דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מעבדת קספרסקי מכריזה על Kaspersky Small Office Security - פתרון אבטחת מידע לעסקים קטנים 

מאת    [ 10/12/2013 ]

מילים במאמר: 1256   [ נצפה 1946 פעמים ]

מעבדת קספרסקי הכריזה על גרסה חדשה של Kaspersky Small Office Security, פתרון אבטחת מידע המותאם במיוחד לעסקים בעלי פחות מ- 25 עובדים. הפתרון כולל מאפיינים חדשים המסייעים לעסקים קטנים להתמודד עם אתגרי אבטחת המידע המודרניים, בהם הטכנולוגיות העדכניות ביותר של מעבדת קספרסקי  להגנה מפני קוד זדוני, המשולבות במוצר ידידותי לשימוש שאינו דורש מבעלי עסקים קטנים להיות מומחי IT.

 

על פי הערכות IDC, ישנם יותר מ- 75 מיליון עסקים בעולם אשר מעסיקים פחות מ- 10 עובדים. "עסקים קטנים " אלה יגלגלו מיליוני ומיליארדי דולרים בשנת 2014. ועדיין, מגזר עסקי זה לא טופל כראוי מצד ספקי אבטחת מידע, שאינם מציעים מוצרים שהותאמו לעסקים אלו. כתוצאה, נדרשו בעלי עסקים קטנים להשתמש במוצרים שיועדו למשתמשים פרטיים ואשר אינם עונים כראוי על צרכים עסקיים, או נדרשו להשתמש בגרסאות רזות של מוצרים ארגוניים שאינם נוחים לניהול ומאלצים אותם לשלם על מאפייני אבטחת מידע שאין להם צורך בהם. בעלי עסקים קטנים יכולים למצוא הסברים וטיפים שיסייעו להם לבחור את פתרון אבטחת המידע המתאים עבורם בעמוד  small business web page של מעבדת קספרסקי.

 

Kaspersky Small Office Security  נועד לענות במדויק על הצרכים של עסקים קטנים אלה, כאשר הוא משלב הגנה חזקה מפני עבריינות רשת יחד עם מאפיינים שנדרשים לעסקים קטנים כדי להתמודד עם מציאות הכלכלה הגלובלית. חשוב מכך, פתרון Kaspersky Small Office Security הוא קל להתקנה ולניהול, ומציע ערך יוצא דופן מבחינת עלויות רכישה ומשאבי ניהול. הפשטות הגלומה בו מאפשרת לבעלי עסקים לצייד את עצמם בהגנה ברמה הגבוהה ביותר ללא אובדן של מיקוד בניהול החברה.

 

מה חדש ב- Kaspersky Small Office Security?

 

מעבדת קספרסקי ממשיכה את מחויבותה למגזר העסקים הקטנים, שהחלה עם הגרסה הראשונה של Kaspersky Small Office Security שיצאה ב-2010. זו הייתה השנה בה נבנה הפתרון העצמאי הראשון שתוכנן במיוחד עבור סטרטאפים ועסקים בצמיחה, מאפיין ייחודי שקיים גם בגירסה החדשה. מעבדת קספרסקי המשיכה לאורך השנים לשפר ולשדרג את הפתרון, אשר זיכה את החברה במספר פרסים של ארגונים עצמאיים, כולל מעבדת Dennis Technology ב- 2012 ו- 2013. למעשה, הדוח האחרון של Dennis Technology שפורסם באוקטובר 2013, דירג את Kaspersky Small Office Security כפתרון המדויק והיעיל ביותר נגד קוד זדוני עבור עסקים קטנים, הרבה לפני ארבעת המוצרים המתחרים שנבחנו. הגרסה החדשה של Kaspersky Small Office Security  כוללת מספר מאפיינים חדשים, ומגוון שדרוגים טכנולוגיים, בהם:

 


    • Safe Money להגנה על פעולות בנקאיות – באמצעות הפעלה אוטומטית של שכבות הגנה חדשות שמתבצעת כאשר משתמש ניגש לבצע פעילות פיננסית באינטרנט, עסקים יכולים כעת לשלם חשבוניות, לבצע רכישות, ולגשת למידע פיננסי עם ביטחון מלא. Safe Money, הטכנולוגיה זוכת הפרסים של מעבדת קספרסקי, מפעילה באופן אוטומטי דפדפן מאובטח כאשר המשתמש ניגש לאתר פיננסי, כגון אתר בנקאות או שירות תשלומים. דפדפן במצב בטוח מבטיח כי לא מופעלת תוכנה שאינה מאושרת, וכי מידע על המסך מוגן מפני Key-loggers וקוד זדוני ללכידת מסך. Safe Money גם מוודא כי האתר אליו מתחברים הוא אמיתי וכי הוא בעל תעודות תקפות, במטרה להביס ניסיונות פישינג. הטכנולוגיה מנטרת באופן שוטף את החיבור כדי להבטיח כי המידע אינו מיורט על ידי עבריינים.

 


    • תמיכה מוגברת במכשירים ניידים – עסקים קטנים אינם חסינים בפני אתגרי ההגנה על כוח עבודה נייד ומגמת ה- BYOD המתגברת. Kaspersky Small Office Security  כולל מעתה גם תמיכה בטאבלטים וסמארטפונים מבוססי אנדרואיד, והוא מצייד מכשירים אלה במערך אבטחת מידע הכולל הגנה מפני קוד זדוני, הגנה על גלישה ושליטה בפרטיות. בנוסף, מספק הפתרון גם הגנה עדכנית ביותר נגד גניבה של מעבדת קספרסקי, המאפשרת לעובדים לאתר מכשירים שאבדו, או למחוק מרחוק מידע ממכשירים ניידים שנגנבו.

 


    • Automatic Exploit Prevention– טכנולוגיה ייחודית זו מונעת מעברייני הרשת להשתמש בפרצות חדשות הנמצאות בתוכנות נפוצות – התקפה הידועה כ"יום אפס" – כדי להפעיל קוד זדוני במחשב. על ידי ניטור פרו-אקטיבי של התנהגות תוכנות מועדות לפריצה, כגון אדובי וג'אווה, ההגנה האוטומטית מפני פרצות תגן על המשתמש מפני פרצות חדשות וכאלה שכבר נחשפו. בכך היא תבטיח כי המשתמש מוגן גם אם לא ביצע התקנה של העדכונים האחרונים לתוכנות הפרוצות.

 


    • מנהל סיסמאות – סיסמאות מאובטחות הן הבסיס למחשוב מאובטח. עם זאת, פעמים קרובות מידי משתמשים מעדיפים את הנוחות של שימוש בסיסמאות פשוטות, שימוש באותן סיסמאות עבור מספר חשבונות, או רישום סיסמאות על גבי פיסת נייר ליד שולחן העבודה. עם מנהל הסיסמאות, עובדים יכולים לחזור להרגלי שימוש נכונים בסיסמאות, והם צריכים לזכור רק "סיסמת מאסטר" אחת. מנהל הסיסמאות של קספרסקי יאחסן את הסיסמאות בכספת מוצפנת, וימלא אוטומטית את הסיסמה המתאימה כאשר יידרש. הוא גם יכול ליצור סיסמאות מאובטחות בהתאמה אישית עבור חשבונות חדשים, כך שעובדים לא יתפתו להשתמש באותה סיסמא בשנית, ויאפשר לעובדים ליצור גרסא מאובטחת ניידת של כספת הסיסמאות על גבי זיכרון נייד.

 


    • גיבוי מקוון – עסקים קטנים יכולים כעת לשמור את המידע הקריטי שלהם באופן מאובטח בענן, בדיסק קשיח מקומי או בשרת. בכך תהליך הגיבוי הופך לפשוט יותר, ועסקים קטנים יכולים להיות בטוחים כי התוכניות העסקיות החשובות שלהם, נתונים פיננסים ופרטי לקוחות יהיו נגישים במקרה של כשל בציוד או לאחר מחיקה בשגגה.

 

לדברי סמנכ"ל הטכנולוגיות של מעבדת קספרסקי, ניקוליי גרבניקוב: "פתרון Kaspersky Small Office Security הוא אחד מהדוגמאות הטובות ביותר לדרך בה ניתן להכניס את טכנולוגיות האבטחה הטובות ביותר בתעשייה אל תוך פתרון ידידותי אחד, שגם בעל ידע בסיסי במחשוב יכול להבין. קיצור עקומת הלימוד תמיד היה יעד חשוב במוצרי העסקים הקטנים שלנו, והגרסה האחרונה של Kaspersky Small Office Security מבטיחה כי בעלי עסקים יכולים לרכוש את המוצרים בעת הפסקת הצהריים, ולהתקינם במלואם עד סוף יום העבודה".

 

הגנה ושליטה בקלות

המאפיין החשוב ביותר של Kaspersky Small Office Security הוא קלות השימוש, שהופך את טכנולוגיות ההגנה המתקדמות לנגישות וברורות לשימוש. הפשטה של מאפיינים כגון הצפנת נתונים ושליטה במדיניות גלישה, באמצעות תפריטי "אשף" והפעלת אפשרויות בהקלקה אחת, הופכים את הטכנולוגיות לזמינות עבור עסקים בכל גודל.

 


    • ניהול מדיניות שימוש ברשת – התאמה אישית של הרשאות גישה לכל עובד לצורך גישה לאתרים, לרשתות חברתיות ואפליקציות, כולל אתרים ספציפיים או קטגוריות שלמות של אתרים אשר קוטלגו על ידי Kaspersky Small Office Security.

 


    • הצפנת נתונים וגיבוי קבצים – לא רק שבעלי עסקים קטנים יכולים לגבות קבצים באופן אוטומטי על גבי כל מחשב אישי בהתאם ללוח זמנים קבוע, אלא שהם יכולים גם להצפין את המידע באמצעות הצפנה חזקה. הצפנת נתונים מבטיחה כי המידע הרגיש ביותר של עסקיהם – כגון מפרטי מוצרים ומידע פיננסי של לקוחות – לא יהיה בעל ערך לגנבים, או חשוף לגישה בלתי מורשת ולמחיקה בשגגה.

 


    • ניהול מרכזי – בעלי עסקים יכולים לנהל בצורה מרכזית את הגדרות אבטחת המידע אשר פורטו לעיל, מכל מחשב אישי ברשת ועבור כל עובד והמחשב הספציפי שלו. זאת, לצד יכולות ניהול נוספות כגון חידוש רשיונות, ניטור הגדרות אבטחת מידע ועוד.

 

פתרון Kaspersky Small Office Security תומך בעד 25 רשיונות משתמשים בכל עסק, כולל מחשבים אישיים, שרתי קבצים, ומכשירים ניידים מבוססי אנדרואיד. כל רישיון משתמש כולל הגנה על מחשב אחד ומכשיר נייד אחד, כך שעסק יכול לרכוש הגנה עבור 10 עובדים, כשהוא מגן למעשה על 10 מחשבים אישיים ו-10 מכשירים ניידים. הפתרון גם תומך בכל שרתי הקבצים הפופלאריים של חלונות, כגולל Windows Server 2008 R2, Small Business Server 2011 Essentials/Standard, Windows Server 2012 Foundation/Essential/Standard.

 

 

אודות קספרסקי
Kaspersky Lab היא ספקית פתרונות האבטחה הפרטית הגדולה ביותר בעולם. החברה מדורגת בין ארבע המובילות בעולם בתחום פתרונות האבטחה למשתמשי קצה*. מעבדת קספרסקי נוסדה לפני 16 שנה ומאז ממשיכה לחדש בתחום אבטחת ה-IT ולספק פתרונות הגנה אפקטיביים למשתמש הפרטי, לעסקים קטנים ובינוניים ולארגונים. החברה פועלת כיום בכמעט 200 מדינות ומספקת אבטחה ליותר מ-300 מיליון משתמשים מסביב לעולם. לפרטים נוספים בקרו ב-www.kaspersky.com
*החברה דורגה כרביעית בבדיקת ספקי פתרונות אבטחה שביצעה IDC ב-2012. הדירוג פורסם בדו"ח ה-IT העולמי של IDC ובתחזית 2013-2017 ובדו"ח נתח שוק מ-2012. הדו"ח דרג את ספקי התוכנה לפי רווחי מכירת פתרונות קצה במהלך 2012.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב