דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הנה איך לבחור אופניים חשמליים 

מאת    [ 20/04/2014 ]

מילים במאמר: 809   [ נצפה 3564 פעמים ]

לא רק שהרכיבה על אופניים חשמליים זה קל ונוח, לרוכב יש אפשרות להרחיב את הטווח שלהם באופן משמעותי עם עלות או מאמץ מינימאלי. במהלך כמה השנים האחרונות בלבד, מכירות אופניים חשמליות הרקיעה שחקים ועשרות יצרנים קפצו על ההזדמנות עם המון דגמי אופניים חשמליים חדשים ועם אפשרויות שונות כל כך לבחירה, אז, איך אתה בוחר את האופניים החשמליים שיתאימו לצרכיך האישיים ?!

במאמר זה נדון על האפשרויות השונות כך שתוכל לקבל החלטה מושכלת ונבונה ! 

לפני שאתה מתחיל בסקר שוק בשביל לקנות אופניים חשמליים, הדבר הראשון שאתה צריך לשאול את עצמך הוא , " איך אני מתכנן להשתמש באופניים חשמליים ? " קח קצת זמן כדי להרהר בשאלה זו , כי זה הגורם החשוב ביותר לקביעה איזה מוצר הוא הטוב ביותר שיתאים להעדפותיך אישיות. מהם המרחקים אותם אתה מתכנן לנסוע ? איזה סוג של שטח ? כמה סיוע אתה צריך ? האם אתה מתכנן על דיווש - או שאתה רוצה שהאופניים יעשו את כל העבודה האם האופניים לנסיעה יומית או רכיבה מזדמנת ? כמה מהר אתה צריך להגיע ממקום למקום???

אפשרויות כלליות לאופניים חשמליים:
לאחר שקבעת כיצד אתה מתכנן להשתמש באופניים החשמליים שלך, אתה צריך להבין את האפשרויות השונות ואת היתרונות וחסרונות של כל תקנה. הנה כמה מההחלטות שאתה תצטרך לעשות כאשר אתה בוחר אופניים חשמליים.

ישנן שתי קטגוריות עיקריות בעת בחירת אופניים חשמליים:

אופניים שנבנו מראש חשמליים או אופניים שהומרו לחשמליים מותאמים אישית. אופניים חשמליים שהונדסו והותאמו אישית מגיעים במגוון רחב של מערכים וסגנונות ונועדו במיוחד כמו אופניים חשמליים. עם מאפיינים ייחודיים ואיכויות עיצוב, מתצורות מנוע וסוללה שונות לסגנונות רכיבה שונים או העדפות. אופניים חשמליים שנבנו מראש נקיים ו'חשאיים 'עם כל החיווט והרכיבים חשמליים הבנויים ישירות לתוך האופניים. עבור רוב האנשים, אופניים חשמליים שנבנו מראש עובדים נהדרים ואין שום צורך בהמרה מותאמת אישית.

ערכות המרה , לעומת זאת, נמכרות ומותקנות בנפרד באופניים מסורתיים. קשה יותר להתקינם ולהסתירם, התקנה כזאת תדרוש מכם קצת יכולת מכאנית בסיסית. אבל אתה יכול לבחור כמעט כל אופניים רגילים, ושלא כמו אופניים חשמליים בנויים מראש, יש לך את החופש לשנות או לשדרג את הרכיבים. ערכת המרה גם תאפשר לך להשיג את דירוגי כוח ומהירות גבוהים יותר שאינם אפשריים ברוב דגמי אופניים חשמליים שנבנו מראש. ערכות נהדרות עבור רוכבים גבוהים או כבדים , כי הם יכולים לבחור אופניים גדולים יותר ויש להם כוח רב יותר ויכולת נשיאת משקל. אנשים המתגוררים בשטח הררי עשויים לדרוש מומנט נוסף כדי להתמודד עם גבעות מאוד גדולות או שיפועים. ועבור אנשים שמעדיפים דגם אופניים ספציפי. ערכת המרה מספקת גמישות עצומה.

דיווש(פדלים) לעומת גז(מצערת שליטה)
לאופניים חשמליים שתי שיטות עיקריות של מבצע: דוושה לסייע ו / או מצערת שליטה. כפי שהשם מרמז, פדלים לסיוע הדיווש שלך. בשיטה זו חיישן מומנט מרים תנועה או מתח כדי לקבוע את דרישות הכוח של הרוכב. הכל מתבצע באופן אוטומטי , כך שאין מה לחשוב על זה, פשוט לקפוץ על האופניים ולהתחיל לרכוב . יש אופניים עם כמה אפשרויות מרובות, בעוד שאחרים יש רק אפשרות אחת עם התוספת לבקרת מצערת . בהתאם לנסיעה, דוושה לסיוע יכולה לעזור קצת - או הרבה . בנסיעות קצרות יותר, הדוושה לסיוע היא בקושי מורגשת, אבל מסייעת להרחיב את הטווח שלך. בנסיעות ארוכות יותר,הכוח הוא די ברור ומרגיש כמו רוח חזקה על הגב שלך בזמן שהמנוע עושה את רוב העבודה ואתה מדווש להנאתך.
בקרת מצערת , לעומת זאת, אינה דורשת דיווש בכלל. בדיוק כמו אופנוע, טוויסט ולהחזיק את המצערת לאחור כדי לשלוט בכוח ומהירות . אתה יכול לסייע על ידי דיווש , אבל זה לא חובה.
לחלק מהאופניים החשמליים יש רק פדלים כדי לסייע , לאחרים יש רק מצערת , ולכמה יש את שניהם. באופן כללי, , אופניים עם שניהם מצערת ופדלים המצערת מספקת שליטה מלאה ( בעת צורך ) ואילו דוושה לסיוע היא רק אופציה.

תצורות מנוע שונות
יש שתי תצורות שונות למנועים רכזת: קדמי או אחורי רכוב
מנוע רכזת רכוב קדמית: ניתן למצוא מנועים רכזת קדמיים על אופניים שנבנו מראש או בהמרות., זוהי תצורה הקלה להתקנה , אם אתה ממיר אופניים סטנדרטיים שכן אין derailer ומאחר שרוב המרות אופניים חשמליים כוללות סוללות רכובים על המתלה האחורי, באמצעות מנוע רכזת קדמי עוזר לאזן את המשקל של האופניים ועושה את זה יותר קל לטפל. אבל יש סיכון קטן המנוע עלול לגרום למזלגות הקדמיים להיכשל. לכן זה חיוני לך להשתמש רק במנוע רכזת קדמי על מזלג פלדה. לאופניים שנבנו מראש, זה לא צריכה להיות בעיה שכן מנועים הם בדרך כלל נמוך יותר המופעלים על מזלגות פלדה.

רכב רכוב אחורי רכזת: מנועים אחורי רכזת, מותקנים על הגלגל האחורי , נפוצים יותר על אופניים שנבנו מראש בגלל שהם מותקנים בקלות במפעל. להמרה, זה קצת יותר קשה מאשר להתקין מנוע רכזת קדמי בגלל השרשרת, תשלובתו derailer . בנוסף, אתה עשוי להיות מוגבלFreewheel 6 או 7 הילוכים. אבל גלגל אחורי יספק יותר מומנט והוא פחות מורגש מאשר רכזת קדמית.

סוללה אפשרויות ותצורות
הגורם הגדול ביותר בקביעת העלות הכוללת של אופניים חשמליות הוא הסוללה. ישנם כמה סוגי סוללות שונים והם מגיעים בצורות ובגדלים שונים. בדרך כלל, אופניים חשמליים שנבנו מראש מוגבלים לסוללות צד"ל או ליטיום כלולים במודל. אבל תצטרך עוד כמה אפשרויות עם ערכות המרה. הנה שלושה סוגים עיקריים של סוללות וקטגוריות משנה השונות אתה צריך להיות מודע בעת בחירת אופניים חשמליים.

BeeCycle היא חנות אופניים המתפועלת על ידי צוות בעל 40 שנות ניסיון בתחום האופנועים ובעשר שנים האחרונות מתמחה בכל אמצעי התחבורה החשמליים. במקום ניתן למצוא מגוון עצום של אמצעי תחבורה חשמליים וגם ממונעים, כולל ממונעים לילדים (כגון טרקטורונים לילדים, קורקינט חשמלי, גי'פים ממונעים לילדים ועוד),אופניים חשמליים, אופניים חשמליות, אופניים חשמליות מתקפלות, ועוד.
http://beecycle.co.il/ ניתן ליצור קשר מיידי להתייעצות, פרטים וכו' בכתובת האתר:




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב