דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קבוצת אמן תספק מערכת אינטרנט ללאומי שירותי שוק ההון עבור קופות גמל וקרנות השתלמות 

מאת    [ 24/11/2013 ]

מילים במאמר: 401   [ נצפה 1784 פעמים ]

קבוצת אמן זכתה בפרויקט להקמת מערכת אינטרנט רחבה עבור לאומי שש"ה לקופות הגמל וקרנות ההשתלמות של הקופות המפעליות. במסגרת הפרויקט, תקים קבוצת אמן עבור לאומי שש"ה אתר שיווקי לקופות הגמל ואתר אישי (גמל Info). קבוצת אמן תבנה את האתרים על בסיס פלטפורמת WEB אותה פיתחה בעצמה. הפרויקט צפוי להסתיים עד סוף השנה והיקפו נאמד במעל לחצי מיליון ש"ח.

במסגרת הפרויקט, תקים קבוצת אמן אתר אינטרנט שיווקי עבור קופות הגמל המפעליות המתופעלות על ידי לאומי שש"ה, אשר יענה על הצרכים העיקריים כגון תמיכה בלקוחות הקופה, מידע על הקופה, פעילות שוטפת ועוד. כמו כן, ייושם אתר אינטרנט אישי (גמל Info) דרכו עמיתי הקופות יוכלו לקבל מידע, המאחד את כלל המידע הקיים בחשבונם ומאפשר תצוגה של המידע באתר מאובטח בהתאם לדרישות האוצר.

הפרויקט יתבצע תוך מתן מענה על דרישות האוצר להקמת אתר אינטרנט עבור חברות מנהלות ועדכונו בהתאם לרגולציה. השירות של קבוצת אמן מספק את עדכון האתר בכלל התכנים הרגולטורים והיא עובדת ישירות מול הגוף התפעולי והנהלת הקרן ומעדכנת את אתר החברה בהתאם לרגולציה.

לדברי פרי פוירשטיין, סגן מנהל חטיבת הפיננסים והיישומים בקבוצת אמן: "לקבוצת אמן נוכחות גבוהה בשוק הפיננסי לרבות ניסיון רב בהקמה אתרי אינטרנט, מובייל ותשתיות דיגיטליות תוך שימוש בטכנולוגיות החדישות ביותר. את המערכות בנינו עבור לאומי שש"ה תוך התאמה מלאה לדרישות העיסקיות שלו וכמובן תוך קבלת אחריות על הדרישות הרגולטוריות אותן מכתיב משרד האוצר".

 

לדברי רוני בונפיל, מנהל אגף מערכות מידע ותפעול בלאומי שש"ה: "בעקבות המעבר של קרן עמ"י והאקדמאים במח"ר לתפעולנו, היה צורך בבניית אתרים שיווקיים ואישיים עבור הקרן. אנו יודעים כי לקבוצת אמן יש ניסיון רב עם תפעול אתרים מסוג כזה הנבעים מצורך רגולטורי ולרווחת העמיתים, ולכן הבחירה בהם הייתה טבעית וכדאית".

 

אודות קבוצת אמן

 

קבוצת אמן היא חברת ה-IT מהמובילות והגדולות ביותר בישראל ובין חברות ה-IT הוותיקות בארץ. הקבוצה מעסיקה מעל ל-1000 מקצועני IT בתחומים שונים ומציעה ללקוחותיה עולם מלא של פתרונות ומוצרים מתקדמים בתחום מערכות מידע וטכנולוגיות בעולמות תוכן של תשתיות, פיתוח תוכנה ויישומים ומיקור חוץ. הקבוצה מתמחה במתן פתרונות בתחומים שונים, ביניהם: אינטגרציה ואיכות נתונים, וירטואליזציה, אבטחת מידע, סייבר, שליטה ובקרה, פיתוח תוכנה,  ניהול ידע, הנדסת אנוש בתוכנה (UX), WMS, BI, סמיקונדקטורס ועוד. הקבוצה מייצגת בארץ חברות בינלאומיות מובילות בתחומן, ביניהן: Citrix, Informatica, Palo Alto Networks, Good Technology, FireEye, Solera Networks,  BackBase ועוד, והיא שותפה בכירה של חברות טכנולוגיה מובילות כמו HP, Symantecומיקרוסופט. הקבוצה מספקת גם פתרונות מיקור חוץ במודלים שונים אשר חלקם ייחודים בישראל. לחברה משרדים ראשיים בישראל וחברות בנות בארץ ובמזרח אירופה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב