דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שירותי בריאות כללית הטמיעה פתרון של ג'טרו פלטפורמס מקבוצת אומניטק לאבטחת הגלישה באינטרנט 

מאת    [ 03/02/2014 ]

מילים במאמר: 587   [ נצפה 1774 פעמים ]

שירותי בריאות כללית, קופת החולים הגדולה בישראל ומהארגונים הגדולים בישראל מבחינת מספר משתמשי מחשב, הטמיעה  פתרון לאבטחת הגלישה באינטרנט של חברת ג'טרו פלטפורמס הישראלית מקבוצת אומניטק.

 

פתרון Jetro Secure Browsing שהוטמע מאפשר לעובדי הארגון גלישה מאובטחת באינטרנט  על ידי הפרדת רשתות מוחלטת ושקיפות מלאה מול משתמשי הקצה.

 

הבחירה בפתרון של ג'טרו לאלפי משתמשי הקצה של שירותי בריאות כללית, נבעה מהיכולות הטכנולוגיות הייחודיות של המוצר לצד המספר הרב של ההטמעות המוצלחות של הפתרון בקרב ארגונים בארץ ובעולם.

 

לדברי איציק פינקל, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת ג'טרו:, "ג'טרו מספקת פתרון מוביל לאבטחת הגלישה הארגונית, שהפכה לנוכח איומי הסייבר הרבים לאחד האתגרים המרכזיים בתחום אבטחת המידע של ארגונים. לג'טרו ידע  וניסיון רב בתחום שנצברו לאורך השנים עם עשרות לקוחות מרוצים. אנו שמחים וגאים על הבחירה של שירותי בריאות כללית, שהינה מהארגונים הגדולים בישראל,  בפתרון של ג'טרו".

 

לדברי דורון יצחקי, מנהל משאבי תשתיות ושירות באגף מיחשוב ומערכות מידע של שירותי בריאות כללית: "בשנים האחרונות עולה המגמה של הפרדת הרשתות הפנים ארגוניות מרשת האינטרנט. בעבר, ארגונים שרצו לבצע את ההפרדה פשוט ויתרו על הגישה לאינטרנט, אך  כיום, כאשר האינטרנט הפך להיות כלי עבודה משמעותי במרבית הארגונים, לא ניתן לוותר על גישה אליו".

 

יצחקי מוסיף: "האתגר המרכזי ביישום פתרון גלישה מאובטחת, היה יצירת מדיניות גלישה מאובטחת המבוססת על הפרדת רשתות, וניהול מרכזי תוך שמירה על חווית משתמש הגולש.

הפתרון הנבחר מאפשר לשירותי בריאות כללית שליטה ובקרה על מדיניות הגלישה הארגונית, אבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר, וחסכון עצום באמצעות החלפת יחידות ADSL  אשר מותקנות כיום בסניפים הפזורים בכל הארץ".

 

לדברי דודו רגב,  טכנולוג בכיר בשירותי בריאות כללית: "הפתרון של ג'טרו עומד בקריטריונים מחמירים של אבטחת מידע, קלות ניהול ופריסה, מנגנוני ניטור ודוחות מתקדמים, ושמירה על שקיפות מלאה למשתמשי הקצה. הקרבה למרכז הפיתוח של ג'טרו שנמצא בישראל, סייעה לנו בעבודה ישירה עם מנהלי המוצר ומהנדסי הפיתוח של החברה, לטובת התאמת הפתרון בהתאם לצרכינו, יחד עם מענה מהיר לדרישות הטכנולוגיות הגבוהות שהצבנו לנו ולג'טרו במסגרת הטמעת הפתרון".

 

 

ג'טרו פלטפורמס מקבוצת אומניטק הינה מובילה טכנולוגית בתחומי וירטואליזציה, מחשוב מבוסס שרתים (SBC) ואבטחת גלישה ארגונית באינטרנט (JSB) . תוכנת הוירטואליזציה Jetro COCKPIT מותקנת אצל למעלה מ- 140 לקוחות ארגוניים בעולם ועשרות ארגונים גדולים בישראל. עיקר לקוחות ג'טרו בעולם פרוסים בדרום מזרח אסיה ובמזרח אירופה.
טכנולוגיית ג'טרו מאפשרת לארגון המחשוב לספק למשתמש הקצה סביבת עבודה שרצה על שרתים מרכזיים במקום על המחשב האישי של המשתמש.

פתרון Jetro Secure Browser מאפשר לארגונים גלישה וירטואלית ומרוחקת בטוחה במענה לדרישות רגולציה. זאת, מבלי לחשוף את הרשת הארגונית לתוכן זדוני מבחוץ, ומתחרה בפתרונות סינון תוכן קונבנציונאליים. 

 

 

אומניטק, מקבוצת מלם-תים, נמנית עם החברות הותיקות והמובילות בשוק המחשוב והטכנולוגיה בישראל.

החברה, אשר הוקמה בשנת 1979 מספקת מגוון רחב של פתרונות מחשוב, תוכנה וניהול IT לשוק ה-SMB והשוק הארגוני תוך התאמה מלאה לצורכי הלקוחות.

חטיבת מוצרי התוכנה של אומניטק, הכוללת גם את חברת SRL מוצרי תוכנה  שנרכשה לאחרונה על ידי החברה, ואת ג'טרו פלטפורמס, מייצגת פתרונות תוכנה מובילים של חברות תוכנה ישראליות ובינלאומיות במגוון רחב של תחומים כגון: בינה עסקית (BI), ניהול תהליכים עסקיים (BPM), ניהול ידע ומסמכים, סביבות פיתוח, ניהול וניטור מערכות עסקיות, תשתיות וירטואליות  ועוד.

כמו כן, מספקת אומניטק שרותי אירוח (ASP) בחוות השרתים שלה והינה ספק ISP מורשה מטעם משרד התקשורת של שרותי אינטרנט מתקדמים ללקוחותיה

לחברה קשרים עסקיים עם חברות בינלאומיות  מובילות כמו יבמ, דל, לנובו, ויוסוניק, מיקרוסופט, סיטריקס, EMC, BMC ואחרות. בנוסף, היא הנציגה היחידה בישראל של חברת אוטודסק ( Autodesk), וכן נציגה בלעדית של .Viewsonic

לאתר אומניטק: www.omnitech.co.il

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב