דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


SAP רוכשת את חברת KXEN: מעצימה את יכולות החיזוי האנליטי וההתמודדות עם ביג דאטה 

מאת    [ 03/10/2013 ]

מילים במאמר: 666   [ נצפה 1661 פעמים ]

SAP ו-KXEN יתמזגו כדי להרחיב את יכולות החיזוי עבור משתמשים המנהלים תהליכים עסקיים לרוחב סביבת העבודה

 

SAP העולמית הכריזה על כוונה לרכוש את חברת KXEN, ספקית מובילה של טכנולוגיות אנליטיקה המשמשות לחיזוי עבור משתמשים בארגונים עסקיים. הצטרפות KXEN ל- SAP מבטיחה אפשרות ליהנות מיכולות חיזוי עוצמתיות וקלות לשימוש שיעמדו לרשות בסיס הלקוחות של SAP בענן ו- On Premise.

 

KXEN, שמשרדיה ממוקמים בסן פרנסיסקו ומחזיקה פעילות משמעותית בפריז ולונדון, מספקת כלים ואפליקציות אנליטיקה לצרכי חיזוי. כלים אלו מבצעים אוטומציה מקצה לקצה ומסייעים לספק מודלים מדויקים ועמידים מאוד לחיזוי. הפתרונות עטורי הפרסים של החברה מחליפים את תהליך יצירת תהליכי המידול המסורתי, שנעשה בצורה ידנית, חוזר על עצמו ונתון לטעויות אנוש. פתרון הדגל של KXEN - Infinite Insight, מסוגל לספק תובנות והוראות בזמני ביצוע מהירים ביותר, על מנת  לייעל תהליכי רכש, לספק המלצות up-sell, cross sell, המלצות לשימור לקוחות, ובחירת הפעילות הבאה הטובה ביותר, וכן בתחומי ניהול סיכון והונאות.

 

פעילות KXEN תספק השלמה לכלי האנליטיקה המתקדמים הקיימים של SAP, כולל SAP
 Predictive Analysis - סביבת עבודה להגדרה, הפעלה וויזואליזציה של ניתוח לצרכי חיזוי. טכנולוגית החיזוי יכולה לשמש לשיפור  הערך המתקבל מאפליקציות הליבה של SAP. . בנוסף, החברה מתכננת לשלב את טכנולוגיית KXEN באפליקציות SAP בענן ובשרתים מקומיים בהתבסס על SAP HANA, אפליקציות דוגמת SAP Fraud Management, כלי ה- SAP Smart Meter ופתרון ניהול הלקוחות SAP 360. המטרה היא לסייע ללקוחות לעשות שימוש באנליטיקה לצרכי חיזוי וכריית מידע, על מנת לתמוך תהליכי קבלת החלטות מתוך נפחים גדולים מאד של מידע .

 

הרכישה צפויה לאפשר ל- SAP להציג יכולות חיזוי חדשות במסגרת מערך הפתרונות שלה עבור יותר מ- 25 תעשיות, ובייחוד עבור תעשיות המתבססות על נתונים רבים כגון: טלקום, קמעונאות, מוצרי צריכה, ייצור ופיננסים.

 

החיבור של KXEN ל- SAP טומן בחובו יכולות אנליטיקה מתקדמות, ויזואליזציה זריזה ובינה עסקית של SAP, יחד עם פלטפורמת HANA SAP. הרכישה נועדה לסייע לארגונים לרתום את עוצמת הביג דאטה, לשתף משתמשים לרוחב הארגון, ולנקוט בפעולות עסקיות לפני המתחרים,  כדי להשיג יתרונות אסטרטגיים שלא נחשבו אפשריים בעבר.

 

שוק תוכנות האנליטיקה לצרכי חיזוי מוערך ב- 2 מיליארד דולר כיום, וצפוי להגיע ל-3 מיליארד דולר ב- 2017. עם התרחבות סביבות הביג דאטה, ארגונים חייבים לא רק לחוש את המתרחש בהווה, אלא גם לחזות אל העתיד ולתכנן את היתרון שלהם מראש. טכנולוגית KXEN מרחיבה את יכולות האנליטיקה לחיזוי, עבור מדעני נתונים (Data Scientists), מנהלי תהליכים עסקיים ואנליסטים, באמצעות אוטומציה של משימות מידול מרכזיות ומתן אפשרויות הפעלה מהירות יותר.

 

"העוצמה בשילוב שבין KXEN לבין פתרונות האנליטיקה וה- BI המובילים של SAP, נועד לספק יכולות שארגונים זקוקים להם כדי להגיע לחדשנות בסביבה עשירה בנתונים", אמר מיכאל רה, סגן נשיא טכנולוגיות מידע עסקי, מוצרים וחדשנות, ב- SAP. "כפי ש- SAP ביצעה מהפיכה בויזואליזציה, KXEN מספקת אנליטיקה לצרכי חיזוי ליותר משתמשים עסקיים באמצעות פתרון קל לאימוץ, המספק כעת ערך גדול יותר באמצעות פתרונות SAP".

 

"אנו שמחים לשלב את יכולות האנליטיקה לצרכי חיזוי שלנו עם פלטפורמות ה- BI הארגוני והויזואליזציה הזריזה של SAP. שילוב שאת תוצאותיו אנו מצפים לראות באנליטיקה עם עומק ורוחב ללא תחרות בשוק", אמר ג'ון בול, מנכ"ל KXEN. "הלקוחות שלנו מבקשים מאיתנו להתמקד באפליקציות חיזוי שניתן להפעיל בקלות בעסקים, בין אם בענן או בהפעלה מקומית. יכולות הביג דאטה בזמן אמת של SAP HANA הופכות אותה לפלטפורמה האידיאלית להגשים על גביה את החזון הזה".

 

SAP צופה כי העסקה תיסגר בבמהלך הרבעון האחרון של 2013.

 

אודות פעילותה של SAP בישראל

SAP היא ספקית יישומי התוכנה העסקיים הגדולה בישראל. SAP מציעה פתרונות לתחומי פעילות הליבה של ארגונים, והיא היחידה הפועלת בארגונים בכל סדר גודל ובכל תעשיה. מבין 3,400 לקוחות SAP, כמאתיים הם ארגונים גדולים והשאר ארגונים בגודל בינוני וקטן. ל-SAP ישראל כ-220,000 משתמשי-קצה, והיא ספקית יישומי התוכנה העסקיים המובילה בכל מגזרי התעשייה במשק: המגזר הציבורי, בטחון, בנקאות וביטוח, אנרגיה ותשתיות, בריאות, תעשייה מסורתית, תעשיית הטכנולוגיה, קמעונאות וסיטונאות, נדל"ן. בין לקוחות SAP בישראל נמנים ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים.

למידע נוסף בקר באתר החברה: www.sap.com/israel

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב