דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דאסו סיסטמס ויעל תוכנה הציגו פתרונות לתחום המכשור הרפואי 

מאת    [ 12/11/2013 ]

מילים במאמר: 442   [ נצפה 3433 פעמים ]

דאסו סיסטמס (Dassault Systèmes), חברת ה-3DEXPERIENCE הציגו פתרונות לתחום המכשור הרפואי בכנס מיוחד שנערך במלון דניאל בהרצליה, יחד עם שותפתה קבוצת  יעל תוכנה.

 עשרות נציגי ענף המכשור הרפואי הגיעו לאירוע, אותו פתח גלעד פרידמן מנכ"ל דאסו סיסטמס ישראל  וסיפר כי "תחום המכשור הרפואי הנו אחד התחומים המבטיחים ביותר של ענף תעשיות עתירות ידע בישראל. בכירי הענף מתמודדים מדי יום עם אתגרים הכוללים רגולציה קפדנית, דרישה הולכת וגוברת להגברת החדשנות ואיכות המוצר, קיצור  Time-To-Market  תוך צמיחה ושיפור בתוצאות העסקיות. המענה לאתגרים אלו טמון בפתרונות יעודיים תוך שימת דגש על חדשנות, ושיפור הרווחיות."

 במהלך הכנס הציגו דאסו סיסטמס ויעל תוכנה פתרונות לתחום המכשור הרפואי. במרכז הכנס עמד פתרון "License To Cure For Medical Devices"  שהוטמע בהצלחה בחברות בתחום המכשור הרפואי בארץ ובעולם וסייע להן להתמודד עם אתגרי הרגולציה.

 אורח בכיר באירוע היה דמיין פליסון, מנהל בכיר לתחום מדעי החיים בדאסו סיסטמס, שסיפר על חשיבות מחלקות ה-IT בחברות המכשור הרפואי: "בדומה לתחום הפרמצבטיקה, יש בתחום המכשור הרפואי חשיבות רבה לרגולציה ולכל הנובע ממנה, מה שבא לידי ביטוי בלחצים של זמן ועלויות גדולות שהפתרון של דאסו סיסטמס מסייע להפחית בעשרות אחוזים".

פליסון הוסיף כי "כל מכשור רפואי צריך לקבל אישור רגולטורי נפרד בכל מדינה. אנחנו צריכים לעמוד בהרבה סוגים של רגולציות, בפרט למוצרים המוחדרים לגוף האדם, כגון סטנטים, קוצבי לב וברכיים מלאכותיות. אנחנו צריכים להוכיח שהמוצר בטוח ויעיל - וזו משימה גדולה. כתוצאה מהרגולציה, לרוב התהליך הרבה יותר יקר ולוקח יותר זמן לקבל את האישורים מאשר לייצר את המוצר".

 "השוק הישראלי מאופיין בפתרונות מובילים בתחום מדעי החיים שנחשבים למובילים בעולם בתחומי המכשור הרפואי והפרמצבטיקה," אמר בני קרוננגולד, מנהל אגף  PLM בקבוצת יעל תוכנה. "ביעל, אנו מתמקדים בהנגשת פתרונות טכנולוגים לפלח שוק זה. מניסיוננו, הלקוחות הישראליים בתחומים הללו נדרשים לכלים שיסייעו להם להתמודד עם הרגולציות המשתנות בהתאם למקומות ולארצות בהם הם עובדים. במקביל, הם זקוקים גם לכלים שיסייעו להם לנהל גרסאות שונות ולערוך אודיטינג של תהליכים בשלבי פיתוח מוצריהם (ניהול מסמכים ותהליכים, אבטחת איכות, ניהול דרישות ופרויקטים ועוד). הפתרונות שאנחנו מציעים, מבית דאסו סיסטמס, נחשבים למובילים בתחום פיתוח מוצרים, ניהול חיי המוצר על כל שלביו והתיעוד הטכני."

 במהלך האירוע סיפר גיל רווה, מנהל פרויקטים בחברת לומניס (Lumenis) על הטמעת מערכת ENOVIA של דאסו סיסטמס בארגון: "בחברה כמו לומניס, לה יש אתרים שונים ברחבי העולם, המידע התנהל בצורה לא אחודה. בעבר, לא היה סדר לגבי איך שומרים את המידע וכל אתר התנהל בצורה אחרת. בעזרת ENOVIA PLM הצלחנו לאחד מערכות לניהול ה- IT במחלקות שונות, החל מ-R&D, דרך ייצוא, רכש, הנדסה ואפילו שיווק. היום יש מקור מידע אחד לכל הארגון, בכל האתרים ברחבי העולם. היתרונות הגדולים של המערכת של דאסו סיסטמס בנוסף לאחידות המידע, הם גם בזמינות המידע ובקיצור דרסטי של זמנים לעמידה בביקורות של ה-FDA ושל רשויות בריאות מכל העולם."

דאסו סיסטמס ישראל הוא הסניף הישראלי של חברת התלת ממד Dassault Systèmes, המספקת לעסקים ולאנשים כלים ליצירת עולמות וירטואליים לדמיין חידושים ברי קיימא. פתרונות ה-3DExperience של החברה משנים את הדרך בה מתכננים, מייצרים ומסופקים מוצרים. הפתרונות המשולבים של דאסו סיסטמס מקדמים אימוץ של חדשנות חברתית, ומרחיבים את האפשרויות לשפר את העולם האמתי באמצעות העולם הווירטואלי. הקבוצה מביאה ערך ליותר מ-150,000 לקוחות מכל הגדלים, בכל התעשיות, ביותר מ-140 מדינות.


CATIA, DELMIA, ENOVIA, SIMULIA, SolidWorks, 3DVIA, GEOVIA , EXALEAD, 3DSwYm ו-Netvibes הם סימנים מסחריים רשומים של דאסו סיסטמס או של חברות הבנות שלה בארה"ב ובמדינות נוספות. למידע נוסף על דאסו סיסטמס ישראל בקרו באתר: www.3ds.comIsrael.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב