דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השוואת בר מים מוגזים תמי 4 באבל בר מול שתיית סודה ביתית 

מאת    [ 16/02/2014 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 5160 פעמים ]

סודה הינה בין המשקאות האהובים והמועדפים על כולנו ואין ספק כי מדובר באחד המשקאות המוכרים ביותר ברחבי העולם כולו. רבים מעדיפים לשתות סודה לפני או אחרי האוכל, עם הקפה השחור או אחרי פעילות גופנית, באמצע יום חם ועל מנת לרענן את הגוף. עם יציאת המים המוגזים לשוק ניתן לראות יותר ויותר אשר מעדיפים את טעמם העדין יותר של המים המוגזים.

למעשה, בלי לשים לב רבים בוחרים את המים המוגזים על פני הסודה וזאת אף על פי שרבים אינם מבחינים בהבדל המהותי. תהליך ייצור הסודה שונה לחלוטין מתהליך ייצור המים המוגזים ולכן מתבקשת השאלה: סודה או מים מוגזים? אין ספק שעל מנת לדעת את התשובה טוב יותר חשוב לנסות את שני הטעמים ולהכיר יותר את תהליכי הייצור של שני המשקאות.

סודה, היא המשקה המוכר לרבים עוד משנות השמונים, מיוצרת במפעלים בתהליכים כימיים כאשר בתוך התהליך מומס פחמן דו חמצני לתוך המים בתהליך שנקרא הגזה. תהליך זה ממס בתנאי לחץ את הפחמן הדו חמצני לתוך המים וכאשר הלחץ יורד – נוצרות הבועות וזהו תהליך ההגזה המוכר לנו. המינרלים והמלחים הטבעיים של המים מוצאים בתהליך כימי ועל מנת לשלוט בטעם הסודה – מוספים אליה מלחים לפי הצורך, כמו גם חומרים שונים אחרים המיועדים להשפעה על טעמה של הסודה.

מי ששואל סודה או מים מוגזים? – עליו להתנסות במוצר החדש של בר מים מוגזים תמי4 באבל בר המציע מגוון רחב של אפשרויות הגזה. אם מתחשק לכם מים באמצע הלילה או אם מתחשק לכם לשתות סתם כך בליה סיבה משקה מרענן הרי של בר מים מוגזים תמי4 באבל בר מספק את המענה המושלם. המים המוגזים של תמי4 מאפשרים לנו ליהנות ממים טעימים ואיכותיים שלא עברו תהליכים כימיים אלא הגיעו ישר אל פינו.

תהליך ההגזה של המים מתרחש במעבה האדמה ובאופן טבעי לחלוטין. הדרישה הבסיסית לייצור מים מוגזים טעימים הינה שאלו יהיו מיוצרים ממים איכותיים וברמה גבוהה ולכן בשתיית מים מוגזים ממכשיר בר מים מוגזים תמי4 באבל בר אנחנו יכולים להיות בטוחים שעשינו את הבחירה הנכונה והחכמה ביותר. היתרונות של בר מים מוגזים תמי4 באבל בר כוללים מכשיר דיגיטלי מרשים ונוח לשימוש בכל אחת משעות היממה, החלפה פשוטה ונוחה של מיכל ואפשרות לשלוט בכמות ההגזה, מים טבעיים שלא עברו תהליכים כימיים ועוד. אין ספק כי ההנאה המקבלת משימוש בבר מים מוגזים תמי4 באבל בר הינה משמעותית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב