דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


היתרון של טיולים מאורגנים 

מאת    [ 03/02/2014 ]

מילים במאמר: 378   [ נצפה 2261 פעמים ]

טיסות מישראל יוצאות מדי יום למגוון עצום של יעדים בכל רחבי העולם, אם במסגרת נסיעה עסקית או ביקור בני משפחה ואם למטרות נופש במסגרת חבילת נופש הכל כלול או חופשה עירונית כלשהי של מספר ימים.

נוסף לאלו יש לא מעט היוצאים לחוץ לארץ במסגרת טיולים מאורגנים הכוללים טיסה מסודרת ליעד נבחר עם קבוצה של אנשים אחרים, לעתים על בסיס גיל או מקצוע ולעתים באופן כללי וללא מיקוד.

רבים רואים בטיול מאורגן יתרון גדול שכן מדובר ראשית כל במעים מסע מסודר עם אווירה כייפית של קבוצת ישראלים שרובם זרים זה לזה אבל בד"כ יש חיבור מהיר וכימיה טובה שכן כולם רוצים להינות וכולם מתעניינים ביעד הטיול המרכזי. אווירת החב'רה קורצת לישראלים רבים בטיולים אלו.

נוסיף לכך את ליווי הטיול במדריך ישראלי אליו חוברים באתרים שונים מדריכים מקומיים על פי הצורך ומקבלים לא רק טיול של אטרקציה + מלון + בטן גב או שופינג, כי אם הסברים מלומדים על אתרים היסטוריים מיוחדים מבעל ניסיון בנושא. הניסין גם עוזר בבחירת לוקיישנים טובים לארוחות השונות שכן המדריך בד"כ ביקר במקום כבר בעבר והתנסה איפה טוב יותר ואיפה פחות טוב לעצור ולאכול וכמובן גם איפה כדאי לקנות ואיך אפשר להשיג מחירים טובים מהסוחרים השונים במקום.

היעדים הפופולאריים לטיולים שכאלו הם לרוב יעדים בהם יש רצון לא רק להינות מהערים הגדולות או עיר הבירה אלא גם לצאת אל הערים הפחות ידועות והכפרים המיוחדים של המקום כאשר לכל מקום יש היסטוריה ייחודית ועניין לתייר המבקר במקום.

בדרך כלל בוחרים יציאה אל טיול מאורגן לסין שהיא ללא ספק פופולארית מתמיד ומציעה מסלולים של 10-18 ימים הכוללים מבחר ערים וכפרים וכמובן כל האטרקציות הנודעות לכל תייר כמו החומה הסינית, כיכר טינאנמן, מקדשי הקיסרים ועוד.

יעד פופולארי נוסף הוא זה של תאילנד. נכון, ישראלים רבים רואים בתאילנד את הקניון הגדול בבנגקוק ואת 3-4 איי הנופש לבטן גב אבל טיול מאורגן לתאילנד מאפש רלהגיע לערים וכפרים מחוץ לנקודות הללו ולבקר במקדשים מיוחדים ואתרים היסטורייםפ שיעניינו כל תייר מצוי. ועדיין יהיה זמן לבטן גב ושופינג במסגרת טיול מאורגן שכזה – אבל במידה מצומצמת יותר ולא כעיקר הטיול.

אין ספק כי יש יעדים רבים נוספים לטיולים מאורגנים שכלאו וחשוב לברר היטב אודות הקבוצה המתגבשת מבעוד מועד וגם לגבי המדריך אם ידוע מראש מי המיועד לכך.

חשוב למצוא כימיה ולדעת שאלו יהיו כשבועיים של הנאה וחוויה ייחודית.

אלי גולדמן בעלים של אגו ווב העוסקת בפרסום באינטרנט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב