דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה משמעות המושג נסיגת מרקורי 

מאת    [ 09/10/2013 ]

מילים במאמר: 554   [ נצפה 7468 פעמים ]

כל מי שיצא לו לקרוא הורוסקופ כמה פעמים בחייו, או פנה לעוסקים באסטרולוגיה לייעוץ בנושאים מסוימים ודאי שמע את המושג נסיגה של כוכבים, או רטרו, ובמיוחד סביר להניח את המושג "נסיגת מרקורי", אם כן מה זה אומר בכלל, למה המושג הזה נפוץ כל כך ואילו השפעות יש לתופעה הזאת על חיינו?

אם כן נסיגה היא אותה תופעה אופטית בלבד כאשר מסלולי התנועה של כוכב חמה, מרקורי, ושל כדה"א נמצאים בדינמיקה כזאת שגורמת למצב שנראה מכדור הארץ כאילו מרקורי עצר מלכת את סיבובו. כמובן שכל תלמיד בית ספר יידע לספר שכוח המשיכה בין הכוכבים הוא קבוע ומצב כזה לא ייתכן, אלא התופעה דומה לזו שמתקבלת שאנו נוסעים ברכבת וזו בדיוק עוזבת את הרציף, והאנשים והספסלים ברציף נראים לנו כאילו הולכים אחורה בנוסף להתקדמות של הרכבת או אפילו לבדם.

משמעות מרקורי באסטרולוגיה

מרקורי, כוכב חמה, הקרוי על שם האל הרומאי מרקוריוס, ובמיתולוגיה היוונית הרמס, הינו כוכב הלכת הקרוב ביותר לשמש שלנו, הוא שליט מזל תאומים, ולו מייחסת אסטרולוגיה השפעה על יכולות מוחיות קוגנטיביות, חוכמה, בינה, זיכרון, יצירתיות, ואמפתיה. האל הרמס מוכר מהאודיסאה כשליח האלים, הנועל סנדלים מכונפות ובעל כושר ריפוי מיוחד, מכאן פעמים רבות יקושר מרקורי עם המתעסקים ברפואה, גם של הגוף וגם של הנפש.

אסטרולוגים רבים רואים בנסיגת מרקורי תופעה מאוד שלילית שמביאה איתה המון צרות לאדם, וממליצים לא לקבל החלטות גורליות ולא לבצע אף פעולה שיכולה להביא לתוצאה משמעותית בתקופה זו. אז לא להתחתן, לבצע עסקאות נדל"ן, לעבור ניתוחים וכד' אלה המלצות שתשמעו קרוב לוודאי בכל פעם שמרקורי יהיה בנסיגה במזל שלכם.

אפיוני מזלות במרקורי והשפעת נסיגתו בכל מזל

כוכב מרקורי במזל טלה בדרך כלל אנשים חסרי מנוח שכל הזמן מחפשים ריגושים ולא מסוגלים לשבת. בנסיגה, להימנע מפעילות ספורטיבית.

כוכב מרקורי במזל שור בדרך כלל אדם יציב, שנוהג לשקול כל החלטה מספר פעמים. בנוסף נאמנות תהיה תכונת אופי בולטת. בנסיגה, לא לבצע עסקאות נדל"ן.

כוכב מרקורי במזל תאומים בדרך כלל יהיה אדם יצירתי עם נטייה לכתיבה, דעתן ובעל כישורים בין  אישיים ברמה גבוהה. בנסיגה, לא לתכנן טיולים הרפתקניים.

כוכב מרקורי במזל סרטן בדרך כלל דמות חולמנית, רגועה שאוהבת ליהנות מהדברים הפשוטים של החיים, נועם הליכות היא תכונה בולטת נוספת. בנסיגה, לא להיחפז לקבל החלטות שקשורות לתא המשפחתי.

כוכב מרקורי במזל אריה מעיד על מנהיגות, סמכותיות, עד כדי לפעמים זליגה לנטייה לשליטה, אנשים אלו הם בעלי יכולות התמצאות בסיטואציות, הבנת המצב וניצולו לטובתם. בנסיגה, להימנע מכניסה לוויכוחים שאופיים בתחרות על שליטה ועמדת כוח.

כוכב מרקורי במזל בתולה מעיד על אדם יסודי, מאורגן ולפעמים פרפקציוניסט, בעל יכולת ביטוי גבוהה. בנסיגה, להימנע מקבלת החלטות שקשורות ברפואה, ניתוח או טיפול רפואי וכדומה.

כוכב מרקורי במזל מאזניים בדרך כלל אדם מוזיקלי, בעל נטייה לעבודת צוות, אינטליגנציה רגשית גבוהה. בנסיגה, לא למהר לנתק קשרים חברתיים.

כוכב מרקורי במזל עקרב יהיו אנשים כריזמטיים, בעלי כושר שכנוע גבוה ויכולת קבלת החלטות טובה. בנסיגה, להימנע מהשקעות כספיות גדולות.

כוכב מרקורי ב מזל קשת מורה על חכמה, אופטימיות ומהירות החלטה, לפעמים עד כדי פזיזות. בנסיגה, להימנע מפעולות שההשלכות שלהן עלולות להיות חמורות.

כוכב מרקורי במזל גדי מעיד על אחראיות וחדות מחשבה, אדם לא מתנשא ולא מתיימר. בנסיגה, לא לחתום על חוזים.

כוכב מרקורי במזל דלי יהיה אדם רהוט, סוחף, ומהפכני. כזה שלא מפחד להציג רעיונות חדשים לקהל הרחב. בנסיגה, עדיף להישאר במצב הקיים ולא לצאת להרפתקאות מסוכנות.

כוכב מרקורי במזל דגים בדרך כלל אנשים רומנטיים רגשניים ואומנותיים. בנסיגה, להימנע מבחירת שותפים רומנטיים.

אסטרו פרו - אתר הורוסקופ חינמי עם כל הפירושים וניתוחים מקצועיים של מפות לידה אישיות.
http://www.astropro.co.il/ 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב