דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לנדא וקומורי מחזקות את שיתוף הפעולה האסטרטגי ביניהן 

מאת    [ 04/11/2013 ]

מילים במאמר: 644   [ נצפה 1907 פעמים ]

לנדא בוחרת בפלטפורמות של קומורי למכונות הדפוס הננוגרפי בגליונות ומבצעת הזמנה ראשונית

3 בנובמבר, 2013 – לנדא קורפוריישן וקומורי קורפוריישן הודיעו היום על חיזוק שיתוף הפעולה האסטרטגי ביניהן. החברות שיתפו פעולה במהלך תקופת פיתוח טכנולוגיית הננוגרפיה ((Nanography™של לנדא, כאשר קומורי סיפקה את פלטפורמות הזנת הנייר למכונות הדפוס הננוגרפי של לנדא בדרופה 2012. החברות מיסדו את הברית האסטרטגית ארוכת-הטווח ביניהן בחתימה על חוזים שונים שבהם קומורי תהיה הספק הגלובלי של כל הפלטפורמות למכונות הדפוס הננוגרפי בגליונות של לנדא, ואילו לנדא תספק לקומורי את טכנולוגיית הדפוס הננוגרפי ואת צבעי הדיו הננורפי של לנדא אשר ימוזגו במכונות הדפוס הננוגרפי של קומורי.

קומורי נבחרה לספק פלטפורמות חדשניות מותאמות למכונות הדפוס בהזנת נייר של לנדא

מאז דרופה, עסקו מהנדסי לנדא בבדיקת הצעות של ספקים מובילים בתעשיה, אירופאים ואסיאתים, לאספקת פלטרפורמות למכונות הדפוס הננוגרפישל לנדא. בעת בצוע הבדיקות התחשבה לנדא ברמה ההנדסית, ביכולות העיצוב, באוטומציה, באמינות ובתחשיבי עלות תועלת. חדשנותו של הספק, המשאבים הטכניים שלו, הצלחתו המסחרית ויציבותו הכלכלית היו גם הם קריטריונים חשובים בקבלת ההחלטה. בתום שנה של בדיקות, המסקנה החד משמעית שאליה הגיעו ושלא הותירה מקום לספק היתה: קומורי מובילה בדרוג  כאחת מסוגה, והיא השותף המתאים שבו בחרה לנדא. התוצאה הובילה לכך שלנדא ביצעה הזמנות בחברת קומורי לפלטפורמות של מכונות הדפוס הננוגרפי של לנדא בהזנת נייר – ה-S10, ואלה יסופקו ללקוחות החברה ברבעון הרביעי של שנת 2014.

 

קומורי ולנדא ממסדות את הסכם הרישוי ביניהן

לאחר תקופה ארוכה של בדיקה טכנולוגית מעמיקה, שבה מדעני קומורי ומהנדסיה למדו, העריכו ובדקו את טכנולוגיית הדפוס הננוגרפי של חברת לנדא (Landa Nanographic Printing™ technology), הגיעה קומורי למסקנה שלננוגרפיה יש פוטנציאל רב בקיום ההבטחה להשיג איכות ומהירות דפוס זהות לאלה של דפוס האופסט, במחיר הנמוך ביותר לדף הקיים בתעשיית הדפוס הדיגיטלי. על כן קומורי מיסדה את הסכם הרישוי שלה עם לנדא, וכך ביצרה את הברית האסטרטגית ארוכת-הטווח בין החברות.   

בני לנדא, מייסד, מנכ"ל ויו"ר החברה, אומר: "מאז החל שיתוף הפעולה שלנו עם קומורי, אנו מתרשמים התרשמות עזה מחברת קומורי, מאנשיה ומהתרבות שלה. קומורי הינה שותפה בעלת שיעור קומה, המביאה עימה רמה גבוהה של נסיון הנדסי, שאין לו אח ורע מבחינת איכות וביצוע, בצד מחויבות עזה ונכונות להשקיע בעתיד. אנו שואבים סיפוק רב ביודענו שהשותפה האסטרטגית שלנו הינה ספקית גלובלית של מכונות דפוס הממשיכה לשגשג על אף האתגרים העומדים בפני התעשייה".

יושיהרו קומורי, נשיא, יו"ר ומנכ"ל קומורי, אומר: "כבוד גדול הוא לנו לשתף פעולה עם לנדא בהבאת הננוגרפיה לשוק. הצוותים שלנו בודקים מקרוב את קצב ההתפתחות של לנדא ונדהמים מהתקדמותה עד כה, העולה על כל ציפיותינו. אנו מאמינים שלהמצאה החדשה של בני לנדא, הננוגרפיה – בתוספת הפלטפורמה של קומורי, תהיה השפעה גדולה אף יותר מזו שהיתה כאשר  חשף את מכונת הדפוס הדיגיטלי הראשונה".

 

אודות קומורי קורפוריישן

חברת קומורי שבסיסה בטוקיו, הינה יצרן מן השורה הראשונה מבין יצרניות מכונות דפוס בהזנת גליונות נייר וגלילים וכן מכונות להדפסת שטרות כסף ומוצרים מאובטחים נוספים. החברה מספקת טכנולוגיה ברמה עולמית המותאמת במיוחד לשוקי הדפוס התחרותיים כיום. קומורי מציעה ללקוחותיה איכות הדפסה גבוהה ביותר, בשילוב עם תהליך הכנה לדפוס מרשים במהירותו וקישוריות JDF באמצעות ארכיטקטורת מערכות פתוחות. בכך עוזרות מכונות הדפוס של קומורי לדפסים להגיע לרמות ייצור גבוהות שהן חיוניות להגדלת שולי הרווח ולצמיחה עסקית.

 

אודות לנדא

Landa Digital Printing הנה חלק מקבוצת לנדא. טכנולוגיית הדפוס הננוגרפי מגשרת על פני "פער הרווחיות" הקיים בתעשית הדפוס – בכך שהיא מפיקה ריצות קצרות עד בינוניות תוך חסכון בעלויות. מכונות הדפוס הננוגרפי של לנדא מאפשרות הדפסה בעלות הנמוכה ביותר לדף המודפס דיגיטלית בתעשייה ומשלבות בין הגמישות של הדפוס הדיגיטלי לבין היתרונות והמהירות של דפוס האופסט. החברה נוסדה ע"י בני לנדא, מייסד קבוצת לנדא הכוללת את חברת לנדא לאבס, הזרוע החדשנית של הקבוצה המפתחת ננוטכנולוגיה לשימוש באנרגיה חלופית, באספקת תרופות ובתחומים אחרים; לנדא ונצ'רס המשקיעה בחברות טכנולוגיות מתחום זה; וקרן לנדא המסייעת לצעירים מעוטי אמצעים לזכות בהשכלה גבוהה. בני לנדא ממשיך להוסיף לפורטפוליו הפטנטים שלו, וכיום רשומים על שמו ברחבי העולם מעל ל-800 פטנטים ובקשות לפטנטים המהווים בסיס מוצק בתחום הקניין הרוחני לחברות שהקים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב