דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל עסק חייב כיום בשרותי משרד פרסום 

מאת    [ 20/10/2013 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 2088 פעמים ]

בעלי עסקים רבים בהיקפים של מה שמכונה עסק קטן או עסק בינוני נוהגים בדרך כלל לטפל בכל העניין של פרסום העסק או מיתוג שלו בכוחות עצמם ועל סמך ניסיונם בתחום והתחושה כי הם "מבינים הכי טוב מה טוב ונכון לעסק שלהם".

אבל מחשבה זו מתאימה באמת למי שהם עסקים קטנים ובינוניים שדורכים במקום זמן רב ואינם הופכים לעסקים גדולים יותר.

בעל עסק קטן שרוצה לגדול חיי בלהבין שהוא צריך להתמקד במה שהוא טוב בו – העסק שלו ותחום ההתמחות שלו המקצועי. עורך דין? עסוק בעריכת דין. נגר? עצב רהיטים. רופא שיניים? טפל בלקוחות שלך. את העבודה בנושא פרסום העסק או מיתוג עסקי יש להשאיר לשירותי משרד פרסום שמתמחה בכך.

בעלי עסקים רבים חושבים שהמונח משרד פרסום מדבר על משרדים גדולים שמטפלים בתנובה, קוקה קולה, סלקום או אלעל אבל לא כך הדבר.

ישנם עשרות משרדי פרסום ברחבי הארץ שמתמחים בטיפול בעסקים קטנים בני מספר עובדים בודדים אשר צריכים לבלוט יותר בתחום העיסוק שלהם ולהגביר את החשיפה למוצר או השירות אותו הם מספקים, כמו גם לשפר את מיתוג העסק שלהם ובידול שלו מהמתחרים שלהם, קטנים וגדולים כאחד.

כאשר בוחרים משר דפרסום קטן שמתאים לעסק שלכם מרעננים באמצעותו למעשה את כל הפן הפרסומי והשיווקי של העסק.

יש מיקרים בהם ייבחר לוגו לעסק שכן הלוגו הקיים מיושן או אינו מוגדר כלוגו מבדל משמעותי, כפי שיש חברות הובלה רבות עם אותו ציור של משאית ורק כיתוב שם עסק שונה או פיצריות שאינן כללות למעשה כל לוגו מבדל אלא כיתוב פיצה טורינונאפולירומאפירנצה וכדומה...

עיצוב לוגו וסלוגן לעסק הם שלב אלף בבניית מערך מיתוג ופרסום מחדש לעסק ולאחריו מתכננים לעיתים עיצוב מחדש של מראה העסק כולו או לפחות הפרונט שלו, אם בחדר הקבלה והמזכירה או בכניסה לבית האוכל למשל.

משם עוברים לאתר העסק ולפתיחת ערוצים ברשתות החברתיות השונות עבורו כמו פייסבוק, טוויטר, אינסטגראם ואחרות על מנת להזרים דם חדש של לקוחות לעסק.

בשלב הבא מעצבים שילוט חדש לבית העסק עם הלוגו והצבעים המייצגים את בית העסק.

לאחר מכן מתקדמים לערוצי פרסום שיתאימו לעסק כמו פרסום במקומונים, ברדיו האזורי וכדומה, לקהל פוטנציאלי של העסק.

הכל כמובן בתקציב שמתאים לעסק קטן עד בינוני ובחשיב המראש כיצד מנערים מעליו את האבק ואת דרכי החשיבה המקובעות של בעליו מזה שנים ומחיים אותו למודרני ורענן עבור לקוחות קיימים וחדשים כאחד.

אלי גולדמן, בעלים של אגו ווב העוסקת בתחום קידום אתרים לחברות ועסקים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב