות הן כי לפחות בכל הנוגע לאסתטיקה וטיפוח אישי, יש פתרון מעשי, נוח ואפקטיבי. איפור קבוע, או בעגה המקצועית, דרמופיגמנטציה, הוא טכניקה בקוסמטיקה הרפואית, שמטרתה להאיר ולהדגיש אזורי איפור בפנים. באמצעות שיטה זו מתאפשר איפור שאינו דוהה, מטשטש או נמרח ועמיד בפני מים, זיעה או הקפה שאתן לוגמות בעבודה. הוא משמש בהצלחה נשים שזמנן קצר או שאינן בקיאות ברזי האיפור, למילוי גבות דלילות, טשטוש המראה העייף שיוצרות עפעפיים נפולות וכן לנשים קצרות ראייה המרכיבות משקפיים ולא מסוגלות להתאפר לבד.

הדרכים והתוצאות

הנחת העבודה של איפור קבוע היא שימוש בפיגמנטים המוחדרים לאזור הרצוי באמצעות מחט דקיקה. ההליך נעשה בתיאום עם הקוסמטיקאית הרפואית, ולאחר שהובן במלואו.

איפור קבוע משמש לאזור השפתיים, תוחם אותן וממלא אותן. תוצאותיו ניכרות היטב גם בקרב נשים בעלות שפתיים בהירות וחיוורות המקבלות הדגשה משמעותית. כמו כן משמש איפור קבוע ליצירת קו אייליינר באזור העיניים, כך שמגע או גירוד בעין לא יגרום לעולם מריחה שלו וטשטושו. כמו כן איפור קבוע הוא יעיל במיוחד למילוי גבות דלילות וריקות ומעניק להן מראה מלא ואחיד.

אם הסיבה העיקרית בגינה אינכן מתאפרות היא רגישות למוצרי איפור, הרי שעם איפור קבוע לא קיימת בעיה כזו, מאחר והפיגמנטים המוחדרים לעור הם מבוססי מינרלים.

כדי שאיפור קבוע יעבוד ויהיה אחיד במראהו, הומוגני ויפה, יש לבצע אותו אצל קוסמטיקאית רפואית מקצועית, עם המון נסיון ומיומנות והיכרות מעמיקה של הטכניקות המתקדמות ביותר הנדרשות לביצוע איפור מושלם.

יופי של טכניקה

לכן, הנשים העובדות, העסוקות והטרודות, אשר רוצות להמשיך ולהיראות במיטבן מדי יום ולאורך כל היום, איפור קבוע הוא פשוט התשובה האולטימטיבית. מיכל רום, קוסמטיקאית רפואית מוסמכת ומאפרת בעלת מוניטין בתחום האיפור הקבוע, עושה שימוש במכשור המתקדם והחדשני ביותר, בצבעים הטובים ביותר שיש בנמצא וביכולת לספק מענה איכותי ומושלם לאיפור קבוע יפה והומוגני. בקליניקה בית של יופי, תקבלו את הטיפול שנעשה ממקום קשוב לצרכיכן, ורק לאחר תיאום ציפיות והבנת התהליך.

זה הזמן להעניק לעצמכן איפור קבוע שיעזור לכן לצלוח כל יום עבודה עם מראה מסודר, מטופח ואפילו עם חסכון של זמן יקר בבוקר.

 

איפור קבוע לנשים עובדות 


דיאנה רום - בית של יופי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב