דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ווינד ריבר משיקה סביבת פיתוח עבור נתבים (ONS)בשימוש רשתות תקשורת ובסיסי נתונים 

מאת    [ 14/10/2013 ]

מילים במאמר: 379   [ נצפה 1852 פעמים ]

Fujitsu נמניית על אחד הלקוחות הראשונים של הפלטפורמה החדשה

ווינד ריבר, ספקית מובילה בעולם בפיתוח תוכנות למערכות משובצות מחשב ומערכות ניידות, השיקה את Software Wind River Open Network לפיתוח הדור הבא של נתבים למרכזי נתונים. Software Open Network  היא פלטפורמה המספקת סביבת פיתוח שלמה ופתוחה המשמשת לפיתוח נתבים עבור רשתות ותשתיות מוגדרות תוכנה (SDN).  בין הלקוחות הראשונים של התוכנה נמנית חברת Fujitsu.

עקב הגידול העצום בתעבורה ובנתונים, הדרישה לקישוריות גבוהה ומשאבי רשת מציבה רף חדש. רשתות מוגדרות תוכנה (SDN) מציעות יכולות שליטה ובקרה ממוקדות וגמישות יותר ברשתות תקשורת, באמצעות וירטואליזציה של מרכזי נתונים.  ONS מאפשרת את ההפרדה בין 2 מישורים, זה של הנתונים וזה של הבקרה והשליטה, כדי שחברות יוכלו לנהל שירותי רשת באופן מופשט כמו  שירותים וירטואליים, ולאמץ טכנולוגיות כגון SDN  ומחשוב ענן.

ONS כסביבת פיתוח של נתבים עבור רשתות ותשתיות מבוססות טכנולוגיית SDN, מספקת את הכלים והמשאבים כדי ליצור, לשנות ולעדכן את הפונקציונליות של שכבות הרשת L1, L2,  ו-L3 . ONS  מתאפיינת בארכיטקטורה גמישה ומודולארית ובעלת ממשקים סטנדרטיים לניהול ובקרה.

 

ONS מעניק פלטפורמה ברת-הרחבה המאפשרת הוספה של יישומי צד שלישי באופן חלק ובלתי מורגש. היא אף תומכת במגוון רחב של פרוטוקולי רשת. התוכנה מתאימה לשימוש בנתבי top-of-rack (ToR) במרכזי נתונים גדולים, בשרתים ובמיקרו-שרתים, וכפלטפורמה למגוון יישומי רשת.

ONS תומכת ב- Switch Reference Design  Intel® Open Network Platform  (ONP)  ומותאמת לחומרה של Intel כדי לספק רמה גבוהה של גמישות וביצועים. בנוסף לכך, פלטפורמת ONS נהניית מגב רחב ומתמיכה גלובאלית.

 

"כטכנולוגיה אשר הולכת יד ביד עם מחשוב ענן, SDN יכול למרכז ולפשט את הניהול של הרשת, ובכך לאפשר לחברות לשפר את הגמישות, את היעילות ואת יחסי עלות-תועלת," אמר ריקי וואטס, מנהל פתרונות ניתוב בווינד ריבר. "באמצעות התוכנה הרחבה והמקיפה שלנו, הלקוחות יכולים בקלות רבה למזג את הפונקציונליות  של ה-SDN  למוצריהם, וכך לקצר את זמן שחרור המוצר לשוק תוך חיסכון במשאבים ועלויות."

 

אודות ווינד ריבר

ווינד ריבר, חברה בת בבעלות מלאה של תאגיד אינטל (NASDAQ:INTC), היא מובילה עולמית בתוכנה למערכות משובצות וניידות. ווינד ריבר הייתה חלוצת המחשוב המשובץ במכשירים מאז 1981 והטכנולוגיה שלה נמצאת ביותר ממליארד מוצרים. המשרדים הראשיים של ווינד ריבר ממוקמים באלמדה, קליפורניה, עם משרדים ביותר מ- 20 מדינות. למידע נוסף, בקרו את ווינדר ריבר ב - www.windriver.com או ב- Facebook .

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב