דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אופניים חשמליות קצת סדר בבלאגן: 

מאת    [ 20/04/2014 ]

מילים במאמר: 313   [ נצפה 3450 פעמים ]

בשנים האחרונות אפשר לשים לב לגידול משמעותי של מספר הרוכבים על אופניים חשמליות. אם עד לפני שנה או שנתיים התנסו על אופניים חשמליים בני נוער ומבוגרים ספורים בלבד, על פי השנה האחרונה ניתן בהחלט לקבוע כי לא מדובר בתופעה חולפת ושהגימיק הולך להישאר כאן. מאחר ויבואני הקורקינטים הממונעים נתקלו בבעיות בשנה וחצי האחרונות שנבעו בעיקר מבטיחות לקויה בדגמים שהוזמנו בזמנו בארץ, השתלטו האופניים החשמליות על השוק והציעו תחלופה עדיפה מאוד לרוכבי הקטנועים המתוסכלים מעליית מחירי הביטוחים, לסטודנטים שמעדיפים להשקיע כמה שפחות ולקבל את התמורה הטובה ביותר, להורים צעירים, אנשי עסקים המתנהלים בתוך העיר ובעצם.. למי לא? אם פעם אופניים היו כלי רכב לשכבות החלשות היום כחלק מהמגמה הירוקה לצמצום צריכת אנרגיה והמעבר לשימוש באנרגיה ירוקה, האופניים החשמליות מייצגות סוג של הצהרת סטטוס אורבנית-ירוקה. הן ידידותיות לסביבה ומשתלבות בה בהרמוניה ובכיף.

הניידות והנוחות שהאופניים החשמליות מאפשרות, זולה ובטוחה בדרך שאופניים רגילות לא אפשרו מעולם. אופניים חשמליות הן למעשה אופניים רגילות שעליהן מותקן מנוע ובטריה נטענת. הבטריה ננעלת ומתפרקת בנוחות מהשלדה וניתן לשאת אותה בקלות הביתה לטעינה. כל הערכה כולה שוקלת כמה קילוגרמים בודדים ובנוסף לאחריות של שנה על המכלול שמעניק היבואן, הן כמעט ולא זקוקות לטיפולים ותיקונים. אופניים חשמליות מאפשרות לרוכב לשלב את כוח המנוע יחד עם פידול עצמי או להשתמש בכוח המנוע בלבד. במקרה ושכחת להטעין את הבטריה ונתקעת בצד הדרך ללא כוח עזר, על אופניים חשמליות אפשר פשוט להמשיך בדרך ולנסוע. בנוסף, ניתן כמובן להרכיב עליהן תוספות ואביזרים כמו גלגלי עזר לילדים, מושב נוסף לילד או לתינוק, סבלים וסלסלאות לנשיאת מטען, בטריה נוספת לנסיעות ארוכות במיוחד וכן הלאה.

על אופניים חשמליות מותרת הרכיבה מגיל 14 וכן חלה חובה ללבוש קסדת מגן. אופניים חשמליות בטוחות לנסיעה ומגני גוף וקסדה יוודאו שלא תינזקו קשות גם אם במקרה תיפלו. בכל אופן מומלץ לרכב בצורה מתונה ובשבילים מסומנים. מה שנותר הוא להיכנס לאחת מחנויות שמוכרות אופניים חשמליים, לבקש מהמוכר סיבוב על כמה דגמים כדי שתוכלו להתרשם ולהחליט בעצמכם.

בהצלחה :)

BeeCycle היא חנות אופניים המתפועלת על ידי צוות בעל 40 שנות ניסיון בתחום האופנועים ובעשר שנים האחרונות מתמחה בכל אמצעי התחבורה החשמליים. במקום ניתן למצוא מגוון עצום של אמצעי תחבורה חשמליים וגם ממונעים, כולל ממונעים לילדים (כגון טרקטורונים לילדים, קורקינט חשמלי, גי'פים ממונעים לילדים ועוד),אופניים חשמליות למכירה, אופניים חשמליות, אופניים חשמליות מתקפלות, ועוד.
http://beecycle.co.il/ ניתן ליצור קשר מיידי להתייעצות, פרטים וכו' בכתובת האתר:




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב