דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קפה למשרד של קפה עלית מחוץ לבית 

מאת    [ 20/02/2014 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 2911 פעמים ]

כל עסק או משרד צריכים תמיד להתאים את עצמם לרוח התקופה. הדבר כולל אבזור בכל המכשירים המתקדמים, שימוש בטכנולוגיות חכמות שיסייעו לייעל את העובדה וגם אבזור המשרד ברמה האישית בכל האלמנטים שיסייעו לעובדים לחוש בנוח. רווחת העובדים חשובה לא רק להסתפק ולייעול דרכי העבודה, אלא גם לטובת יצירת אווירה חיובית במשרד שתגביר את התפוקה ותשפר את איכות השירות ללקוחות ולמקבלי השירותים.

עובד מרוצה

עובדים מרוצים במשרד הם עובדים טובים יותר ובכך אין ספק. לא תמיד ניתן להעלות את השכר באופן משמעותי ולא תמיד זהו הפתרון ליצור אווירה חיובית במשרד. לעתים דווקא דברים קטנים בהשקעה פעוטה יכולים ליצור את התחושה הטובה בכל מקום עבודה. אחת הדוגמאות למוצר שישדרג משמעותית את האווירה במשרד היא מכונות קפה. קפה מהווה מעין הסכמה, קונצנזוס כללי. כולנו אוהבים לשתות כוס קפה מעת לעת, חלקנו באופן תדיר יותר וחלקנו פחות, חלקנו שותים אותו חזק וחלקנו חלש, אולם כולם אוהבים לשתות קפה.

אווירה חיובית

משום כך רכישת מכונת קפה למשרד יכולה לתרום לא מעט ליצירת אווירה חיובית, תחושה טובה של העובדים ומקום מפגש של העובדים במקום. מעבר לכך מדובר בדרך לחסוך יציאות תכופות מהמשרד לרכוש כוס קפה, מה שמגביר את היעילות של כל עובד ועובד. יתרון אחר נעוץ דווקא בעניין השיווקי תדמיתי. פגישות חשובות נערכות במשרדים ולא אחת הן מוכרעות בשל פרטים קטנים שמלמדים על איכות העסק. זה יכול להיות קשור ברמת הניקיון או איכות הכיבוד.

פגישה על כוס קפה

משום כך פגישה חשובה שמתנהלת על כוס קפה איכותית ומרוכזת עשויה להסתיים באופן חיובי יותר לעומת מקרה שבו נגיש לאורח נס קפה באיכות ירודה. מכונות קפה למשרד משדרות יוקרה, כוח וסגנון ומעלות את קרנו של המשרד והחברה כולה. כדי לבחור את המכונה המתאימה למשרד חשוב לקבל כמה החלטות חשובות. ראשית חשוב להבין כי מכונות קפה למשרד מוצעות כיום למכירה בכמה רמות מחיר. ישנן מכונות פשוטות שעלותן מסתכמת בכמה מאות שקלים ולעומתן מכונות משוכללות יותר שעלותן מגיעה גם לכמה אלפי שקלים ויותר.

איזו מכונה לבחור?

עלית מציעה מגוון מכונות שמתאימות כל עסק על פי כמות העובדים בו, מספר הכוסות שמכין כל עובד, ייעוד השימוש והעדפה אישית. ניתן לבחור מכונות גדולות שמתאימות למשרדים כגדולים על מעל 50 עובדים או מכונות אספרסו מקצועיות שמתאימות למשרד קטן. בנוסף, מציעה החברה גם סל שירותים כולל שמספק הדרכה לעובדים לגבי תפעול המכונה, אחזקה שוטפת ופתרונות לוגיסטיים בהקשר של תפעול וגביה ישירות מהמכונה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב