דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אופניים חשמליות מתקפלות ויתרונותיהן 

מאת    [ 20/04/2014 ]

מילים במאמר: 342   [ נצפה 3073 פעמים ]

לכל מי שיש קצת ידע בעולם התחבורה ולו במעט, לא יוכל להחמיץ אותן. האופניים החשמליות רק "הולכות" ומתקדמות לפופולאריות מירבית יותר ויותר מדי יום ביומו, משאירות אבק למכונית הפרטית ולאמצעי התחבורה הציבוריים למיניהם. הסוג הנפוץ ביותר של אופניים חשמליות הן אופניים חשמליות מתקפלות, במאמר הבא נסביר בקצרה מדוע ?!

אין צורך בהשקעת מחשבה רבה מדי בכדי להבין את יתרונות האופניים החשמליות: נתחיל בדבר החשוב ביותר כמעט הן תורמות למען סביבה ירוקה יותר, הן זולות הרבה יותר מהאלטרנטיבות, מאפשרות הימנעות מפקקים ושמירה על הכושר הגופני שלנו, המנוע החשמלי שלהן, כשהוא טעון, יאפשר לנהגים להגיע למרחק של עשרות קילומטרים בנסיעה אחת, ולהגיע למהירות של כ-25 קמ''ש ע"פ חוק.

אך, מה קורה כאשר אנו זקוקים לנסיעה ארוכה יותר? במקרה כזה, היעילות של האופניים החשמליות הרגילות עלולה להיפגע קלות. אלא אם בוחרים באחד הדגמים של אופניים חשמליות מתקפלות ! בתוך פחות ממספר שניות (5), ניתן לקפלם, כך שייכנסו לתא המטען של הרכב, או אפילו להעלות אותן לאוטובוס או לרכבת. שילוב נסיעות, הופך לפשוט פי כמה עם אופניים חשמליות מתקפלות, דבר שמקל על כל רוכב ומגביר את ההנאה.

רכישה או הסבה?

צריך לזכור שהזמינות של אופניים חשמליות רק הולכת גוברת עם השנים, וגם הביקוש להן. כיום, אפשר למצוא במקומות נרחבים בישראל חנויות אשר מציעות את הדגמים המתקדמים ביותר בעולם לרכישה, כשהמחיר שווה לכל כיס ונפש. ובהתאם לצורכי הנסיעה תוכלו להתאים לעצמכם את הדגם הרצוי, שכמעט ברוב המקרים יהיו אופניים חשמליים מתקפלים.

עוד אפשרות, לא פחות טובה, היא לבצע הסבה של אופניים "רגילות", כאמור, הוספה של קיט ממונע חשמלי, אשר מתחבר למערכת ההילוכים של האופניים. מדובר בהליך שאינו מורכב יתר על המידה, ומתבצע תוך פרק זמן קצר יחסית. הוא מאפשר לחסוך מעט בעלויות הרכישה, ולכן יש כאלה שבוחרים באפשרות זו- מה גם שערכת ההסבה נוטה להגיע עם אחריות מלאה מהיצרן.

הכול מתחיל בבחירה
בתור התחלה רכישה או הסבה, רצוי לשאול שאלות בנוגע לאנשים שעתידים להשתמש באופניים, במרחקים שהאופניים החשמליות עתידות לעבור, בתנאי השטח וכן הלאה. בהתבסס על אלה, חשוב שהגורם המקצועי אליו פונים יוכל להעניק ייעוץ מלא על הדגם המתאים ביותר לצרכים שלנו. במקרה כזה, יתרונות האופניים החשמליות המתקפלות הופכים למרכזיים אף יותר.

BeeCycle היא חנות אופניים המתפועלת על ידי צוות בעל 40 שנות ניסיון בתחום האופנועים ובעשר שנים האחרונות מתמחה בכל אמצעי התחבורה החשמליים. במקום ניתן למצוא מגוון עצום של אמצעי תחבורה חשמליים וגם ממונעים, כולל ממונעים לילדים (כגון טרקטורונים לילדים, קורקינט חשמלי, גי'פים ממונעים לילדים ועוד),אופניים חשמליים, אופניים חשמליות, אופניים חשמליות מתקפלות, ועוד.
http://beecycle.co.il/ ניתן ליצור קשר מיידי להתייעצות, פרטים וכו' בכתובת האתר:




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב