דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוגי ויזות לאוסטרליה 

מאת    [ 01/02/2014 ]

מילים במאמר: 414   [ נצפה 4348 פעמים ]

כל מי שרוצה לגור באוסטרליה ולעבוד ו/או ללמוד בה באופן חוקי זקוק לויזה. משרד ההגירה האוסטרלי מגדיר מספר סוגים של ויזות, מויזת עבודה לתקופה מוגבלת, ויזת ספונסרשיפ, ויזה על-פי מומחיות, ויזת סטודנט וכו'.

רשימה מלאה מעודכנת של ויזות ומחירם ניתן למצוא באתר של משרד ההגירה בלינק: http://www.immi.gov.au/fees-charges/_pdf/visa-pricing-table.pdf

איך תדע האם אתה רשאי לקבל ויזה לאוסטרליה? משרד ההגירה היעיל בנה אשף באתר (http://www.immi.gov.au/visawizard) , בו תוכל להכניס כמה פרטים בסיסיים ולקבל רשימה של ויזות המתאימות לך.

אני לדוגמא, הכנסתי את נתונים הבאים: מעבר קבוע לאוסטרליה, דרכון ישראלי, גר בישראל, נולד ב1977, רוצה להשאר באופן קבוע באוסטרליה, ללא ספונסר, רוצה לעבוד באחת הערים הגדולות, נמצא ברשימת SOL (פרטים בהמשך) אשר סיים לימודים לפני יותר משנתיים, התוצאה היא אפשרות לזכאות לויזת מומחיות או בשמה המלא באוסטרליה: .Skilled - Independent (subclass 189) visa. 

תוצאות הגשת הבקשה לויזה מכל סוג שהוא מוחזרות על ידי DIAC, קיצור של Department of Immigration & Citizenship. הבקשה עצמה יכולה להיות מורכבת מגורמים ושלבים רבים, הכוללים מילוי טפסים, הגשת מידע אישי כמו מצב כספי וקורות חיים, בדיקות רפואיות, הוצאת תצהיר מהמשטרה ומבחן באנגלית הידוע בשם IELTS. ויזות מסויימות כמו 189 מאפשרות עבודה משרה מלאה בכל עבודה, לעומתה ויזת 457 מאפשרת עבודה רק אצל המעסיק אשר הוציא את הויזה. ויזת סטודנט מאפשרת באופן כללי עבודה של 40 שעות בשבועיים.

רשימת מקצועות נדרשים (SOL) הוא מסמך המתעדכן לעיתים תכופות ומגדיר מהם המקצועות אשר בהן חסרים עובדים והם נקודת הבסיס לבדיקת הזכאות לויזה (http://www.immi.gov.au/skilled/general-skilled-migration/pdf/sol.pdf). אותם מקצועות יתנו ניקוד במבחן הנקודות ובאופן כללי יעלו את רף הסיכויים לקבלת ויזה. רף זה כולל פרמטרים נוספים כמו גיל, שנות ניסיון, מצב כלכלי וכו'.

מתוך הבלוג של משרד ההגירה:

The Skilled Occupation List (SOL) is a list of skilled occupations that deliver high value skills neededby the Australian economy. The SOL only applies to independent, that is non-employer sponsored or State/Territory government nominated skilled migration. It aims to meet medium- to long-term skills needs of high value occupations, rather than immediate short term shortages.

מומלץ מאוד להשתמש בשירותי סוכן הגירה על מנת להעריך את הסיכויים להוצאת ויזה, בעיקר אם מדובר בויזת מומחיות –Skilled visa. סוכני הגירה רשומים באירגון בשם MARA ויש להם מספר רישיון. שימוש בסוכן הגירה יעניק לך את הנוחות בידיעה שהרבה בירוקרטיה תחסך לך בבדיקת הזכאות, טיפול במסמכים וקשר עם משרד ההגירה האוסטרלי. באתר של MARA אפשר להתרשם מהמחיר ההממוצע של שימוש בסוכן הגירה עפ"י השירות. כפי שאתם רואים טווח המחירים הוא גדול ובחירת הסוכן היא לא עסק קל. חלק גדול מהישראלים בוחר להשתמש באחד מסוכני ההגירה הישראלים שגרים באוסטרליה.

המחיר הכולל לקבלת ויזת הגירה יכול להגיע בקירוב ל-8000-9000 דולר, אז תתחילו לחסוך :)

יזם משותף ומקים האתר Ozim


כתובת האתר: www.ozim.co.il


כתובת המאמר: http://ozim.co.il/t/topic/24




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב