דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רשת לפרסום שירותים ומוצרים במגוון ערוצי אוף ליין ואון ליין - התשלום רק על פי שיחות נכנסות רלוונטיות (Pay Par Call) 

מאת    [ 26/11/2013 ]

מילים במאמר: 492   [ נצפה 1858 פעמים ]

המודל החדש, פרי יוזמת talkmarket, מבוסס על שותפים עסקיים המתמחים בפרסום ושיווק ומציעים ערוצי פרסום שמניבים תוצאות. ככל שהפרסום של השותפים יעיל יותר כך הם נהנים מתגמול גדול יותר

מיזם חדש בישראל: תכנית השותפים talmarket   מציעה לבעלי עסק המשווקים מוצרים ושירותים לקבל חשיפה בערוצי פרסום שונים באינטרנט ובאמצעי פרסום מסורתיים ולשלם רק כאשר החשיפה הפרסומית הביאה לשיחת טלפון רלוונטית מלקוחות פוטנציאליים.

רשת הפרסום talkmarket מבוססת על שותפים עסקיים, המתמחים בשיווק ופרסום ומספקים לבעלי העסק במה פרסומית בערוצים כגון: פרסום במנועי חיפוש, פרסום ברשתות חברתיות, אתרי אינטרנט, שילוט חוצות, תחבורה ציבורית, מדיה מודפסת, רדיו, טלויזיה ועוד. השותפים העסקיים, דוגמת חברות מדיה, בעלי אתרים, בעלי אפליקציות, משווקים במייל, מומחי PPC, מומחי קידום אתרים וכדומה, נהנים מהשתתפות ברווחים הגדלים ככל שערוץ הפרסום שסיפקו הביא ליותר שיחות טלפון נכנסות.

איך זה עובד?

בעל עסק (המפרסם) מעלה קמפיין למערכת בו הוא מתאר את העסק, מי הלקוחות
הפוטנציאליים שלו ומהו התשלום שהוא מוכן לשלם עבור שיחה נכנסת. מהצד השני, השותפים רואים את כל רשימת הקמפיינים ובוחרים איזה קמפיין לפרסם ולאיזה עסק משתלם להם להשיג שיחות (על פי העמלה שהוא מוכן לשלם, תחום העסק וכדומה). כל שותף שבחר להצטרף לקמפיין מקבל מספר וירטואלי ייחודי עבורו ועבור הקמפיין הספציפי. כאשר המפרסם מקבל שיחה, השותף שדרכו הגיעה השיחה מתוגמל בעמלה שהוגדרה.

מאחורי המיזם עומדים גל דובינסקי ותומר אהרון, בעלים של חברת השיווק באינטרנט וקידום האתרים ecpm.

"טוקמרקט היא תוכנית שותפים, המהווה מענה  לכל בעל עסק שמעוניין לפרסם את מוצריו או שירותיו ורוצה לשלם רק עבור תוצאות", מסביר תומר אהרון, מנכ"ל משותף ב- talkmarket. "הפלטפורמה שלנו מתאימה לעסקים קטנים עד גדולים, מתקציבים קטנים מאוד ועד גדולים. השירות שלנו אינו כרוך בתשלום בסיס כלשהו. כמנהל שיווק או בעל עסק לא צריך עוד להתלבט היכן להשקיע את תקציבי הפרסום.  אנשי השיווק שלנו ידאגו לפרסם את העסק בדרכי שיווק שונות והעסק משלם רק עבור שיחת טלפון".

 

"לא רק בעלי העסק נהנים, אלא גם השותפים העסקיים שלנו נהנים ממודל המאפשר להם לאתר מקומות פרסום יעילים על מנת לקבל עמלות משתלמות. כך למשל מודל זה משתלב בצורה מעולה עם מהפכת הסמארטפונים והמובייל. שותפים של טוקמרקט שמבינים בשיווק סלולרי יכולים לשווק קמפיינים בצורה חכמה ולהרוויח הרבה כסף".

"בשיטות פרסום אחרות משלמים על חשיפה, קליקים,  לייקים וכדומה מבלי לדעת מה התועלת מן הפרסום וכמה מן המתעניינים באמת יוצרים קשר עם החברה", מסביר גל דובינסקי, מנכ"ל משותף. "אין ספק שלקוחות שמרימים את הטלפון ומחייגים הם לקוחות רציניים המתעניינים בשירות הספציפי שלך ולמעשה כל מה שצריך לעשות הוא לקבוע מחיר שיחה שיהיה אטרקטיבי עבור השותפים. המערכת של טוקמרקט נבנתה במיוחד כדי למנוע הונאות ובמקביל צוות החברה מבצע מעקב שוטף אחר איכות השיחות".

"רשת הפרסום החדשה מסירה התלבטות ממנהלי שיווק ובעלי עסקים היכן כדאי לפרסם והאם הפרסום יביא החזר להשקעה. באמצעות talkmarket בעל העסק יכול להפסיק לבזבז זמן וכסף על פרסום וערוצי שיווק שאינם מניבים פירות– הוא משלם רק כאשר אחד מאפיקי הפרסום הניב לו שיחת טלפון נכנסת מלקוח פוטנציאלי", מסכם דובינסקי.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב