דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פתרונות הליבה לתחום הבנקאות של SAP נבחרו כמובילים על ידי חברת המחקר CEB TowerGroup 

מאת    [ 27/01/2014 ]

מילים במאמר: 358   [ נצפה 1610 פעמים ]

חברת המחקר העצמאית CEBTowerGroup מצאה כי חברת SAPהיא ספקית מובילה  של מערכות ליבה עבור המגזר הבנקאי בשתיים מתוך ארבע הקטגוריות. כך ציינה CEB בדוח "מערכות ליבה עבור שוק הבנקאות הרחב", אשר מתמקד במערכות עיבוד ליבה עם יכולות זמן אמת, והתבסס על הערכות של 11  פתרונות לליבת הבנקאות. SAP מחזיקה בתואר הפתרון הטוב מסוגו בקטגוריות הגמישות התפעולית והתמיכה הארגונית.

 

"הדוח מחזק את המחויבות שלנו לפיתוח פתרונות ממוקדי לקוחות וגמישים, המאפשרים ללקוחות שלנו להתמודד עם הצרכים העסקיים המשתנים שלהם", אמר אמנון פרוינד מנהל המגזר הפיננסי ב-SAP ישראל. "הדוח של CEB מזהה את יתרונות יכולת ההרחבה המוכחים של הפתרונות שלנו, כמו גם את היכולת שלSAP לספק ללקוחות הבנקאיים מגוון שירותים שיבטיחו יישום מהיר ומוצלח. פתרון הבנקאות של SAPנועד להשתלב בסביבה התפעולית של בנקים בכל הגדלים, במטרה להפחית מורכבות, להשיג אופטימיזציה של עלויות התפעול ולספק גמישות גדולה יותר".

 

חברתCEBTowerGroup ביצעה הערכה של 11 ספקים על בסיס ארבעה מאפיינים, הכוללים מיקוד בלקוח, ניהול המוצר, גמישות תפעולית ותמיכה ארגונית. החברה ביצעה ראיונות וסקרים עם בכירים בתעשיית השירותים הפיננסים ועם מומחים בתחום, אשר ביצעו דירוג של המוצרים לפי מערכת של 5 כוכבים. פתרון חבילת הבנקאות של SAPזכה להערכות חזקות בכל תחומי הפעילות. הדוח גם מציין כי "המערכת של SAP מייצגת גישה חדשנית באופן מהותי לליבת הבנקאות".

 

שירותים פיננסים ב- SAPהם תחום בצמיחה מהירה, עם בסיס של יותר מ- 17,000 לקוחות בתחום הפיננסי, מתוכם 12,000 בנקים ב-142 מדינות אשר משיגים חדשנות באמצעות פתרונות SAP. החברה מסייעת למוסדות פיננסים ברחבי העולם להפוך לממוקדים יותר בלקוח, להפחית עלויות ומורכבות, ולנהל בקלות גדולה יותר את העמידה בתקנות סיכון ורגולציה.  

 

 

 

SAP היא ספקית יישומי התוכנה העסקיים הגדולה בישראל. SAP מציעה פתרונות לתחומי פעילות הליבה של ארגונים, והיא היחידה הפועלת בארגונים בכל סדר גודל ובכל תעשיה. מבין 3,400 לקוחות SAP, כמאתיים הם ארגונים גדולים והשאר ארגונים בגודל בינוני וקטן. ל-SAP ישראל כ-220,000 משתמשי-קצה, והיא ספקית יישומי התוכנה העסקיים המובילה בכל מגזרי התעשייה במשק: המגזר הציבורי, בטחון, בנקאות וביטוח, אנרגיה ותשתיות, בריאות, תעשייה מסורתית, תעשיית הטכנולוגיה, קמעונאות וסיטונאות, נדל"ן. בין לקוחות SAP בישראל נמנים ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים.

למידע נוסף בקר באתר החברה: http://global.sap.com/israel/index.epx




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב