דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טרנד תיירות הספורט - חבילות כדורגל לברצלונה 

מאת    [ 05/02/2014 ]

מילים במאמר: 356   [ נצפה 3018 פעמים ]

ענף התיירות מציע לאורך שנים חבילות נופש ודילים לחוץ לארץ בפורמט די קבוע כאשר מעת לעת יש טרנדים חמים שכובשים את ענף זה והטרנד הכי חם בשנים האחרונות הוא זה של תיירות ספורט.

תיירות ספורט מבוססת על אוהדי ספורט הטסים לצפות באירועי ספורט חשובים באופן כללי או חשובים עבורם אישית ומשלבים את אירוע הספורט כחלק מחבילת הנופש שלהם. לקהל הישראלי מדובר בעיקר בתיירות ספורט סביב הכדורגל ובעת האחרונה יש יותר ויותר חבילות כדורגל המוצעות לאוהדים השונים כאשר מרביתם מתמקדים ביעד אחד – ברצלונה.

ברצלונה נחשבת בשנים האחרונות לקבוצת הכדורגל הגדולה בעולם ויש שיאמרו הטובה אי פעם, כאשר היא זוכה באליפויות ספרד, אליפויות אירופה וטורנירים ביניבשתיים והסגל שלה מורכב ברובו מכוכבי נבחרת ספרד אלופת אירופה והעולם בחיזוק של כוכבים מנבחרות נוספות כשבראש הרשימה ניצב מי שנחשב לשחקן הכדורגל הטוב בעולם כיום, ויש האומרים בכל הזמנים – לינול מסי כוכב נבחרת ארגנטינה שגדל בקבוצת ברצלונה והפך לסמל שלה.

חבילות כדורגל לברצלונה כוללים בדרך כלל טיסה לברצלונה לצפיה במשחק בייתי של הקבוצה באיצטדיון המפורסם שלה הקאמפ נואו המכיל מעל 100000 מקומות ישיבה ונחשב לאחד האיצטדיונים הטובים בעולם. במקום יש גם מוזיאון של הקבוצה בו ניתן לבקר, חנות מזכרות בה ניתן לרכוש פריטים מקוריים של הקבוצה מביגוד ספורט ועד ספלים, פוסטרים, מחזיקי מפתחות וכל מה שכמעט עולה על דעתכם והכל עם תמונות הקבוצה או כוכביה. באיצטדיון ניתן גם לערוך סיור מסודר עם הסברים על ההיסטוריה של המועדון וצפיה מקרוב בכל הגביעים בהם זכתה הקבוצה בשנים בה היא קיימת.

מעבר למשחק של הקבוצה וחווית האיצטדיון שלה, ניתן כמובן גם להינות מברצלונה הנחשבת לאחת הערים המרכזיות והמעניינות ביותר באירופה כיום, עם שדרות ארוכות של חנויות, בתי קפה ומסעדות ושפע של אתרים היסטוריים ומבנים הנחשבים למיוחדים במינם אודות למעצבים נודעים כמו גאודי שהיו תושבי העיר.

טיסות לברצלונה יוצאות מישראל מדי יום וחבילות כדורגל לברצלונה משווקות כיום על ידי מרבית חברות התיירות העוסקות בתחום של תיירות ספורט בצור המקצועית דוגמת קל נופש, איסתא ואחרות.

כל חובב כדורגל, אוהד ברצלונה או כל קבוצה אחרת, חייב לחוות נסיעה שכזו ולהינות מהמיטב שיש לכדורגל העולמי להציע הן מבחינת הכדורגל והן מבחינת כל תרבות הספורט שסביב לו וכמובן גם להינות מעיר מדהימה ומרתקת דוגמת ברצלונה.

אלי גולדמן בעלים של אגו ווב העוסקת בפרסום באינטרנט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב