דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המרכז לבטיחות ונהיגה במבי- קורסים לקידום ושילוב אוכלוסיות מגוונות בחברה הישראלית ובמעגל התעסוקה 

מאת    [ 28/12/2013 ]

מילים במאמר: 571   [ נצפה 2987 פעמים ]

הודעה לעיתונות

גבריאלה אבירם, מנהלת השיווק של המרכז לבטיחות ונהיגה "במבי":

אנו מגייסים לשורותינו אנשים מיוחדים. אנשים עם סבלנות, יכולת הקשבה ודיבור בגובה העיניים, אנשים עם נכונות לעזור, אנשים עם יחסי אנוש- לא פחות ממעולים ואנשים שאוהבים לחייך.... זה הקו שמנחה אותנו כי אנחנו מאמינים שאם כל צוות המרכז לבטיחות ונהיגה "במבי" יהיה כזה, זה יוקרן כלפי חוץ ומה יותר כיף מלדבר וללמוד עם מישהו נעים, מקשיב ומחייך?

כחלק מתפיסה זו, אנחנו מאמינים שצריך לתרום לקהילה ואם אנחנו יכולים לעזור ולתת תחושה טובה יחד עם משהו פרקטי אז מה טוב?!?!

במסגרת זו אנחנו מעבירים קורסים להוצאת רישיון נהיגה בטרקטור לילדים הנמצאים בתוכנית היל"ה. תכנית היל"ה מיועדת לבני נוער אשר מסיבות שונות מצויים מחוץ למסגרת החינוך הפורמאלי. התוכנית מבוססת על הראייה כי השכלה היא אמצעי לשילוב נורמטיבי בחברה הישראלית. אנחנו במרכז לבטיחות ונהיגה "במבי" מתחברים מאוד לראייה הזו ולכן החלטנו להשתלב בתוכנית ולהעביר כל שנה קורס טרקטור לבני נוער במסגרת תכנית היל"ה בכל רחבי הארץ. בשנים האחרונות הגענו לדימונה, ירוחם, שדרות, נתיבות, חוף אשקלון, רחובות, נס ציונה, בני ברק ועוד רבים.

בנוסף, פרט לתוכנית היל"ה אנחנו מעבירים קורסים לטרקטורים לאוכלוסיות מגוונות- ליחידה לטיפול ושיקום נפגעי סמים בבני ברק, מרכז קליטה של העדה האתיופית בלוד ובגדרה ועוד.

בין הנושאים הנלמדים בקורס להוצאת רישיון לטרקטור: תמרורים, דיני תעבורה, ניתוח תאונות, בטיחות בטרקטור ובטרקטורון, שמירה על ערכי הטבע, עזרה ראשונה, נהיגה תחת השפעת סמים ואלכוהול, מאפייני עייפות בנהיגה ועוד.

אנחנו מאמינים כי קורס הטרקטור וכן הקורסים הנוספים שלנו והיחס שהתלמידים מקבלים יכול לעזור ולו במעט לתחושת השייכות שלהם, להעלאת הביטחון העצמי שלהם, לשילובם בחברה ובנוסף לכל אלה גם לעזור במציאת עבודה. בכך, אנו מקווים שאנחנו מובילים את הנוער כמה צעדים קדימה לעבר הצלחה ואם כך הדבר... עשינו את שלנו !

לדברי מר גדעון אבירם המייסד והבעלים של המרכז לבטיחות ונהיגה "במבי" " חשוב לנו ברמה הערכית חינוכית לשים דגש בכלל הקורסים על הגורם האנושי בנהיגה, אנחנו רואים בתפקיד שלנו  כמחנך את הדור הבא לנהיגה אחראית בטוחה. בכל קורס אנחנו מנתחים תאונות שצולמו כדי ללמוד מהם ולהפיק לקחים וכמובן מעלים סוגיות כמו גורמי אנוש בעיתיים בנהיגה: עייפות, סמים ואלכוהול ועוד..." 

מכתב המלצה מהיחידה לקידום נוער חוף אשקלון

 

אודות המרכז לבטיחות ונהיגה "במבי"

"במבי" המרכז לבטיחות ונהיגה מכשיר, מזה שנים רבות, נהגות ונהגים לנהיגה ובטיחות במגוון תחומים: לימודי תיאוריה לכל סוגי הרכב, רישיון למלגזה ומלגזה טלסקופית, רישיון למכונה ניידת, רישיון לטרקטור וטרקטורון, היתר הפעלת עגורן גשר/ העמסה עצמית, היתר לעבודה בגובה, וריענוני נהיגה ובטיחות.

"במבי" המרכז לבטיחות ונהיגה, הוקם בשנת 1977 ע"י מר גדעון אבירם, מורה לנהיגה בעל ניסיון עשיר של קרוב ל- 40 שנים. המרכז לבטיחות ונהיגה מספק שירותי לימוד נהיגה עיוניים ומעשיים במגוון כלים לחקלאות ותעשייה.
"במבי" ממוקם במושב החקלאי קדרון ליד גדרה ורחובות. ימי העיון והקורסים המועברים לחברות מאושרים על ידי משרדי התחבורה והתמ"ת ומועברים על ידי מיטב המדריכים בתחום, באווירה כפרית רגועה ונעימה.
כיתת הלימוד חדשנית וכוללת בין השאר מערכת מולטימדיה מתקדמת. בהדרכות המעשיות לומד התלמיד לנהוג על מגוון עשיר של כלים. ההדרכות מתבצעות על מתקנים מאושרים ובמגרש הצופה לנוף כפרי עוצר נשימה.
שיטות הלימוד המיוחדות במרכז לבטיחות ונהיגה מאפשרות לנו לספק מענה ותמיכה לתלמיד בכל שלבי ההכשרה תוך מתן דגש על מקצועיות וחינוך לתרבות נהיגה נכונה. חשוב לנו שתרגישו בבית ולכן אנו מתאימים את ההכשרות לצרכי התלמידים.
ההשקעה בהדרכה היא הביטחון שלך !
המרכז מבוסס על כמעט 40 שנות ניסיון בהדרכה מקצועית לנהיגה ובטיחות. צוות דור ההמשך, הוא צעיר ודינמי ומעודכן היטב בכל השינויים והחידושים בתקנות הבטיחות בישראל.

 

בקרו אותנו באתר האינטרנט שלנו ובו תמצאו מידע רב ערך בתחום לימודי הנהיגה (מותאם גם לגלישה בסלולר). נשמח לענות לכל שאלה: http://www.bambischool.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב