דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אקרוניס ומטריקס משיקות פתרונות חדשים לעולם הגיבוי, שחזור וניהול בסביבות vCloud , Active Directory ו - Mobile 

מאת    [ 23/12/2013 ]

מילים במאמר: 345   [ נצפה 1693 פעמים ]

אקרוניס (Acronis), המובילה העולמית בתחום הגנה על נתונים בסביבות פיזיות, וירטואליות ובענן, וחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, המייצגת את אקרוניס בישראל, השיקו בכנס טכנולוגי מיוחד ,שקיימו לאחרונה,  סדרת פתרונות חדשים מבית אקרוניס לעולם הגיבוי והשחזור, ניהול אחסון ולסביבת המובייל.

 

בין הפתרונות החדשים שהושקו בכנס: Acronis Backup & Recovery for vCloud– לגיבוי ושחזור נתונים, המאוחסנים בסביבת vCloud , בצורה עצמאית, עם ניהול דרך ממשק Web פשוט ואינטואיטיבי ; Acronis Storage – ליישום וניהול אחסון בנפחים גדולים מעל 50 טרה בייט, המאפשר גידול רציף בנפחי האחסון תוך שמירה על זמני תגובה מהירים, שרידות גבוהה ועלויות תפעול נמוכות משמעותית ביחס לפתרונות אחרים ; וכן מהדורות חדשות לפתרונות ניהול קבצים ארגוני בסביבת Mobile – activEcho ו- mobilEcho , תחת השם החדש Acronis Mobility.

 

פתרונות Acronis Mobility שהושקו בכנס כוללים חידושים ושיפורים משמעותיים כגון : ממשק ניהול אחיד לתוכנת activEcho ו- mobilEcho , שיפור יכולות אבטחה והצפנה כגון ממשק עם התקני OTP , ממשק עם כרטסי זיהוי חכמים , הצפנה בתקן FIPS 140 והוספת יכולות עריכה למסמכי Office ל- Mobile Client. כמו כן החידושים כוללים גם שיפורים רבים בחוויית המשתמש כגון : שיתוף קובץ בודד , אינטגרציה עם סייר הקבצים של Windows , שיתוף קבצים מההתקן הנייד ,ושיתוף קבצים מאובטח עם משתמשים חיצוניים לארגון כגון ספקים , יועצים , לקוחות ואחרים  ללא צורך ברישוי עבור משתמשים אלו.

 

במסגרת המפגש הוכרז פתרון Acronis Backup & Recovery 11.5 for Active Directory. לדברי אודי טבוך , מהנדס פתרונות אקרוניס , פתרון זה מיועד  לגיבוי עקבי ואמין של שרת Active Directory  תוך כדי שימוש בטכנולוגיית Single Pass Backup  .ה- Agent של הפתרון מאפשר שחזור פשוט ואינטואיטיבי  של השרת כוללActive Directory  , SYSVOL  ו-Database, תוך כדי מתן מענה לבעיית USN Rollback .

 

 

אודות Acronis

מאז השקת פתרון יצירת תמונת הדיסק הראשון שלה ב- 2002, אקרוניס תמיד התמקדה בהגנה על נתונים, ללא תלות בפלטפורמה או סביבת מחשוב, ואפשרה מעבר חלק של נתונים ביעילות גבוהה. טכנולוגיית יצירת האימג' של Acronis מאפשרת לגבות אובייקטים בודדים, קבצים, מכונות או מערכות – ללא קשר למיקומם. הפלטפורמה המאוחדת של אקרוניס, אשר תומכת בכל ה- hypervisors הגדולים, פועלת בשוק שנים רבות  והוכיחה עצמה באלפי רשתות ברחבי העולם.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב