דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יועץ משכנתאות - האם זה כדאי ומה חייבים לבדוק 

מאת    [ 22/10/2013 ]

מילים במאמר: 351   [ נצפה 3446 פעמים ]

הגעתם ליום המיוחל ואתם מוכנים נפשית וכלכלית לקחת משכנתא. אחרי מסע ארוך של חיפוש דירה, בדיקת כל האופציות, ואלי קצת ריבים, אתם רוצים לגשת ולרכוש את הדירה עליה חלמתם. האם כדאי לעבור את התהליך הזה לבד? האם כדאי ללכת ליועץ משכנתאות? לתשובה הזו אענה לכם בשאלה. אם יש לכם בעיה בחשמל בבית אתם הולכים למומחים או מנסים לתקן לבד? ואם דוד השמש התקלקל? אז אם התשובה שלכם היא בוודאי שאתם קוראים למומחה, אז איך זה כשזה מגיע להתחייבות הכלכלית הגדולה ביותר שתקחו בחייכם אתם ניגשים אליה לבד? הליכה ליועץ משכנתא היא הכרח! ליווי של מומחה בתחום עשויה להוביל אתכם בבטחה בהרבה מהמורות שתתקלו בהם בדרך. האם לקחת משכנתא קבועה או משתנה? באיזו משכנתא של אייזה בנק לבחור? על איזה סכום באמת אתם יכולים להתחייב? יועץ המשכנתא הוא לרוב בנקאי לשעבה שמכיר המטרה הנכספת. תהליך המסובך ויוביל אתכם בבטחה לעבר המטרה הנכספת. יועץ אף יוזיל לכם את המשכנתא. מדובר באדם שמכיר באופן אישי את הבנקאים עימם הוא עובד ויצר איתם קשרים שעשויים מאוד לזרז את התהליך ואף להוזיל אותו!

חשוב מאוד לדעת לבחור יועץ משכנתא. לפני שאתם סומכים את ידכם על האיש שאחראי על המחוייבות שנטלתם עליכם לבדוק את מעשיו לפני שהגיע למעמד הזה. האם הוא בנקאי לשעבר? האם יש עליו ממליצים? בדקו טוב טוב איפה הוא עובד, שמות של לקוחות עימם עבד שממליצים על העבודה איתו. לצערי, התחום הזה של יועצי משכנתא הוא שוק פרוץ שלא מצריך שום תעודה על מנת לעסוק בו.

קבעו איתו פגישת היכרות, אל תחתמו על שום מסמך התחייבות, ראו איך הוא פועל, כמה הוא מאורע במה שקורה בשוק. מה דעתו על משכנתא בקבוצות רכישה, על ריביות שונות על מדיניות הבנקים, אל תחששו לחקור אותו ביסודיות על מנת להחליט את ההחלטה הנכונה! המשכנתא היא כנראה המחוייבות הכלכלית הגבוהה ביותר שתקחו לאורך חייכם, חשוב מאוד לעשות בה עבודה נכונה ויסודית ולא לעגל פינות או לקחת התחייבות כלכלית שלא תוכלו לעמוד בה. אנו עדים בתקופה האחרונה לצערנו למקרים בהם אנשים לא מסוגלים לעמוד במשכנתא שנטלו ונאלצים לעבור מסכת מאוד לא נעימה של אירועים על מנת לא לאבד את הבית בהם הם גרים. תהיו שקולים ויסודיים לפני כל מהלך על מנת להבטיח חיים מאושרים לצד המשכנתא. בהצלחה!

מיטל אדר,
מנכ"ל המרכז הארצי למשכנתאות,
http://www.mortgage-center.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב